SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Hoe zo? Breien is best leuk. Mijn vader kon sokken breien.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:30 schreef Faraday01 het volgende:
Goedenavond!
En breien, dat is wat anders
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:41 schreef Lienekien het volgende:
Wauw, da’s snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:41 schreef Lienekien het volgende:
Dat zou 665 zijn als er geen letters gekocht wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen allerdaagse hobby toch voor mannen?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hoe zo? Breien is best leuk. Mijn vader kon sokken breien.
665 appeltje eitje tochquote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:43 schreef DrMarten het volgende:
Kom je dan straks aan met je 3e ronde
Dat wordt een klus. Ik vrees dat ze het niet gaan redden.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:43 schreef DrMarten het volgende:
Kom je dan straks aan met je 3e ronde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |