Hey Greysquote:
Hey Homijn, nog lekker gescoord vannacht?quote:
Best wel.quote:
Ja echt hequote:
Hey Lovelyquote:
Druk geweest vandaag?quote:
Mooi manquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nieuwe eettafel en stoelen besteld
O leuk.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nieuwe eettafel en stoelen besteld
Tsjaa, dat is dan weer vervelend.quote:
Dat is tegenwoordig vaak zoquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Tsjaa, dat is dan weer vervelend.
Wanneer krijg je het?quote:
Ik heb 3 maanden moeten wachten op een stoel.quote:
Zo dat is wel langquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden moeten wachten op een stoel.
Ja dat is standaard tegenwoordig al hoor je 3 maanden ook alquote:
Maar dan heb je ook watquote:
Maar dat is toch aardig lang vind ikquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is standaard tegenwoordig al hoor je 3 maanden ook al
Gelukkig dan maar, anders had je mooi gestaan daarquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik herinner me nog heel goed dat mama en ik bang waren dat onze ikea aankopen niet in de auto gingen
Wel dus
Ja is het ook. Ik moet twee maanden wachten op de bank/ Kommt ook omdat de feestdagen er tussen zittenquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat is toch aardig lang vind ik
Jaquote:
Ahja dat heb je idd ook nogquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook. Ik moet twee maanden wachten op de bank/ Kommt ook omdat de feestdagen er tussen zitten
En dat vind ik best raar, want het merendeel van de meubels wordt in Polen gemaaktquote:
En daar vieren ze geen kerst?quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat vind ik best raar, want het merendeel van de meubels wordt in Polen gemaakt
Vast wel...quote:
Okequote:
Nee, daarom snap ik het ook niet dat ze dat in de winkel zeggenquote:
Hey GGquote:
Katholiek land. Dus jaquote:
Dan denk ik indd het laatste..quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, daarom snap ik het ook niet dat ze dat in de winkel zeggen
Of het is wel eerder klaar maar het duurt langer omdat veel mensen vakantie hebben tussen kerst en oud en nieuw
Ja denk het ook eigenlijk welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |