De omschrijving was veel algemener, elektronen afstaan aan een andere stof.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zet hem alleen in een spoiler als ze nog niet met het woord zijn begonnen. Dat leek mij een mooie regel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Dat klopt toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De omschrijving was veel algemener, elektronen afstaan aan een andere stof.
Ja, eens.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:58 schreef DrMarten het volgende:
Met een topscore in de 3e ronde kansloos verliezen. Dit is wel echt sneu
Ze hadden hier bijna altijd mee gewonnen. Domme pech.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:58 schreef DrMarten het volgende:
Met een topscore in de 3e ronde kansloos verliezen. Dit is wel echt sneu
Ja en nee. Ik dacht dat oxidatie zuurstof betrof en er niet slechts taalkundig van was afgeleid, maar niettemin beschreef de vraag eerder reductie dan oxidatie als ik op je link afga.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat klopt toch?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Oxidatie
Ik zet een post met een spoiler klaar voordat ik met puzzelen begin, en dat is meestal voordat de kandidaten beginnen. Deze keer waren ze net begonnen voordat ik de post had verzonden. Ik doe dat omdat iemand hier misschien zelf het woord wil raden na te zijn begonnen met puzzelen ook al is het niet meer als eerste. Eerlijk gezegd ontgaat mij de meerwaarde van het dan weglhalen van de spoiler omdat de kandidaten al letters kopen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zet hem alleen in een spoiler als ze nog niet met het woord zijn begonnen. Dat leek mij een mooie regel.
Het is meer dat als is begonnen met het woord raden geen antwoorden op vragen meer gegeven worden, dus dan kijk je ook even niet meer in dit topic. Dus zie je ook geen spoiler als je die niet wilt zien.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik dacht dat oxidatie zuurstof betrof en er niet slechts taalkundig van was afgeleid, maar niettemin beschreef de vraag eerder reductie dan oxidatie als ik op je link afga.
[..]
Ik zet een post met een spoiler klaar voordat ik met puzzelen begin, en dat is meestal voordat de kandidaten beginnen. Deze keer waren ze net begonnen voordat ik de post had verzonden. Ik doe dat omdat iemand hier misschien zelf het woord wil raden na te zijn begonnen met puzzelen ook al is het niet meer als eerste. Eerlijk gezegd ontgaat mij de meerwaarde van het dan weglhalen van de spoiler omdat de kandidaten al letters kopen.
Ik probeer zelf het antwoord te vinden en zo snel mogelijk en ook zo snel mogelijk te posten. En dan zie ik pas wie er allemaal sneller was, er is in ieder geval één usual suspect, dat vind ik niet heel belangrijk maar ik vind het liever zelf dan dat ik het van de kandidaten hoor of het toch per ongeluk hier lees dus dan doe ik het ook zo voor anderen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is meer dat als is begonnen met het woord raden geen antwoorden op vragen meer gegeven worden, dus dan kijk je ook even niet meer in dit topic. Dus zie je ook geen spoiler als je die niet wilt zien.
Hier gaat het althans zo dat ik het mogelijke woord krijg ingefluisterd, dan refresh ik om te kijken of iemand het al heeft gepost en zo niet, dan post ik het. En als er dan nog vragen worden beantwoord, zet ik hem als spoiler.
quote:Op 28 februari 2008 raadde een team het woord zonder een enkele letter te kopen. Daarnaast werden nul fouten gemaakt waardoor het eindbedrag op een recordhoogte van 673 uit kwam, meer dan het startbedrag. Ook op 26 februari 2026 raadde een team het woord zonder een letter te hoeven kopen. Zij kwamen met nul fouten op een score van 665.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |