Ja dat, vieze verwende bende is het.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:05 schreef JJ76 het volgende:
Ok hij is zuinig.
Maar hij eet geroosterd dag oud brood. Iedereen kijkt hem aan alsof hij iets vreselijks eet.
quote:Op donderdag 27 november 2025 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
Erik zuinig? Onzin!
Waar de fuck kijk ik naar?SPOILER: intussen op Erik's WC thuisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotapnyc
het was oud brood wat al geroosterd wasquote:Op donderdag 27 november 2025 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat, vieze verwende bende is het.
Laat ze maar eens een weekje op brood van 1 dag oud leven.
quote:Op donderdag 27 november 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was oud brood wat al geroosterd wasde dag ervoor
ik dacht eerst ookquote:
meen jequote:Op donderdag 27 november 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ah ok was dag ervoor geroosterd. Dat was me ontgaan. (Alsnog verwend gedrag zo veel te veel roosteren ;-) )quote:Op donderdag 27 november 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht eerst ook
wat is er nu erg aan 1 dag oud brood
maar het was oud geroosterd brood
Kende nog wentelteefjes of croutons of soepstengels of paneermeel van maken.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2025 20:12 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Kende nog wentelteefjes of croutons of soepstengels of paneermeel van maken.
duurde alleen even voor hij het door hadquote:Op donderdag 27 november 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
"Ey wat kan jouw vrouwtje veel zeiken!"
[ afbeelding ]
Misschien juist niet, leuk voor tussen de lakens in die loods, maar verder ...quote:Op donderdag 27 november 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
duurde alleen even voor hij het door had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |