Nog lekker in bedquote:Op vrijdag 28 november 2025 07:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Inmiddels een half uurtje op kantoor.
Wel nieuw pr gezetquote:Op vrijdag 28 november 2025 07:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verstandig dan moet je vanavond wel fit zijn.
Doordat ik laat was, is de bench press bezet. Moet ik m'n schema anders uitvoeren dus nu maar op de chest press.
ja hoe groot is die kans. Ze hebben een mooi huis gekocht.quote:
Luixepaard.quote:
Dan slaap ik. Als een ekte ekte bejaarde.quote:
Was vorig weekend weinig van te merkenquote:
F1 was in de ochtendquote:Op vrijdag 28 november 2025 07:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was vorig weekend weinig van te merken
Naar de disco.quote:Op vrijdag 28 november 2025 07:49 schreef dud0r het volgende:
Gaan we nog wat leuks doen van het weekend?
dat is logisch, als je niet perse moet verhuizen zou ik ook bij nieuwbouw wachten tot het bouwverkeer zoveel mogelijk weg isquote:Op vrijdag 28 november 2025 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoe groot is die kans. Ze hebben een mooi huis gekocht.
Al die huizen staan nog leeg. De verkoper zei dat het is omdat er nog zoveel lawaai is van de verbouwing.
werken probablyquote:Op vrijdag 28 november 2025 07:49 schreef dud0r het volgende:
quote:
Het hele weekend?quote:
I see what you did therequote:Op vrijdag 28 november 2025 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]
herhalingen zijn er om een reden
[..]
herhalingen zijn er om een reden
mwha, minder lange dagen dan door de weeks.. maar even kijken wat baas wil (volledig optioneel trouwens, geen moetje)quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
De prspct xl disco?
[..]
Het hele weekend?
VT1 en VT3 niet.quote:
Uhm ik heb bijzonder weinig op de planning staan eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2025 07:49 schreef dud0r het volgende:
Oh dat scheelt. Elk jaar rond dit soort dagen druk bij jullie toch.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, minder lange dagen dan door de weeks.. maar even kijken wat baas wil (volledig optioneel trouwens, geen moetje)
dus misschien maar 1 dag
Is ook lekker.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhm ik heb bijzonder weinig op de planning staan eigenlijk.
auto naar de wasstraat brengenquote:Op vrijdag 28 november 2025 07:49 schreef dud0r het volgende:
F1 kijken. Misschien nog wat Magic via spelltable.quote:Op vrijdag 28 november 2025 07:49 schreef dud0r het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |