0of je kan kleiner stukje pakken. Een lapje voor twee keer. Ik hou van vlees.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vlees is wel duur, ik eet ook wat vaker vegetarisch tegenwoordig
Ik vind vlees en is ook lekker, maar ik hoef het niet iedere dag te eten. Mis het dan ook niet echtquote:Op zaterdag 29 november 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
0of je kan kleiner stukje pakken. Een lapje voor twee keer. Ik hou van vlees.
Dat kan. Doen er wel meer zo. Als ik bijv witlof met ham en kaas maak doe ik er verder geen vlees meer bij.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik vind vlees en is ook lekker, maar ik hoef het niet iedere dag te eten. Mis het dan ook niet echt
Morguh Chanelquote:
Dankje, ben de laatste tijd steeds meer zelf gaan koken en minder gaan bestellen of buiten de deur gaan eten, ook vanwege de kosten en de kwaliteit.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je plaatst vaak mooie plaatjes van je creaties. Ziet er smakelijk uit.
Dame Chanel.quote:
Ja dat kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 29 november 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan. Doen er wel meer zo. Als ik bijv witlof met ham en kaas maak doe ik er verder geen vlees meer bij.
Zelf koken weet je precies wat je krijgtquote:Op zaterdag 29 november 2025 08:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dankje, ben de laatste tijd steeds meer zelf gaan koken en minder gaan bestellen of buiten de deur gaan eten, ook vanwege de kosten en de kwaliteit.
Sta meestal hooguit een half uurtje in de keuken
Ja en je bent zo minimaal 20 euro verderquote:Op zaterdag 29 november 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelf koken weet je precies wat je krijgt
Bestellen doe ik zeer zelden, valt meestal ook wel tegen
Ja en dan die bezorgkosten vind ik altijd zonde geld.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja en je bent zo minimaal 20 euro verder
Wat slecht dit.quote:
Maar zo slecht dat weer grappigquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:34 schreef Superbadeendje het volgende:
In 2018 lag ik op dit moment op de operatietafel in Gouda nadat ik mijn arm en been gebroken had.
Die heeft het niet overleeft.quote:
Ah manquote:Op zaterdag 29 november 2025 13:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft het niet overleeft.
Daar is ruimte voor verbetering?quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #321 (29.11.2025)
I scored 421/1000🎟️
1️⃣📍895 km - 🗓️12 yrs - 🥈152/200
2️⃣📍10.9K km - 🗓️3 yrs - 🥉97/200
3️⃣📍1.7K km - 🗓️3 yrs - 🥈152/200
4️⃣📍8.8K km - 🗓️42 yrs - 🙈5/200
5️⃣📍6.3K km - 🗓️36 yrs - 🙈15/200
https://movies.whentaken.com
Ik heb sws een lage filmkennis. Zou ook echt niet weten welke films dat warenquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is ruimte voor verbetering?
Oh, dat weet ik meestal ook niet hoorquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb sws een lage filmkennis. Zou ook echt niet weten welke films dat waren
Alvast even oefenen voor Decemberquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is ruimte voor verbetering?
Met worst en jan-in-de-zak?quote:
Was beter dan de rest van de week maar alsnog snertweer jaquote:
Hey Marcquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:58 schreef pullup het volgende:
Matig
#WhenTaken Movies 🎬 #321 (29.11.2025)
I scored 602/1000🎟️🍿
1️⃣📍6.9K km - 🗓️3 yrs - 🥉109/200
2️⃣📍5.1 km - 🗓️8 yrs - 🥇189/200
3️⃣📍6.2K km - 🗓️8 yrs - 🥉104/200
4️⃣📍3.5K km - 🗓️33 yrs - 🙈38/200
5️⃣📍1.2K km - 🗓️5 yrs - 🥈162/200
https://movies.whentaken.com
??quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Alvast even oefenen voor December
Hier scheen lekker het zonnetjequote:Op zaterdag 29 november 2025 16:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Was beter dan de rest van de week maar alsnog snertweer ja
Nee, was te laat mijn bed uit.quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Marc
Nog naar Duitsland geweest?
Jan in de zak ? Ik weet wel dat ze elders met pannenkoeken eten.quote:
Lekker hoor als je zolang kan slapenquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, was te laat mijn bed uit.
JIj nog naar de verjaardag geweest?
Ik vond de lachende Pullup wel leuk.quote:
Was iets van mijn oma blijkbaar, dan kreeg je dit erbij:quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jan in de zak ? Ik weet wel dat ze elders met pannenkoeken eten.
Zat je daarin verstopt?quote:
Was het toch nog een beetje leuk?quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor als je zolang kan slapen
Ja, ik ben net terug
quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond de lachende Pullup wel leuk.
Ja, weet het weer.quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was iets van mijn oma blijkbaar, dan kreeg je dit erbij:
[ afbeelding ]
Ja was gezellig, leuk al die spelende kinderen en de rood gloeiend wangen van opwinding.quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was het toch nog een beetje leuk?
Die gaat marc leuk vindenquote:Op zaterdag 29 november 2025 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
Even de zaterdagavond inluiden.
Bekijk deze YouTube-video
Ah, dan zitten ze zeker lekker daar jaquote:Op zaterdag 29 november 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was gezellig, leuk al die spelende kinderen en de rood gloeiend wangen van opwinding.
Ze wonen ook mooi m idden in het bos, en de zon scheen dus wat wil een mens nog meer
Jij niet dan?quote:
Iets te experimenteel voor mequote:
Vooruit dan:quote:
Oh dit heb ik zo lang niet meer gezienquote:Op zaterdag 29 november 2025 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was iets van mijn oma blijkbaar, dan kreeg je dit erbij:
[ afbeelding ]
Ja zijn kinderen zijn de hele dag in het bos aan het spelen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan zitten ze zeker lekker daar ja
En ruimte om buiten te spelen.
In een kussensloop ja.quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dit heb ik zo lang niet meer gezienWe maakten het vroeger wel eens, in een kussensloop kan ik me herinneren
Ze hebben daar geen wolven?quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn kinderen zijn de hele dag in het bos aan het spelen.
Heb er nog niets over gehoord.quote:
Dan kunnen ze veilig buiten spelenquote:
Die wolven duiken overal op, ook gewoon in tuinen en in de straten.quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze veilig buiten spelen
Pas dan maar opquote:Op zaterdag 29 november 2025 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die wolven duiken overal op, ook gewoon in tuinen en in de straten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 29 november 2025 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas dan maar op
Pciesquote:Op zaterdag 29 november 2025 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die wolven duiken overal op, ook gewoon in tuinen en in de straten.
Jij ging toch onze scores bijhouden?quote:
Ja apart topicje is wel handigquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij ging toch onze scores bijhouden?
We gaan er toch een competitie van maken?
Je bent het toch niet vergeten he?
En misschien dan wel een apart topic voor onze dagelijkse scores. Voor als er nog meer mensen mee gaan doen.
En het topic dan #whentakenmoviesstrijd of zo van maken.
Nou, ze vroeg of daar geen apart topic voor kon en toen kreeg ze een nee en zei ze dat ze wel weg ging en daarna niet meer gezien.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:58 schreef pullup het volgende:
Ze zal toch niet hierom weg zijn mag ik hopen
Ja ik had dat ook wel gelezen maar kan me er niets bij voorstellen datje daarom echt vertrekt of zo. 2 x scrollen en door denk ik danquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, ze vroeg of daar geen apart topic voor kon en toen kreeg ze een nee en zei ze dat ze wel weg ging en daarna niet meer gezien.Dus misschien wel een beetje maar ik kijk ook niet heel fok rond dus weet niet of ze ergens anders post. Topics waar ik kom nog niet gezien iig. Denk ik.
Dat denk ik ook, scrollen is makkelijk, ik kan alleen niet in poes haar hoofd kijken.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik had dat ook wel gelezen maar kan me er niets bij voorstellen datje daarom echt vertrekt of zo. 2 x scrollen en door denk ik dan
1 december beginnen wequote:
Ik heb de LP nogquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:06 schreef pullup het volgende:
Mooi zo voor Puzz
Goed stelletje dansers hier![]()
Had deze specifieke video nog nooit gezien...hilarischquote:
Ik ook niet volgens mij ... apart ... nah Spanje heeft best veel aparte show actsquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Had deze specifieke video nog nooit gezien...hilarisch
Per 1 december jaquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij ging toch onze scores bijhouden?
We gaan er toch een competitie van maken?
Je bent het toch niet vergeten he?
En misschien dan wel een apart topic voor onze dagelijkse scores. Voor als er nog meer mensen mee gaan doen.
En het topic dan #whentakenmoviesstrijd of zo van maken.
Volgens mij wel daarom ja.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik had dat ook wel gelezen maar kan me er niets bij voorstellen datje daarom echt vertrekt of zo. 2 x scrollen en door denk ik dan
Geen idee. Denk ik liever ook niet over na wat er dan nog allemaal gebeurt was.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Wat denken jullie,
als de nazi's ufo's gehad hadden.
Hadden ze dan wo2 kunnen winnen?
Zat iets op history channel erover te kijkenquote:
Is toch niet druk maken, meer een hersenspinsel. Wat had er dan gebeurt.quote:
Of dit.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat iets op history channel erover te kijken
Ok..........quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:33 schreef chufi het volgende:
Heb je niks aan als die Wat als situaties ,,, je draait er niets mee terug
quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:35 schreef chufi het volgende:
Maar goed ... allles voor content ....
Wat voor content wil je?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:35 schreef chufi het volgende:
Wat hadden ze er mee moeten doen danquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Wat denken jullie,
als de nazi's ufo's gehad hadden.
Hadden ze dan wo2 kunnen winnen?
Geen idee, zover ging het niet.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat hadden ze er mee moeten doen danZe hadden al raketjes
ja die v2 was echt een noviteit, maar te laatquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, zover ging het niet.
En eigenlijk hadden ze aan het eind een ufo. Heeft ze ook niet geholpen.
Die bedoel ik niet eens nee.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:39 schreef pullup het volgende:
[..]
ja die v2 was echt een noviteit, maar te laat
Ok ja die nazi's zijn wel inventief in het killen over het algemeenquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die bedoel ik niet eens nee.
Die V2 is dan wel weer de eerste aanzet van de reis naar de maan en wat die huidige nazi nu doet.
Deze bedoel ik:
Ja en nee. Ze waren heel inventief in hun ontwerpen van alles. En dat heeft ze misschien wel de oorlog gekost.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok ja die nazi's zijn wel inventief in het killen over het algemeen
Niet?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is toch niet druk maken, meer een hersenspinsel. Wat had er dan gebeurt.
Maar dat denk ik, ook in marc zijn hoofd kan ik niet kijken.
Oeh stel je voor, als je anderen hun gedachten zou kunnen lezen, zou je dat dan doen? Kijk dat is ook een hersenspinsel.
Te weinig en te laat idd.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja en nee. Ze waren heel inventief in hun ontwerpen van alles. En dat heeft ze misschien wel de oorlog gekost.
Ik zou dat niet willen, gedachten kunnen lezen. Ik zie soms al genoeg aan de buitenkant van mensen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet?
[..]
Te weinig en te laat idd.
Te laat valt nog mee, te weinig vooral.quote:
Ga je nog de Copa Libertadores finale kijken?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:35 schreef chufi het volgende:
Weer 17 rode kaarten en de ME die traangas tegen de spelers inzet?quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ga je nog de Copa Libertadores finale kijken?
Top show!quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weer 17 rode kaarten en de ME die traangas tegen de spelers inzet?
Is dat vanavond/nacht ?quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ga je nog de Copa Libertadores finale kijken?
Heer Killem.quote:
Het is momenteel vrij rustig. Zelfs Mario ligt lekker te slapen. Denk dat ik zo ook maar eens een tukkie ga doen.quote:Op zondag 30 november 2025 05:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Killem.![]()
Alles onder controle bij de buren ?
quote:Op zondag 30 november 2025 05:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is momenteel vrij rustig. Zelfs Mario ligt lekker te slapen. Denk dat ik zo ook maar eens een tukkie ga doen.
Goedemorgen. Even een inkoppertje. Zo heb je wel wat aan je dag.quote:
"gewoon" weer een werkdag voor mij vandaag (drukke periode op werk dus dan ook wat werken in weekend), maar ga maar proberen nog een paar uurtjes te tukkenquote:Op zondag 30 november 2025 05:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen. Even een inkoppertje. Zo heb je wel wat aan je dag.
Oei, dat wist ik niet. Pak dan even nog maar wat slaap.quote:Op zondag 30 november 2025 05:26 schreef mschol het volgende:
[..]
"gewoon" weer een werkdag voor mij vandaag (drukke periode op werk dus dan ook wat werken in weekend), maar ga maar proberen nog een paar uurtjes te tukken
Leaf Mutske.quote:
Gaat wel. Woelige periode.quote:Op zondag 30 november 2025 06:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leaf Mutske.![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het met je ?
Snap ik, en straks December de eerste keer zonder je vader zal ook lastig zijn.quote:
Ja dat wel. Knuffel.quote:Op zondag 30 november 2025 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik, en straks December de eerste keer zonder je vader zal ook lastig zijn.
Maar komt goed hoor. Je hebt lieve mensen om je heen.
Morguh hier ook Karzaiquote:
Dikke knuffel voor jou Blubskequote:
nog eff geslapen,maar zoals altijd een soort nachtmerrie/nare droomquote:Op zondag 30 november 2025 05:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oei, dat wist ik niet. Pak dan even nog maar wat slaap.
[ afbeelding ]
En voor straks. Werk ze.
Koffie dan maar ?quote:Op zondag 30 november 2025 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
nog eff geslapen,maar zoals altijd een soort nachtmerrie/nare droom
Vervelend is dat, en dan heb je waarschijnlijk in dat even ook nog heel vast geslapenquote:Op zondag 30 november 2025 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
nog eff geslapen,maar zoals altijd een soort nachtmerrie/nare droom
gebeurd mij helaas vaker als ik nog even slaap en daarvoor klaarwakker ben
Ik ken iemand die drinkt heet water. Heb nog nooit eerder iemand gezien of gehoord die heet water drinkt ipv koffie of theequote:Op zondag 30 november 2025 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, vies spul
begin met wat water en daarna evt melk
waarschijnlijk , geen idee..quote:Op zondag 30 november 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend is dat, en dan heb je waarschijnlijk in dat even ook nog heel vast geslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh nee, dat snap ik ook niet al is niet ijskoud water soms wel lekkerder :pquote:Op zondag 30 november 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken iemand die drinkt heet water. Heb nog nooit eerder iemand gezien of gehoord die heet water drinkt ipv koffie of thee
Tussen ijskoud en kookheet zit een heel verschilquote:Op zondag 30 november 2025 08:18 schreef mschol het volgende:
[..]
oh nee, dat snap ik ook niet al is niet ijskoud water soms wel lekkerder :p
ja dat inderdaad, sowieso kan mijn slokdarm niet tegen kokend heet spulquote:Op zondag 30 november 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tussen ijskoud en kookheet zit een heel verschil
Maar goed ieder zijn ding denk ik dan maar
Nee de mijne ook niet hoorquote:Op zondag 30 november 2025 08:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ja dat inderdaad, sowieso kan mijn slokdarm niet tegen kokend heet spul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |