Ik moet eigenlijk een boel sorteren nog. Dat is ook niet echt een leuk klusje. Denk dat ik nog een goede 1500+ kaarten heb liggen om te sorterenquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
F1 kijken. Misschien nog wat Magic via spelltable.verder gaan met mijn collectie scannen, maar dat is niet echt een leuk klusje.
Ergens in een omgebouwde bunker in Duitslandquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
De prspct xl disco?
[..]
Het hele weekend?
Cool cool coolquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens in een omgebouwde bunker in Duitsland
Ja, dat heb ik ook. Wel iets minder. Maar daarom wil ik nu eerst alles wat wel al op kleur en rariteit is gesorteerd scannen en daarna de losse kaarten scannen en erbij gooien.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een boel sorteren nog. Dat is ook niet echt een leuk klusje. Denk dat ik nog een goede 1500+ kaarten heb liggen om te sorteren
Ik sorteer op set. En dan op kleur en alfabetische volgorde. Of collector nummer. Zo kan je het ook zien. Werkt alleen bij oudere sets niet goed want daar staan ze er niet opquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Wel iets minder. Maar daarom wil ik nu eerst alles wat wel al op kleur en rariteit is gesorteerd scannen en daarna de losse kaarten scannen en erbij gooien.
Hebben ze je niet netjes ingeplanned?quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:56 schreef kwiwi het volgende:
M'n kapper is op vakantie. Vind ik echt asociaal, dat een kapper op vakantie durft te gaan. Nu kan ik m'n haar niet laten knippen![]()
Alleen bij z'n vrouwelijke side-kick, maar vrouwen hebben m'n haar werkelijk nog nooit geknipt zoals ik wil
quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:05 schreef Karzai het volgende:
taxatierapport binnen gekregen, 6 ton waard
Ik sorteer alleen op kleur en rariteit. Dat vind ik voor Commander het praktische. En kleur is dan ook eigenlijk op colour identity.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik sorteer op set. En dan op kleur en alfabetische volgorde. Of collector nummer. Zo kan je het ook zien. Werkt alleen bij oudere sets niet goed want daar staan ze er niet op
woz was 510, ik had zoiets verwacht eigenlijkquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
kijk eenshad je dat verwacht?
En nu? waarom moest je het doen?quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
woz was 510, ik had zoiets verwacht eigenlijk
hypotheek moet aangepast wordenquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En nu? waarom moest je het doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |