En tijdens de lunch kan je niet luisteren?quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Kak, mijn onbetwiste nummer 1 is tijdens lunch. Hele lijst kan meteen in de prullenbak
Tenzij ze het huidige tragere tempo vasthouden.
Is een beetje raar om met een koptelefoon daar te gaan zitten.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En tijdens de lunch kan je niet luisteren?
Hier wordt zo de batterij geleverdquote:Op vrijdag 28 november 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Keukenmachine is binnen met veel accessoires.
Over maand nog de ijsmaker ervoor bestellen nadat de ik selectpunten binnen heb voor de volgende korting.
Straks de robotstofzuiger uitpakken.
Heb je een kitchenaid?quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Over maand nog de ijsmaker ervoor bestellen nadat de ik selectpunten binnen heb voor de volgende korting.
oeeeh pakjes dagquote:Op vrijdag 28 november 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
dat zijn wel de goedequote:
Wat is je verwachtingquote:
Dat ze me er niet uit flikkeren vlak nadat ik mogelijk aan een project mag beginnen.quote:
Hoi hoi hoi nog een jaartje filegejankquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ze me er niet uit flikkeren vlak nadat ik mogelijk aan een project mag beginnen.
Gister verwonderde ik me vooral om dat ene stoplicht die 5 minuten lang rood bleef tot mijn geduld op was.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi hoi hoi nog een jaartje filegejank
Spannend!quote:
Jeejquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi hoi hoi nog een jaartje filegejank
Ohh nicequote:
Zware batterij.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:06 schreef essnhills het volgende:
Batterij geleverd
En nu wachten tot mijn vader dat ding morgen even naar boven tilt
Flink vol(t).quote:
Nou, dat.quote:
26 kiloquote:
De teringquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohh nice
Daar heb ik ook weleens naar zitten kijken
[..]
26 kilo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |