Hele nare man die Morad...Zelf liegen en anderen ervan beschuldigen...Vies ventje...Heeft niets met slim spelen te maken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:36 schreef SiGNe het volgende:
Die Mourad.. zit vanaf het moment dat hij het perkament leest te liegen en dingen te verzinnen en dan roept ie ook nog tegen Tanja dat zij niet te vertrouwen is
En Mark er nu ook uit terwijl die helemaal geen bondjes had en niemand een dolk in de rug gestoken heeft.
Dit gaat echt een spel worden waarbij je je enorm aan personen en wat ze in het spel doen kan gaan ergeren.. heerlijk!
Opgenomen in Malta trouwens
En toffe bustes, als ik kandidaat zou zijn zou ik daar toch wel eentje van mee willen nemen
sowieso een stompzinnig onderdeel, elkaar overtuigen wie eruit moet???quote:Op zondag 4 januari 2026 17:39 schreef spapaars het volgende:
Vond die onderlinge discussie wie van de 2 vertrekt een beetje raar, leek op knip en plakwerk.
Plotseling was daar het besluit wie van de 2 vrijwillig vertrekt.
Ja die laatste proef vond ik ook minder.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:21 schreef gianni61 het volgende:
Wat een ontzettend flauwe proef weer.
Ik vermoed dat ik dit programma niet blijf volgen.
Daar kan ik me wel invinden, alleen ik zou als ik Michiel was de boel toch niet zo op de spits drijven. Wees gewoon blij dat je door mag en probeer niet zo belerend over te komen. Voor de rest wel erg leuk om hem eens in een spelsetting te zien.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:54 schreef freaky40 het volgende:
Gelukkig heeft Michiel zichzelf gesaved met alle gevolgen van dien misschien, maar hij mag er nog niet uit. Ik vind het wel een leuke kandidaat ook omdat je hem doorgaans nooit mee ziet doen bij dit soort programma's. Wel leuk ook die fittie tussen hem en Mandy, echt spot on en had oh zo gelijk in dat verhaal. Iedereen ook Mandy, had hetzelfde gedaan in haar geval. Beetje een hypocrietje dus. Wel jammer dat Merijn er uit ligt en die zouteloze Anke mag blijven en de manier waarop ook, door 1 luttel muntje gepakt hebben bij binnenkomst te pakken en die ander 0, beetje flauw. Verder zit het goed in elkaar nog steeds, die spiraal is een leuke vinding maar ik snap niet dat ze deze vorige week niet al introduceerde en i.p.v. die ring een slapeloze nacht kregen. Kan zijn dat ze de volgende keer i.p.v. de ring weer wat anders krijgen wat het wel leuker en onvoorspelbaarder maakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |