Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Volledig met je eensquote:Op woensdag 26 november 2025 21:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Emma is schijnheilig en achterbaks en een leugenares en probeerde Floris af te pakken van Senna. En ze weet precies wat ze nu doet door zich te bemoeien met de familie van Floris. Vals secreet is het.
huh wacht zit daar ook een mercedes???quote:Op donderdag 27 november 2025 10:43 schreef KinKiJan het volgende:
Ik denk toch niet dat Mercedes wil verlengen
Ow wacht, niet het LLDL topic ....
Dacht ik ook toen ik een promo zag, maar het was toch echt van De Bondgenoten!quote:Op donderdag 27 november 2025 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh wacht zit daar ook een mercedes???
Ja dat bedoel ik, lijkt LLDL welquote:Op donderdag 27 november 2025 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, op insta staat al HET gesprek tussen Mercedes en Roland. Beetje awkward wel.
sorry maar we hebben allemaal gezien wat Emma uithaalde in de loods toen Senna weg wasquote:Op donderdag 27 november 2025 12:34 schreef Gia het volgende:
Es effe gegoogled:
https://www.rtl.nl/boulev(...)genoten-familiedrama
Klopt wel ongeveer. Komt er eigenlijk op neer dat Senna best wel jaloers en bezitterig is aangelegd en daardoor bepaalde beelden of opmerkingen negatief heeft opgevat en op een verdraaide manier tegen Floris heeft verteld toen ze de eerste keer op bezoek was. En Floris staat blind 100 % achter Senna. Nu ook met die vete van haar tegen zijn familie. In het hoofdje van Senna zijn dit haar mensen, want de ouders van haar verloofde, en daar moet Emma bij weg blijven, ook als zij er zelf niet is. Tja, sorry hoor, maar daar gaat zij niet over wie er bij Floris' ouders over de vloer komen.
Even dat telefoongesprek teruggekeken op Instagram.
Die situatie met zijn familie vindt zij heel erg. Er is teveel gebeurd dat het voor haar gewoon niet goed kan komen.
Als Floris vraagt: "Helemaal niet meer?", zegt zij: "Op dit moment niet, nee."
Dan stelt Floris een goed gesprek voor met zijn familie, als hij eruit is, maar daar staat zij echt niet voor open.
Sorry, maar die dame is echt niet goed bezig.
Ik zie dat anders. In eerste instantie waren Senna en Emma dikke vriendinnen. Er zaten meerdere meiden achter Floris aan, maar Senna vertrouwde Emma volledig. Ook toen zij er uit was, hoorde je Emma zeggen dat zij de enige was die zo close met Floris mocht zijn. Er was verder ook niets aan de hand tussen Emma en Floris totdat Senna op bezoek kwam. Er was door iemand, weet niet meer wie, geroddeld dat Emma iets met Floris wilde. Dit is een eigen leven gaan leiden en is door Senna uitvergroot richting Floris, waardoor die zich afreageerde op Emma.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry maar we hebben allemaal gezien wat Emma uithaalde in de loods toen Senna weg was
en wat ze achter Floris' zijn rug om rondbazuinde
het begon echt bij Emma
Dat Senna nu dit zo tussen haar en de familie in laat komen vind ik dom
Ze had ook de moral highground kunnen kiezen
Laat gaan, laat gaan.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:31 schreef 5thencounter het volgende:
Nu nog voorkomen dat Floortje wegloopt naar huis toe, dan missen we al die rls weer in DBG
Zeker, ik zou zelfs die familie nog eens gezellig uitnodigen voor een Zaterdagje babbelenquote:Op donderdag 27 november 2025 13:59 schreef KinKiJan het volgende:
Zolang die opgeklopte familie drama besproken wordt, is er voor FEBO reden om 'm erin te houden.
Ja, er is iets met die 'RO' combinatie waar ze mee weg lijken te lopen daar.quote:
Klopt. Zij heeft niks te eisen.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volledig met je eens
maar het is een keus om daarin mee te gaan
Senna had ook de eer aan zichzelf kunnen houden en denken
ik heb Flo jij hebt niks
Verhip.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, er is iets met die 'RO' combinatie waar ze mee weg lijken te lopen daar.
ROma, ROland, FlORis, ROwena, RObert, ROcky, ROb, JORrit, JORim
zou me niks verbazen als Emma het uit een soort venijn doetquote:Op donderdag 27 november 2025 19:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Klopt. Zij heeft niks te eisen.
Al vind ik het zelf heel raar om constant om te gaan met de schoonfamilie van je broer of zus. Maar dat kan aan mij liggen.
Mercedes heeft ook wel een bijzondere techniek.. ben benieuwdquote:Op donderdag 27 november 2025 19:37 schreef spapaars het volgende:
Floor weer met een porum van dat had ik beter gedaan.
hij verrekte vast een spierquote:Op donderdag 27 november 2025 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
WTF was dat?! Een lach op het gezicht van Jesse!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |