abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219740693
Het is de enige vorm van TV die ik nog echt kijk nagenoeg dus het kunnen er niet te veel zijn. Beter is een hele streamingdienst te vullen met reality en RLS's, echt een gat in de markt!
Allemaal cabaretteketet!
pi_219741218
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:36 schreef SiGNe het volgende:
Die Mourad.. zit vanaf het moment dat hij het perkament leest te liegen en dingen te verzinnen en dan roept ie ook nog tegen Tanja dat zij niet te vertrouwen is :?
En Mark er nu ook uit terwijl die helemaal geen bondjes had en niemand een dolk in de rug gestoken heeft.

Dit gaat echt een spel worden waarbij je je enorm aan personen en wat ze in het spel doen kan gaan ergeren.. heerlijk! _O_

Opgenomen in Malta trouwens
En toffe bustes, als ik kandidaat zou zijn zou ik daar toch wel eentje van mee willen nemen
Hele nare man die Morad...Zelf liegen en anderen ervan beschuldigen...Vies ventje...Heeft niets met slim spelen te maken. :r
pi_219742550
904.000 kijkers naar de lineaire aflevering gisteren. Gaat nog wel veel meer terug gekeken worden ga ik vanuit. Al met al een uitstekende start! ^O^
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 4 januari 2026 @ 17:39:55 #29
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219745433
Vond die onderlinge discussie wie van de 2 vertrekt een beetje raar, leek op knip en plakwerk.
Plotseling was daar het besluit wie van de 2 vrijwillig vertrekt. 8)7
pi_219745482
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 17:39 schreef spapaars het volgende:
Vond die onderlinge discussie wie van de 2 vertrekt een beetje raar, leek op knip en plakwerk.
Plotseling was daar het besluit wie van de 2 vrijwillig vertrekt. 8)7
sowieso een stompzinnig onderdeel, elkaar overtuigen wie eruit moet???
pi_219745750
Die snapte ik ook niet goed, ik had juist de andere gekozen, dat was meer bluffen en dat komt tegenwoordig vaker voor bij dit soort reality games dat is een nieuwe hype om elkaar af te bluffen.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! dinsdag 6 januari 2026 @ 08:45:31 #32
367000 roos94
pi_219757962
Zag een trailer op videoland. Is het wat?

Er is nu zoveel te kijken, waarom niet wat beter spreiden
  Moderator woensdag 7 januari 2026 @ 15:57:39 #33
388664 crew  Dotteke
pi_219770543
Laten we het maar bij het praten over De Doos van Pandora houden en het woke en zo maar achterwege laten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219803241
Wat een ontzettend flauwe proef weer.
Ik vermoed dat ik dit programma niet blijf volgen.
pi_219804129
Gelukkig heeft Michiel zichzelf gesaved met alle gevolgen van dien misschien, maar hij mag er nog niet uit. Ik vind het wel een leuke kandidaat ook omdat je hem doorgaans nooit mee ziet doen bij dit soort programma's. Wel leuk ook die fittie tussen hem en Mandy, echt spot on en had oh zo gelijk in dat verhaal. Iedereen ook Mandy, had hetzelfde gedaan in haar geval. Beetje een hypocrietje dus :Y . Wel jammer dat Merijn er uit ligt en die zouteloze Anke mag blijven en de manier waarop ook, door 1 luttel muntje gepakt hebben bij binnenkomst te pakken en die ander 0, beetje flauw. Verder zit het goed in elkaar nog steeds, die spiraal is een leuke vinding maar ik snap niet dat ze deze vorige week niet al introduceerde en i.p.v. die ring een slapeloze nacht kregen. Kan zijn dat ze de volgende keer i.p.v. de ring weer wat anders krijgen wat het wel leuker en onvoorspelbaarder maakt.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator zondag 11 januari 2026 @ 09:18:59 #36
388664 crew  Dotteke
pi_219805667
Mooie aflevering weer, wel jammer dat Marijn Kuipers eruit is.
Dat met die spiraal en die schok vind ik wat minder eerlijk gezegd
  Moderator zondag 11 januari 2026 @ 09:19:48 #37
388664 crew  Dotteke
pi_219805670
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:21 schreef gianni61 het volgende:
Wat een ontzettend flauwe proef weer.
Ik vermoed dat ik dit programma niet blijf volgen.
Ja die laatste proef vond ik ook minder.
Dat is niet echt strijden, hopelijk volgende week iets beters
pi_219806066
658.000 lineaire kijkers gisterenavond, dat is behoorlijk in elkaar gestort in vergelijking met de aflevering vorige week waar die lineaire cijfers nog in de 900.000 zaten. Op Videoland wordt het echter wel goed bekeken, Top 3 zelfs. Je merkt wel dat dit soort formats het altijd beter doen on demand dan lineair. Ook Vals Spel doet het daar goed maar dat is volledig on demand.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 11 januari 2026 @ 10:44:29 #39
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219806080
Vox Populi, Vox Dei
Ofwel, niemand is ooit failliet gegaan door zich op de grootste gemene deler te richten.
pi_219806231
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 22:54 schreef freaky40 het volgende:
Gelukkig heeft Michiel zichzelf gesaved met alle gevolgen van dien misschien, maar hij mag er nog niet uit. Ik vind het wel een leuke kandidaat ook omdat je hem doorgaans nooit mee ziet doen bij dit soort programma's. Wel leuk ook die fittie tussen hem en Mandy, echt spot on en had oh zo gelijk in dat verhaal. Iedereen ook Mandy, had hetzelfde gedaan in haar geval. Beetje een hypocrietje dus :Y . Wel jammer dat Merijn er uit ligt en die zouteloze Anke mag blijven en de manier waarop ook, door 1 luttel muntje gepakt hebben bij binnenkomst te pakken en die ander 0, beetje flauw. Verder zit het goed in elkaar nog steeds, die spiraal is een leuke vinding maar ik snap niet dat ze deze vorige week niet al introduceerde en i.p.v. die ring een slapeloze nacht kregen. Kan zijn dat ze de volgende keer i.p.v. de ring weer wat anders krijgen wat het wel leuker en onvoorspelbaarder maakt.
Daar kan ik me wel invinden, alleen ik zou als ik Michiel was de boel toch niet zo op de spits drijven. Wees gewoon blij dat je door mag en probeer niet zo belerend over te komen. Voor de rest wel erg leuk om hem eens in een spelsetting te zien.
pi_219806517
Dat belerende vind ik wel leuk en koddig eigenlijk aan hem, hij maakt daarmee wel TV en laat zich tenminste niet ondersneeuwen. Hij gaat er wel VOL in. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
  PR en moderator zondag 11 januari 2026 @ 19:31:32 #42
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_219812345
Ik kan er met m’n hoofd niet bij dat Tanja Morad niet in die doos heeft gestopt :')
Vorige week was Mark al een te goed mens door Morad erin te houden, en Morad gaat vrolijk door met liegen..
Hoop dattie er volgende week uit gaat.
Fuck the EBU.
pi_219817469
Mandy eerst stoer die rails vast blijven houden en daarna jammeren dat 'ze hun die schok wel gunde door de kist te openen'. Snap die reactie van Michiel dus ook wel.

Had ook niet verwachten dat juist Ank en Marijn weer in die doos terecht zouden komen. Murad was inderdaad een logischere keuze geweest, denk dat Marijn gewoon echt niet nadacht bij het maken van die keuzes. Maar ja, je zit in zo'n spel, dan is alles en iedereen al snel verdacht.

Vind het op zich wel geinig, maar ben bang dat het wel snel gaat vervelen, ik verwacht dat de enige twists die we kunnen verwachten zitten in de keuzes van wie er in de kist komen. Dat buiten slapen (waar wel erg dramatisch over gedaan werd) en die schokken vielen me eigenlijk best mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 12-01-2026 14:42:00 ]
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219817797
Ja en vraag me dus af of ze die spiraal blijven doen from now on elke aflevering, hopelijk niet en verzinnen ze voor elk onheil iets anders. Mandy is een aansteller dat is wel duidelijk. Zo snel mogelijk lozen.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')