Niet echt maar vind ik wel net 1 tikje minder vreselijk. Die zijn met spekjes enz nog wel een keertje oke.quote:
Ja lekker, witlof met peren is ook lekkerquote:Op zaterdag 29 november 2025 08:27 schreef Karzai het volgende:
Geloof dat witlof ook nu goedkoop is lekker met ham en kaas uit de oven en gebakken aardappeltjes erbij
Kijk dit vind ik wel lekker.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:31 schreef Karzai het volgende:
Of boerenkool, winterpeen allemaal Hollandse wintergroenten die nu in het seizoen zijn
Anders hutspot maken met rookworst
Er zijn zoveel lekker variatie voor witlofquote:Op zaterdag 29 november 2025 08:28 schreef Ama het volgende:
Ik heb er ook echt een lichtelijke trauma aan door de witlofsalades die we thuis kregen.![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:27 schreef Karzai het volgende:
Geloof dat witlof ook nu goedkoop is lekker met ham en kaas uit de oven en gebakken aardappeltjes erbij
Ja maar het trekt me gewoon echt niet.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn zoveel lekker variatie voor witlof
Niet aleen salades maar gekookt, in de over roerbakken onder de gril
Ik zal straks even kijken maar wellicht ligt er ook wel wat lekkers in de bak want ik ben wel aardig vroeg.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kost ook niet zoveel, ben je voor 5 euro klaar en je kunt er 2 dagen van eten
Gewoon vers kopen en zelf even schillen, scheelt weer wat debielen in ons landje.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:39 schreef Karzai het volgende:
Zakje gesneden uien en wortel, kilo aardappel, oja je wilt er natuurlijk ook spekjes bij, en een rookworst dan zit je al gauw op 9 euro
Mja, dat kan ook natuurlijk maar voor die 50 cent ga ik niet moeilijk doen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon vers kopen en zelf even schillen, scheelt weer wat debielen in ons landje.
Voorgesneden oude uien gaan in zo'n plastic zakje een beetje zweten en ruiken naar een omaonderbroek, vers voedsel mag wel weer wat populairder worden, scheelt ook weer microplastics in de hersenen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja, dat kan ook natuurlijk maar voor die 50 cent ga ik niet moeilijk doen.
Sta je daar huilend in de keuken een half pond uien te snijden
Vergeet de parkinson niet van alle bestrijdingsmiddelenquote:Op zaterdag 29 november 2025 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorgesneden oude uien gaan in zo'n plastic zakje een beetje zweten en ruiken naar een omaonderbroek, vers voedsel mag wel weer wat populairder worden, scheelt ook weer microplastics in de hersenen.
Dit is de eerste keer dat ik dat lees dat Parkison daar door kan komenquote:Op zaterdag 29 november 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vergeet de parkinson niet van alle bestrijdingsmiddelen
Schijnt vooral rond die tulpenvelden veel voor te komen omdat ze daar ontzettend veel bestrijdingsmiddelen gebruikenquote:Op zaterdag 29 november 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik dat lees dat Parkison daar door kan komen
En kwekveel kankers.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vergeet de parkinson niet van alle bestrijdingsmiddelen
Nee, ik heb morgen wedstrijd, dus vandaag rusten.quote:Op zaterdag 29 november 2025 07:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga jij vandaag? Ik verzamel nu energie om te gaan
O echt nog nooit iets over gelezen. Wat een rotzooi wordt er ook overal voor gebruikt hequote:Op zaterdag 29 november 2025 09:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Schijnt vooral rond die tulpenvelden veel voor te komen omdat ze daar ontzettend veel bestrijdingsmiddelen gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |