Dan heb je het druk en naar je zin bij je nieuwe baan.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik al twee maanden niet. En ik vind het nu echt lang al...
De grap is dat ik hiervoor om de 3 maanden ging. Ben net twee maanden bezig bij m'n nieuwe baan en ik let er nu al meer op
quote:
Ik kan hier helaas geen deskundig antwoord op geven. Kan wel wat anders...quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vraag me af als ze in juni de abces hadden behandeld met een drain ipv antibiotica of ik nu nog die wond had of niet.
Totaal niet drukquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heb je het druk en naar je zin bij je nieuwe baan.
In de zomer lopen sommige collega's in korte broek rondquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Totaal niet druk
Maar bij m'n vorige werk liepen we nog net niet in slippers in de zomer, hier liggen de standaarden iets hoger.
Ik liep ook absoluut in die korte broekquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In de zomer lopen sommige collega's in korte broek rond
Ik heb net de OP in het live topic van F1 veranderd met een plaatje wat nodig is zodat Norris wk kan worden.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had een leuk plaatje in deze OP gezet gisteren.
Max Verstappuh.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:42 schreef Nattekat het volgende:
Links! Dududududududu
Rechts! Dududududududu
Ja, fantastisch is dat, hè.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
aankoop van een externe verkoper
E.v. Het pakket is aangemeld bij postnl
Bol Het pakket is aangemeld bij postnl
PNL er is een pakket aangemeld
en zo het hele proces door
Maar dat wil ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb net de OP in het live topic van F1 veranderd met een plaatje wat nodig is zodat Norris wk kan worden.
Ik blijf radio veronica hangen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:45 schreef Nattekat het volgende:
Goed, even afsluiten voor ik weer een halve dag zit te FOK!en
@:ESF1Gamer ik verwacht dat je gezellig met me meeluistert tot K3 aan toe
Welke van k3?quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:45 schreef Nattekat het volgende:
Goed, even afsluiten voor ik weer een halve dag zit te FOK!en
@:ESF1Gamer ik verwacht dat je gezellig met me meeluistert tot K3 aan toe
Het kan geen grote max verstappen show blijven.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat wil ik helemaal niet.
@NailQueen ?quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke van k3?![]()
Asking for a friend.
Ik ben ook 90's kid, heel veel 90s hits gehoord deze weekquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik blijf radio veronica hangen.
90's kid
Er kan maar één nummer van k3 zo hoog in deze lijst staan. En ik weet vrij zeker dat het de ene is waar je nu aan denkt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke van k3?![]()
Asking for a friend.
Die was mooi ja.quote:
Hoe was de kip uit de airfryer laatst?quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
ik ben in een vreetbui , ga denk ik gegrilde kip halen
Jawel okay. Niet heel spectaculair eigenlijk dus weet niet of ik het nog een keer doequote:Op vrijdag 28 november 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe was de kip uit de airfryer laatst?
Gewoon door de shredder ermee.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:49 schreef Nizno het volgende:
Motoragenten worden op Franse snelweg ingehaald door 16-jarige op fatbike: ‘Topsnelheid was 120 km/u’
Franse kindertjes zijn ook geen lievertjes
quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:49 schreef Nizno het volgende:
Motoragenten worden op Franse snelweg ingehaald door 16-jarige op fatbike: ‘Topsnelheid was 120 km/u’
Franse kindertjes zijn ook geen lievertjes
dat bloed en vlees geeft zo'n rommelquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel okay. Niet heel spectaculair eigenlijk dus weet niet of ik het nog een keer doe
Skeer kapsel.quote:
Hier om 16:00 hoop ik.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne ook. Maar het is om 16:45 past feest.
Gewoon de laptop dicht gooien.quote:
Dat is specifiekquote:
Er wordt tegenwoordig nog druk gebeld op vrijdagmiddag hier. Terwijl ik eigenlijk maar weinig te doen heb weerquote:
Harder werken om jezelf overbodig te maken jijquote:Op vrijdag 28 november 2025 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig nog druk gebeld op vrijdagmiddag hier. Terwijl ik eigenlijk maar weinig te doen heb weer
Eigenlijk gisteren al maar er was even nog 1 uurtje aanwezig tijd van mij nodig voor een paar issues. Ja oke prima.quote:
Niet vijf sterren?quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was mij iets te pittig
quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was mij iets te pittig
Misschien wel 5 sterren, maar op een grotere schaal.quote:
Bedankt voor het doorgeven. Dan zet ik even op.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:35 schreef Nattekat het volgende:
@:Luctor.et.Emergo volgende is jouw favoriet
tiswatquote:Op vrijdag 28 november 2025 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Er worden hier knuffels vermoord
Decline & reclinequote:Op vrijdag 28 november 2025 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne ook. Maar het is om 16:45 past feest.
Q top 1500, maar daar is Country Roads allang geweest, dus ook nog een andere lijst.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:46 schreef STING het volgende:
[..]
Over welke radiozender hebben jullie het eigenlijk?
En tijdens de lunch kan je niet luisteren?quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Kak, mijn onbetwiste nummer 1 is tijdens lunch. Hele lijst kan meteen in de prullenbak
Tenzij ze het huidige tragere tempo vasthouden.
Is een beetje raar om met een koptelefoon daar te gaan zitten.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En tijdens de lunch kan je niet luisteren?
Hier wordt zo de batterij geleverdquote:Op vrijdag 28 november 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Keukenmachine is binnen met veel accessoires.
Over maand nog de ijsmaker ervoor bestellen nadat de ik selectpunten binnen heb voor de volgende korting.
Straks de robotstofzuiger uitpakken.
Heb je een kitchenaid?quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Over maand nog de ijsmaker ervoor bestellen nadat de ik selectpunten binnen heb voor de volgende korting.
oeeeh pakjes dagquote:Op vrijdag 28 november 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
dat zijn wel de goedequote:
Wat is je verwachtingquote:
Dat ze me er niet uit flikkeren vlak nadat ik mogelijk aan een project mag beginnen.quote:
Hoi hoi hoi nog een jaartje filegejankquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ze me er niet uit flikkeren vlak nadat ik mogelijk aan een project mag beginnen.
Gister verwonderde ik me vooral om dat ene stoplicht die 5 minuten lang rood bleef tot mijn geduld op was.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi hoi hoi nog een jaartje filegejank
Spannend!quote:
Jeejquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi hoi hoi nog een jaartje filegejank
Ohh nicequote:
Zware batterij.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:06 schreef essnhills het volgende:
Batterij geleverd
En nu wachten tot mijn vader dat ding morgen even naar boven tilt
Flink vol(t).quote:
Nou, dat.quote:
26 kiloquote:
De teringquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohh nice
Daar heb ik ook weleens naar zitten kijken
[..]
26 kilo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |