Wacht maar, die staan er gewoon bij straks.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:56 schreef ZaZoe het volgende:
De McLaren is een knakenbak geworden, slaan de plank nu mis
"Plankenkoorts speelt Norris parten"quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:56 schreef ZaZoe het volgende:
De McLaren is een knakenbak geworden, slaan de plank nu mis
"Dat krijg je als je stopt met valsspelen!"quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:54 schreef greysbones het volgende:
Valt niet mee he
Norris
als de auto niet ultra laag kan
Niet jinxen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wacht maar, die staan er gewoon bij straks.
Plankenkoorts bij McLaren.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:58 schreef Nattekat het volgende:
McLaren slecht? Ga me geen hoop geven Lando
Hopiumquote:Op vrijdag 28 november 2025 14:58 schreef Nattekat het volgende:
McLaren slecht? Ga me geen hoop geven Lando
Bruine bonen gegeten.quote:
Geloof er niks van dat ie daar 1,6 seconde verliest.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lando klinkt stressed.
"Waar kan ik 1.6s vinden?"
In 2 bochten blijkt (lol)
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat ie daar 1,6 seconde verliest.
En vorig seizoen.quote:
Ik ben niet echt vol spanning dit weekend in gegaan, maar als dit serieus is ga ik toch wel met lichte spanning die kwalificatie kijken zoquote:
Die engineer zei "main opportunities", dus hoofdzakelijk verliest hij het in die bochtenquote:Op vrijdag 28 november 2025 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat ie daar 1,6 seconde verliest.
Russell DNSquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Russell gaat Norris helpen aan de titel.
je weetquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan die lichte glimlach niet eens meer onderdrukken van het lezen van wat er gaande is
Prachtig, werkelijk prachtig
Max op pole en beide races winnen. Mclaren zero points en ik ben een gelukkig mens.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan die lichte glimlach niet eens meer onderdrukken van het lezen van wat er gaande is
Prachtig, werkelijk prachtig
Zonder valsspelen wordt het moeilijkquote:
Boven Piastri.quote:
Kan de Mclarens ophouden.quote:
Als hij daadwerkelijk wil helpenquote:
Yepquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij daadwerkelijk wil helpen
moet ook hij boven Mclaren kwalificeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |