Trump is geen president van een land, maar van een bedrijf.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:37 schreef kree het volgende:
[..]
wacht laat ik anders vragen, hoe zijn wij nu gebaat met een president die wmb echt de kantje ervan afloopt?
wat hebben wij voor voordeel nu? Niks he, hij zet hele Wereld onder druk en ben het er niet mee eens.
zo ziet hij het ja en denk heel slecht eigenlijk. geef mij Obama maarquote:Op vrijdag 28 november 2025 14:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Trump is geen president van een land, maar van een bedrijf.
Obamaquote:Op vrijdag 28 november 2025 14:42 schreef kree het volgende:
[..]
zo ziet hij het ja en denk heel slecht eigenlijk. geef mij Obama maar
maaargoed wond me ff op
Dat hadden veel Nederlanders ook met Wilders.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:45 schreef kree het volgende:
denk de meeste amerikanen denken ook hoor nu onderhand, waar de fuck hebben we op gestemd?
tis dat ie nog zo slim was om zijn grote bek terug te trekken met die heffingen enzo import. want dat was al groot proghbeel geweest voor zijn kiezers.
naja.
Daar zijn ze groot mee geworden.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:47 schreef kree het volgende:
maarja het is USA eigen om te denken wij zijn de beste van de wereld he enzo?
dat zouden ze iet wat af moeten leren, want zijn ze niet en blijkt ook als je een Renard aan het roer zet.
ik kan iig 3 oorlogen opnoemen. wat eigenlijk voor het doel zoals ze gezegd waren, niet hebben bereikt wat.quote:
De mensen in Afghanistan waren niet blij dat ze weggingen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan iig 3 oorlogen opnoemen. wat eigenlijk voor het doel zoals ze gezegd waren, niet hebben bereikt wat.
het "volk uit onderdrukking halen". LOL echt geloofd iemand dat nog wat? er zat een heel ander doel achter en nul nog.
uiteraard waren ze niet blij, maar dat is het USA systeem, oorlogje beginnen en weg als er nog zeg maar 10 jaar oplossing erna moet komen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De mensen in Afghanistan waren niet blij dat ze weggingen.
Ze hebben er lang genoeg gezeten..quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:58 schreef kree het volgende:
[..]
uiteraard waren ze niet blij, maar dat is het USA systeem, oorlogje beginnen en weg als er nog zeg maar 10 jaar oplossing erna moet komen.
Dat is waarom ik me er zo over opnaai, bemoei je er dan niet mee?
Hey Greysquote:
Hey Homijn, nog lekker gescoord vannacht?quote:
Best wel.quote:
Ja echt hequote:
Hey Lovelyquote:
Druk geweest vandaag?quote:
Mooi manquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nieuwe eettafel en stoelen besteld
O leuk.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nieuwe eettafel en stoelen besteld
Tsjaa, dat is dan weer vervelend.quote:
Dat is tegenwoordig vaak zoquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Tsjaa, dat is dan weer vervelend.
Wanneer krijg je het?quote:
Ik heb 3 maanden moeten wachten op een stoel.quote:
Zo dat is wel langquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden moeten wachten op een stoel.
Ja dat is standaard tegenwoordig al hoor je 3 maanden ook alquote:
Maar dan heb je ook watquote:
Maar dat is toch aardig lang vind ikquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is standaard tegenwoordig al hoor je 3 maanden ook al
Gelukkig dan maar, anders had je mooi gestaan daarquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik herinner me nog heel goed dat mama en ik bang waren dat onze ikea aankopen niet in de auto gingen
Wel dus
Ja is het ook. Ik moet twee maanden wachten op de bank/ Kommt ook omdat de feestdagen er tussen zittenquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat is toch aardig lang vind ik
Jaquote:
Ahja dat heb je idd ook nogquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook. Ik moet twee maanden wachten op de bank/ Kommt ook omdat de feestdagen er tussen zitten
En dat vind ik best raar, want het merendeel van de meubels wordt in Polen gemaaktquote:
En daar vieren ze geen kerst?quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat vind ik best raar, want het merendeel van de meubels wordt in Polen gemaakt
Vast wel...quote:
Okequote:
Nee, daarom snap ik het ook niet dat ze dat in de winkel zeggenquote:
Hey GGquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |