Oh. Minder makkelijk dan gedachtquote:Op zaterdag 29 november 2025 07:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt, moet ook alles onder het apparaat doen. En dat ding is zo zwaar dat ik gergi erbij nodig heb, want alleen is het niet te tillen. Die heeft er uiteraard ook geen zin in
Ik werd wakker door Hedwig en ik moest ook mijn antibiotica innemen.quote:
Oh okay, 3 keer per dag?quote:Op zaterdag 29 november 2025 07:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik werd wakker door Hedwig en ik moest ook mijn antibiotica innemen.
Mwah ben wel wakker nu eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Okay , zo nog maar een dutje doen dan. Tis nog koud en donker buiten , ik lig ook nog in bed
Ja ik ga ook op tijd naar de winkel maar ik weet nog niet wat ik precies wil halen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:13 schreef mschol het volgende:
ik ga zo maar rustig douchen en aankleden, daarna regelen dat ik boodschappen ga doen enzo
spaghetti, en benodigdheden voor saus?quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga ook op tijd naar de winkel maar ik weet nog niet wat ik precies wil halen.
Wat andere lichaamsbeweging zoeken dan.quote:Op zaterdag 29 november 2025 07:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt, moet ook alles onder het apparaat doen. En dat ding is zo zwaar dat ik gergi erbij nodig heb, want alleen is het niet te tillen. Die heeft er uiteraard ook geen zin in
Ook lekker. Of macaroni. 🤔quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
spaghetti, en benodigdheden voor saus?
Niet echt maar vind ik wel net 1 tikje minder vreselijk. Die zijn met spekjes enz nog wel een keertje oke.quote:
Ja lekker, witlof met peren is ook lekkerquote:Op zaterdag 29 november 2025 08:27 schreef Karzai het volgende:
Geloof dat witlof ook nu goedkoop is lekker met ham en kaas uit de oven en gebakken aardappeltjes erbij
Kijk dit vind ik wel lekker.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:31 schreef Karzai het volgende:
Of boerenkool, winterpeen allemaal Hollandse wintergroenten die nu in het seizoen zijn
Anders hutspot maken met rookworst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |