Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Nachtbrakers
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
wat is deze?
Homijn ook een nachtbolkert?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, gewoon rustig puntjes scoren, voor deze invasie.
Veel te vroeg wakker. En jij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Invasie 🤭quote:Op vrijdag 28 november 2025 03:10 schreef Homijn het volgende:
Nee, gewoon rustig puntjes scoren, voor deze invasie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb gisteren van 18 tot 22 geslapen nu wakker maar ga zo nog wel even kijken of ik nog kan slapen.quote:Nooit meer slapen![]()
Je ritme weer verkloot. Waarom ga je dan ook al om 18 uur slapen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 03:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb gisteren van 18 tot 22 geslapen nu wakker maar ga zo nog wel even kijken of ik nog kan slapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit stond helemaal niet in het script getiteld 'Homijn schiet als een komeet de Top 20 binnen'MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Tja :/quote:Op vrijdag 28 november 2025 03:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ritme weer verkloot. Waarom ga je dan ook al om 18 uur slapen.Nooit meer slapen![]()
En toen liep de wekker af en ontwaakte homijn uit zijn Bolk punten pakkert droom.quote:Op vrijdag 28 november 2025 03:13 schreef Homijn het volgende:
Dit stond helemaal niet in het script getiteld 'Homijn schiet als een komeet de Top 20 binnen'Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Je moet zelf de consequentie er van dragen he. Maar goed. Je roept het over jezelf af zo. Maar ikquote:
Hopelijk val ik zo nog even in slaap.quote:Op vrijdag 28 november 2025 03:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet zelf de consequentie er van dragen he. Maar goed. Je roept het over jezelf af zo. Maar ikNooit meer slapen![]()
Ik hoop het voor je.quote:Op vrijdag 28 november 2025 03:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hopelijk val ik zo nog even in slaap.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echte porginele muziekquote:Op vrijdag 28 november 2025 03:17 schreef kree het volgende:
kunnen jullie van alles vinden, maar dit is poriginele muziek.
Bekijk deze YouTube-videoDat je dit nooit eerder hebt gepost
![]()
Dat is voor zaterdagquote:Op vrijdag 28 november 2025 03:13 schreef Homijn het volgende:
Dit stond helemaal niet in het script getiteld 'Homijn schiet als een komeet de Top 20 binnen'![]()
Ik hoop het ook voor julliequote:![]()
quote:
neeMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
weet dat jullie dat mss zo gay vinden enzo?
maarja voor mij is dat leuk iig toen. en hoop meer
Do what you love, love what you do!![]()
kloptMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
tja ff wat wat ik onwijs leuk vond. maarja wat wat beter had gekund denk, maarja amateur heDo what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb slechtere tijden gekend.quote:Op vrijdag 28 november 2025 04:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej Killem
Hoe is het er mee?Hoe is het met jou?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja op zich wel oke, beetje verrot ritme nu maar verder gaat het wel goed.quote:Op vrijdag 28 november 2025 04:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb slechtere tijden gekend.Hoe is het met jou?
Nooit meer slapen![]()
![]()
Dit ga ik maken denk ikquote:26. Torn "Influx" Database (TornDB)
The Idea: A public API wrapper that tracks the velocity of item prices. Instead of just showing the current price of Xanax, show the rate of change (First Derivative).
Utility: "Xanax price is stable ($840k), but volume dropped 40% today. A price spike is imminent."
API Endpoint: Market -> bazaar, Market -> itemmarket.Nooit meer slapen![]()
okMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2025 04:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor vibe coding kun je ook eens naar Cursor kijken. Dat gebruik ik en is echt epic, kan zelf bestanden aanmaken en zo.Nooit meer slapen![]()
![]()
Niet holkenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
nee
![]()
nee
Er is bijna feest, niet holkenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op vrijdag 28 november 2025 05:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Was op knuffels aan het wachten in de UK en ze waren er eindelijk.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
![]()
Gisteren toevallig de standaard google search vervangen met gemini hier in de browser.quote:Nooit meer slapen![]()
nerdsDe nieuwe tussenstand is veel belangrijker
* Homijn staat in de Top 20 en gaat nu tevreden slapen![]()
DAAGquote:Op vrijdag 28 november 2025 05:16 schreef Homijn het volgende:
* Homijn staat in de Top 20 en gaat nu tevreden slapen![]()
Nooit meer slapen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2025 05:42 schreef KoningWouter het volgende:
Moge God haar laten overrijden door een trein en ons van haar verlossen.![]()
Wie is de vrouw in kwestie?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nooit meer slapen![]()
Ja zeker, die pa is naar Syrie gevlucht en heeft daar nu een nieuwe vrouw. (de ironie dat hij naar Syrie vluchtquote:Op vrijdag 28 november 2025 05:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Knettergek. Enkeltje TBS longstay voor die idioten.)
Maar die twee zoons hangen, want er is bewijs dat zij er ook bij waren en die zitten nog wel in Nederland.Nooit meer slapen![]()
![]()
Ja koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Beroerd geslapen, het was gister een hele lange dag. De smartwatch geeft aan een slaapscore van 40.quote:Op vrijdag 28 november 2025 07:19 schreef KoningWouter het volgende:
Zo is dat!
Heb jij lekker geslapen GG?
In elk geval begint de dag wel goed met een heerlijke kop koffie.
Lack of common cents![]()
Oei dat is zuurquote:Op vrijdag 28 november 2025 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beroerd geslapen, het was gister een hele lange dag. De smartwatch geeft aan een slaapscore van 40.
[ afbeelding ]
Maar de koffie kan wat goed maken soms.
Nooit meer slapen![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-11-2025 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nopequote:
Was om 22 uur al weer uit bed gisteren, ga straks na het eten even een uurtje plat.Nooit meer slapen![]()
Oh dus de hele nacht wakker geweestquote:Op vrijdag 28 november 2025 07:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope
Was om 22 uur al weer uit bed gisteren, ga straks na het eten even een uurtje plat.![]()
Zet dan wel een wekker, zodat je niet langer slaaptI have a therapist, her name is music. ♪![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovely. U bent er vorige bij vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het GGquote:. Lekker bakkie thnx
Ja ff checken wie er al online waren/zijnquote:Op vrijdag 28 november 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
Hey Lovely. U bent er vorige bij vandaag
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
A zoquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ff checken wie er al online waren/zijn
Hey ToT
Vroeg al aan de peukenquote:
Altijd gezellig toch, volgens mij hou je daar wel vanquote:Op vrijdag 28 november 2025 06:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Om de 14 dagen crea in dagbestedingO dat is niet veel GGquote:Op vrijdag 28 november 2025 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beroerd geslapen, het was gister een hele lange dag. De smartwatch geeft aan een slaapscore van 40.
[ afbeelding ]Heb je nog geslapen?quote:Op vrijdag 28 november 2025 07:05 schreef KoningWouter het volgende:
Soh ff gedouched en aangekleed.
#helemaalreadyO zie het al hetzelfde wat je vannacht zei, ik ga het zo nog even proberenquote:Op vrijdag 28 november 2025 07:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope
Was om 22 uur al weer uit bed gisteren, ga straks na het eten even een uurtje plat.
Ik heb geen idee, meet die flauwekul allemaal nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed ideequote:Op vrijdag 28 november 2025 07:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dus de hele nacht wakker geweest![]()
Zet dan wel een wekker, zodat je niet langer slaaptNooit meer slapen![]()
Morguh KW
Ik heb serie gekeken dit keer in bed omdat de bank n iet lekker ligt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben jij nog even lekker in slaap gevallen?
En heb nog een uurtje geslapen.
IK ga altijd bewust niet lang op internet als ik zo vroeg wakker bent
Het houdt je wakker en alertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dan is even tv kijken beter.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb serie gekeken dit keer in bed omdat de bank n iet lekker ligt.
Het houdt je wakker en alertNooit meer slapen![]()
Ik had een andere TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ja dan lig je lekker warm in bed, en als je geluk heb dommel je weg. NOrmaal ga ik op de bank liggen maar dat kan nu niet, althsns niet echt lekker op zo klein bankiequote:Op vrijdag 28 november 2025 08:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dan is even tv kijken beter.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze man weet van wantenquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dan is een bed fijnerquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan lig je lekker warm in bed, en als je geluk heb dommel je weg. NOrmaal ga ik op de bank liggen maar dat kan nu niet, althsns niet echt lekker op zo klein bankieNooit meer slapen![]()
Ja daarom. Was voor jou ook beter geweest dat je ging slapen ipv internettenquote:
Gisteren zei je nog ik moet beter voor mij zelf gaan zorgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dottiequote:Op vrijdag 28 november 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom. Was voor jou ook beter geweest dat je ging slapen ipv internetten
Gisteren zei je nog ik moet beter voor mij zelf gaan zorgen
Hey MT6quote:
Je hebt gelijk, ga zo ook even naar boven hoor. Heb net het ontbijt op even een uurtje liggen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom. Was voor jou ook beter geweest dat je ging slapen ipv internetten
Gisteren zei je nog ik moet beter voor mij zelf gaan zorgenNooit meer slapen![]()
Ik zie je al zitten, je typt ja je hebt gelijk en met een zucht van waar bemoeit dat mens zich mee.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ga zo ook even naar boven hoor. Heb net het ontbijt op even een uurtje liggen.
Ik doe het toch lekker nietEn groot gelijk hoor het is jou leven.
Lekker geslapen Moon?quote:
Ga je nog iets doen met Sinterklaas?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, je hebt gewoon gelijk. Ik ben een eigenwijze flapdrolquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie je al zitten, je typt ja je hebt gelijk en met een zucht van waar bemoeit dat mens zich mee.
Ik doe het toch lekker nietEn groot gelijk hoor het is jou leven.
soms dan
Nooit meer slapen![]()
Heb wel lekker geslapenquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker geslapen Moon?
Ga je nog iets doen met Sinterklaas?jij ook?
De kinderen van mijn zus komen morgen hun schoentje bij mij zetten![]()
en wat ga jij doen?![]()
de vraag is, welke serie natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb serie gekeken dit keer in bed omdat de bank n iet lekker ligt.
Het houdt je wakker en alert
Mooooooooontjeeeeeeequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zoveel liefde hier heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
hahaha ja totdat je een mes in je rug krijgt, oeps. LOL.quote:
nee joh gezellig toch
Hoe is het, schoonheid?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, dan doe je het jezelf ook aan he, je hebt er alleen jezelf mee.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon gelijk. Ik ben een eigenwijze flapdrolsoms dan
Yup, naja heb ten minste nog 4 uurtjes geslapen. Zo nog even hopelijk en dan red ik het wel vandaag.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan doe je het jezelf ook aan he, je hebt er alleen jezelf mee.
Kon gisteren rond etenstijd niet meer wakker blijven maar om 22 uur al wakker is wel heel kut.Nooit meer slapen![]()
Ja lekker lekker, mijn promotie is vandaag ingegaan, dus dat is stiekem wel fijntjesquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:29 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jaa gaat goedlekker geslapen
Hoe is het met jou top?
quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja lekker lekker, mijn promotie is vandaag ingegaan, dus dat is stiekem wel fijntjesoeh dat is fijn!!
![]()
Niet weer gaan huilen als je eens een keer een reactie terug krijgt, he?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zelluf!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
eens wel en denk, maarja niet iedereen wil popi jo0pie zijn he.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan doe je het jezelf ook aan he, je hebt er alleen jezelf mee.
k ook niet
als ik hier al drama maak is het om jullie maar eens op te suffen vanaf bolk en etc. en gewoon wat roepen.
LOL. kan geen kwaad doe ik er ook niemand meer, maarja ach. komt wel discussie uit meestal.Do what you love, love what you do!![]()
O leuk, Ik ga 5 dec bij mijn dochter sint vieren mijn zoon komt dan ook met de kids. IK heb een Sinterklaas besteld. Jee wat vragen ze daar tegenwoordig een hoop geld voor. Maar goed de cadeautjes moet hij ergens van betalen hequote:Op vrijdag 28 november 2025 08:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heb wel lekker geslapenjij ook?
De kinderen van mijn zus komen morgen hun schoentje bij mij zetten![]()
en wat ga jij doen?
Bolkquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:36 schreef kree het volgende:
als ik hier al drama maak is het om jullie maar eens op te suffen vanaf bolk en etc. en gewoon wat roepen.
LOL. kan geen kwaad doe ik er ook niemand meer, maarja ach. komt wel discussie uit meestal.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een die jij niets aan vindt The Bold and The beatiful en daarna shownieuws terug gekeken die neem ik altijd opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat is allang niet meer geweest zo vroeg al zoveelquote:
Volgens mij denken ze dat het al 1 dec is en de nieuwe punten jacht begonnen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha ja ik heb dat nooit gekeken ofzl. maar mag toch?quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een die jij niets aan vindt The Bold and The beatiful en daarna shownieuws terug gekeken die neem ik altijd opDo what you love, love what you do!![]()
heb jee wel eens "Little house on the prairie" gekeken?quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een die jij niets aan vindt The Bold and The beatiful en daarna shownieuws terug gekeken die neem ik altijd op
Hmmms. lk kan die nl nog steeds leuk vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Ga dan een lekkere wandeling maken of iets anders doen en zorg dat je nog twee 2 drie uurtje rektquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, naja heb ten minste nog 4 uurtjes geslapen. Zo nog even hopelijk en dan red ik het wel vandaag.
Kon gisteren rond etenstijd niet meer wakker blijven maar om 22 uur al wakker is wel heel kut.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat heb je niet.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:38 schreef kree het volgende:
[..]
naja je weet dat ik gelijk heb gewoonIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Welke promotie?quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja lekker lekker, mijn promotie is vandaag ingegaan, dus dat is stiekem wel fijntjes
Gefeliciteerd
denk wel een beetje, maargoed ik ben nostalgisch aangelegd wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Vanavond weer een pogingquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga dan een lekkere wandeling maken of iets anders doen en zorg dat je nog twee 2 drie uurtje rektNooit meer slapen![]()
Waarbij jij het dan weer al te leuk vindt om er op in te gaanquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:36 schreef kree het volgende:
LOL. kan geen kwaad doe ik er ook niemand meer, maarja ach. komt wel discussie uit meestal.
O ja hoor iedereen is vrij om te kijken waar hij of zij naar kijken wilquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja ik heb dat nooit gekeken ofzl. maar mag toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zeker hequote:Op vrijdag 28 november 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarbij jij het dan weer al te leuk vindt om er op in te gaanzo kennen jullie me, maar moet wel leuk blijven en zo kennen jullie me ook
Little house on the prairie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het is gewoon onwijs feel-good enzo altijd. ja heb er zwak voor.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Heb het ook altijd met veel plezier gekeken, maar is toch al jaren afgelopen?quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:46 schreef kree het volgende:
[..]
het is gewoon onwijs feel-good enzo altijd. ja heb er zwak voor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja maar had er nog feel good overquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het ook altijd met veel plezier gekeken, maar is toch al jaren afgelopen?
volgens mij die serie heeft aardig lang gelopen.
niet meer helaas die nog kennen helaas.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
BAMIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
YouTube wel volgens mij niet meer ergens in serie.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:55 schreef Lovely het volgende:
Is het nog wel ergens terug te kijken?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Wat is dat voor agressieve serie, man3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
haha het is lief allemaal als je het volgt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat voor agressieve serie, man3Do what you love, love what you do!![]()
lol vinden jullie dat kinderachtig trouwens dat ik dat leuk vind?
naja boeie ook ik vind die serie goed. en als je dat zoetsappige niet boeit kijk SG-1.Do what you love, love what you do!![]()
Wijze woordenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoe is het met je nieuwe lappie?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goed, werkt uitstekendquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hoe is het met je nieuwe lappie?
Nu kan je nog harder bolken?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zeg maar beter als "schilders list" die wij verplicht keken op LTSDo what you love, love what you do!![]()
Super mega snelquote:
Alleen mijn achtergrond verdwijnt steedsI have a therapist, her name is music. ♪![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Super mega snel
Alleen mijn achtergrond verdwijnt steedshoe kan dat dan?
niks zo. ik weet dat je lief bent.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Super mega snel
Alleen mijn achtergrond verdwijnt steedsDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als ik dat wist, had ik dat probleem niet meer héIets met dynamische achtergronden in je instellingen?
nee nee nee, geen AI. vind jullie leuker zonder.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]Iets met dynamische achtergronden in je instellingen?
BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb nu afbeeldingen aangeklikt en een andere achtergrond gekozenquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]Iets met dynamische achtergronden in je instellingen?
zit onwijze weer meningen te geven wat ik denk, maar hoe is het met jou?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Op mijn werkpc heb ik soms ineens een zwarte achtergrond, maar als ik hem dan opnieuw opstart is ie weer een tijdje goedquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb nu afbeeldingen aangeklikt en een andere achtergrond gekozen
En dit heeft niets met AI te maken hoorquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:10 schreef kree het volgende:
[..]
nee nee nee, geen AI. vind jullie leuker zonder.
Klopt had ik dus net ookquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Op mijn werkpc heb ik soms ineens een zwarte achtergrond, maar als ik hem dan opnieuw opstart is ie weer een tijdje goed
nee niet maar als jullie me al beetje kennen typ ik toch voordat ik nadenk enzo. dus naja dat is geen ai.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dit heeft niets met AI te maken hoorDo what you love, love what you do!![]()
Dat was echt een bitchquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoor, waarom. Lekker kijken wat je leuk vindtquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:03 schreef kree het volgende:
lol vinden jullie dat kinderachtig trouwens dat ik dat leuk vind?
naja boeie ook ik vind die serie goed. en als je dat zoetsappige niet boeit kijk SG-1.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jawel geleerd in het echt, hier nog niet zoquote:. naja maakt altijd wel leuke verhalen. toch?
Nee.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
het blijft nog steeds ontdekkingsreis voor mij welquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom. Lekker kijken wat je leuk vindt
Ik vvraag mij altijd ad, waarom mensen een achtergrond hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Super mega snel
Alleen mijn achtergrond verdwijnt steeds
Ik heb gewoon het blauwe scherm. ZOdra dat je iets op je laptop/pc doet zie je het hele scherm niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Neequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou eerder dat er weer een discussie komtquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:16 schreef kree het volgende:
[..]
jawel geleerd in het echt, hier nog niet zo. naja maakt altijd wel leuke verhalen. toch?
Een ontdekkingsreis door naar het litle house kijken?quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:17 schreef kree het volgende:
[..]
het blijft nog steeds ontdekkingsreis voor mij welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ook niet erg wmb.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou eerder dat er weer een discussie komt. maarja ben er altijd wel; voor in ofzo ;0
Dat doen de users zelf, als men er niet op reageerd komt er ook geen discussiequote:Op vrijdag 28 november 2025 09:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou eerder dat er weer een discussie komt
Omdat dat veel mooier is.. Als ik niks open heb staan,dan zie ik een mooie achtergrondquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vvraag mij altijd ad, waarom mensen een achtergrond hebben
Ik heb gewoon het blauwe scherm. ZOdra dat je iets op je laptop/pc doet zie je het hele scherm niet meer
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doen de users zelf, als men er niet op reageerd komt er ook geen discussieI have a therapist, her name is music. ♪![]()
hahah ja no shit over little house he, want dat is mijn feel good serie enzo.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een ontdekkingsreis door naar het litle house kijken?
dat het in het echt nooit zo gaat, tja dat had ik ook al door.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is dan het verschil. als ik niks openheb staan ben ik niet met de laptopbezig en zet ik hem uit
Ga dat ding niet aan laten staan als ik er niets mee doeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik laat hem over het algemeen wel aan staan, geen zin om het steeds aan en uit te zetten..I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Nee, dat is met de meeste series en filmsquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:20 schreef kree het volgende:
[..]
hahah ja no shit over little house he, want dat is mijn feel good serie enzo.
dat het in het echt nooit zo gaat, tja dat had ik ook al door.
Kijk die Kerstfilms, de zoetigheid druipt er van af. alleen staande eenzame mensen lopen toevallig met het zoeken van een kerstboom tegen iemand aan en ze leefde nog lang en gelukkigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laptop gaat altijd uit hierzo.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:21 schreef Lovely het volgende:
Tenzij ik weg ga, dan sluit ik mijn laptop wel af![]()
ALs ik even iets gan doen laat ik hem altijd staan op FOK!quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:20 schreef Lovely het volgende:
Ik laat hem over het algemeen wel aan staan, geen zin om het steeds aan en uit te zetten..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmmms ja? voel jij je zelf wel eens eenzaam?quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is met de meeste series en films
Kijk die Kerstfilms, de zoetigheid druipt er van af. alleen staande eenzame mensen lopen toevallig met het zoeken van een kerstboom tegen iemand aan en ze leefde nog lang en gelukkigDo what you love, love what you do!![]()
Zodra je er achter weg gaat?quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:22 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Laptop gaat altijd uit hierzo.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Soms.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:22 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ja? voel jij je zelf wel eens eenzaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms.nouja ik snap je, en thanks dat je eerlijk zegt. want ja ik voel me best wel eens eenzaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helemaal ongelukkig ben ik dan niet, maar soms denk ik tja het had allemaal anders gekund ook.Do what you love, love what you do!![]()
Ik voel me vaak eenzaam. Zelfs met mensen om me heen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:25 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik snap je, en thanks dat je eerlijk zegt. want ja ik voel me best wel eens eenzaam
helemaal ongelukkig ben ik dan niet, maar soms denk ik tja het had allemaal anders gekund ook.![]()
Maar dat is ook logisch, denk dat er ook best mensen zijn in een relatie en zich toch eenzaam voelen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:25 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik snap je, en thanks dat je eerlijk zegt. want ja ik voel me best wel eens eenzaam
helemaal ongelukkig ben ik dan niet, maar soms denk ik tja het had allemaal anders gekund ook.
Eenzaam wil niet zeggen dat je ongelukkig bent.
Maar soms is niet alles te delen met iemand die niet hetzelfde heeft meegemaakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ja dan is t idd verstandiger dat je dat gelijk doetquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:23 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Jazeker, anders vergeet ik het.
trouwens denk dat er hier heel aantal zijn die precies hetzelfde hebben. maargoed.
dat snap ik ook, omdat je niet klikt met de rest die heel ander leven hadden enzo. en jij niet?quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:25 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Ik voel me vaak eenzaam. Zelfs met mensen om me heen.Do what you love, love what you do!![]()
Ieder mens heeft zijn rugzak, de een veel meer dan de ander.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:26 schreef kree het volgende:
trouwens denk dat er hier heel aantal zijn die precies hetzelfde hebben. maargoed.
De een deelt alles op het net en een ander niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laatst vergat ik het en toen ging hij snachts ineens loeienquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh ja dan is t idd verstandiger dat je dat gelijk doet![]()
![]()
Het hebben van dingen heft geen eenzaamheid opquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:27 schreef Lovely het volgende:
Zelf mensen die alles hebben, kunnen nog eenzaam zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als een koe?quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:27 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Laatst vergat ik het en toen ging hij snachts ineens loeien
Nee zeker nietquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hebben van dingen heft geen eenzaamheid opI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Zoiets ja. Zelfs op verjaardagen waar het heel druk is.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:27 schreef kree het volgende:
[..]
dat snap ik ook, omdat je niet klikt met de rest die heel ander leven hadden enzo. en jij niet?![]()
Koetje boeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja mss en ik deed dat wel hier.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder mens heeft zijn rugzak, de een veel meer dan de ander.
De een deelt alles op het net en een ander niet.
Maar in het echt is het nog steeds rugzak die ik heb hoor. aan de andere kant heeft het me hoop geleerd en nooit zo vooroordelen over iemand te hebben. wat ook wel helpt.Do what you love, love what you do!![]()
snap.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:28 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Zoiets ja. Zelfs op verjaardagen waar het heel druk is.Do what you love, love what you do!![]()
Dan moet je hulp zoeken Kree om die rugzak leeg te maken.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja mss en ik deed dat wel hier.
Maar in het echt is het nog steeds rugzak die ik heb hoor. aan de andere kant heeft het me hoop geleerd en nooit zo vooroordelen over iemand te hebben. wat ook wel helpt.
ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey GG lekker bakkie. Heb net een half uur aan de deur gestaan met de buurman die een pakje kwam halenquote:
bbrrrr Hij wild eniet binnen komen want moest de koffers nog utipakken. Tja dan maar een half uur in de deur kletsen
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: