Ik vvraag mij altijd ad, waarom mensen een achtergrond hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Super mega snel
Alleen mijn achtergrond verdwijnt steeds
Neequote:
Nou eerder dat er weer een discussie komtquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:16 schreef kree het volgende:
[..]
jawel geleerd in het echt, hier nog niet zo. naja maakt altijd wel leuke verhalen. toch?
Een ontdekkingsreis door naar het litle house kijken?quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:17 schreef kree het volgende:
[..]
het blijft nog steeds ontdekkingsreis voor mij wel
ook niet erg wmb.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou eerder dat er weer een discussie komt
Dat doen de users zelf, als men er niet op reageerd komt er ook geen discussiequote:Op vrijdag 28 november 2025 09:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou eerder dat er weer een discussie komt
Omdat dat veel mooier is.. Als ik niks open heb staan,dan zie ik een mooie achtergrondquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vvraag mij altijd ad, waarom mensen een achtergrond hebben
Ik heb gewoon het blauwe scherm. ZOdra dat je iets op je laptop/pc doet zie je het hele scherm niet meer
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doen de users zelf, als men er niet op reageerd komt er ook geen discussie
hahah ja no shit over little house he, want dat is mijn feel good serie enzo.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een ontdekkingsreis door naar het litle house kijken?
Nee, dat is met de meeste series en filmsquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:20 schreef kree het volgende:
[..]
hahah ja no shit over little house he, want dat is mijn feel good serie enzo.
dat het in het echt nooit zo gaat, tja dat had ik ook al door.
Laptop gaat altijd uit hierzo.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:21 schreef Lovely het volgende:
Tenzij ik weg ga, dan sluit ik mijn laptop wel af
ALs ik even iets gan doen laat ik hem altijd staan op FOK!quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:20 schreef Lovely het volgende:
Ik laat hem over het algemeen wel aan staan, geen zin om het steeds aan en uit te zetten..
hmmms ja? voel jij je zelf wel eens eenzaam?quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is met de meeste series en films
Kijk die Kerstfilms, de zoetigheid druipt er van af. alleen staande eenzame mensen lopen toevallig met het zoeken van een kerstboom tegen iemand aan en ze leefde nog lang en gelukkig
Zodra je er achter weg gaat?quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:22 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Laptop gaat altijd uit hierzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |