Die was mooi ja.quote:
Hoe was de kip uit de airfryer laatst?quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
ik ben in een vreetbui , ga denk ik gegrilde kip halen
Jawel okay. Niet heel spectaculair eigenlijk dus weet niet of ik het nog een keer doequote:Op vrijdag 28 november 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe was de kip uit de airfryer laatst?
Gewoon door de shredder ermee.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:49 schreef Nizno het volgende:
Motoragenten worden op Franse snelweg ingehaald door 16-jarige op fatbike: ‘Topsnelheid was 120 km/u’
Franse kindertjes zijn ook geen lievertjes
quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:49 schreef Nizno het volgende:
Motoragenten worden op Franse snelweg ingehaald door 16-jarige op fatbike: ‘Topsnelheid was 120 km/u’
Franse kindertjes zijn ook geen lievertjes
dat bloed en vlees geeft zo'n rommelquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel okay. Niet heel spectaculair eigenlijk dus weet niet of ik het nog een keer doe
Skeer kapsel.quote:
Hier om 16:00 hoop ik.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne ook. Maar het is om 16:45 past feest.
Gewoon de laptop dicht gooien.quote:
Dat is specifiekquote:
Er wordt tegenwoordig nog druk gebeld op vrijdagmiddag hier. Terwijl ik eigenlijk maar weinig te doen heb weerquote:
Harder werken om jezelf overbodig te maken jijquote:Op vrijdag 28 november 2025 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig nog druk gebeld op vrijdagmiddag hier. Terwijl ik eigenlijk maar weinig te doen heb weer
Eigenlijk gisteren al maar er was even nog 1 uurtje aanwezig tijd van mij nodig voor een paar issues. Ja oke prima.quote:
Niet vijf sterren?quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was mij iets te pittig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |