abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 29 november 2025 @ 11:30:14 #251
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219369610
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 november 2025 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk, ik hou het kort :+
Mand
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219369657
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:30 schreef derLudolf het volgende:

Mand
Oh boy _O-
Afgelopen week hebben we dit proberen uit te leggen aan een breeeeeeeeeddddddsssssssppppppprrrrrrrraaaaakkkkkkkkiiiiiiiiigggggggeeeeee collega. Die altijd en eeuwig ALLES wil horen, telefoongesprekken met wie dan ook onderbreekt als ze maar ziet of ruikt dat er 2 of 3 collega's het ergens over hebben. Ze heeft enorm last van FOMO. Met alles! En daarbij breekt ze altijd in met haar eigen lange bevindingen, uitgebreid, ongevraagd en langggggg, veeeelllll.

Dus probeerden we haar, op een leuke manier mét humor (om te lachen :P ) dit begrip uit te leggen, omdat ik begon met tegen haar te zeggen: J! Kan dit ook korter én ik was ff in gesprek (ze onderbreekt ook altijd je gesprekken) en andere collega zei tegen haar, MAND!

:? :? deed ze.
En wij uitleggen. Kwam niet binnen. Met haar laatste lange zin, nog eens uitleggen. Die zin korter proberen te laten zeggen, nóg korter enzovoort.
Nope. Niet aangekomen _O- Ze snapt het niet :P
pi_219369664
Wat een post @Yinny (die van snel en lekker?)
Hoe lang gaat het herstel duren? En wat dan? Knuf voor alles 🫂

De knie is weer vrijwel normaal dik, lijkt geen vocht meer in te zitten wat er niet hoort. Maar Elin heeft een speeltje, dat al jaren genegeerd werd herontdekt en dat maakt nogal wat lawaai, maar voordat je doorhebt wat je hoort om 3 uur ‘s nachts :D

Postnl :( kattengrit besteld, zou woensdag komen maar toen was ik niet thuis, verzet naar gisteren maar kreeg gisteren bericht dat het vandaag werd, ook prima. Zie in de app dat het (weer) verzet is naar maandagmiddag (dan maar wat eerder weg van de boten), komt er net een pushbericht dat ze tussen 12-14 komen o|O
Maar goed, ben allang blij dat het (hopelijk) niet naar een pakketpunt gaat want ik krijg dat spul nooit op de fiets mee.
#eindemopperpost
We have far more in common than that which devides us..
pi_219369766
Ik zat gister te wachten op haardhout. Daarvan kan je ‘s ochtend opzoeken hoe laat het die dag gebracht gaat worden. Maar ze kwamen niet.

Geappt, gebeld, uiteindelijk werd ik dan gebeld door transportbedrijf dat ze ziekte hadden en niet gingen komen. Ok, weet ik dat, verzet naar maandag. MAAR ZET DAN NIET ‘S OCHTEND IN DE RITSTAAT DAT DE RIT VERTROKKEN IS gvdhrdrenguntergrrr
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219369789
Oh ja zo'n speeltje waarvan je 's nachts denkt, wat hoor ik :?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219369857
Ik wist wel dat het hell was voor mensen met post-covid, ik ken er een paar die het w.s. in mijn zkh opliepen en niet meer kunnen werken, maar dit grijpt me bij de keel, dit artikel. ;(
Tis maar een griepje toch?

https://archive.ph/te1qO
pi_219369858
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:17 schreef Yinny het volgende:

[..]
Ja, ook door arm. Logistiek met kind werd erg lastig
Dubbel lastig dan :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219369882
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:20 schreef Blues het volgende:
Ik wist wel dat het hell was voor mensen met post-covid, ik ken er een paar die het w.s. in mijn zkh opliepen en niet meer kunnen werken, maar dit grijpt me bij de keel, dit artikel. ;(

Ik ken een jonge meid die dit in iets mindere mate heeft. Ligt inmiddels ook al ruim 600 dagen. Kan iets meer daglicht verdragen :{
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 29 november 2025 @ 12:25:49 #259
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219369896
@Yinny Nee eigenlijk niet. Nou ja, ik wou in de loop van de maand, maar dinsdag vertrek ik voor het werk naar Oostenrijk, tot 18 december ofzo. Zit nu net een broodje te eten nadat ik statiegeldpallet had teruggebracht naar de bouwhandel en een rekening betaalt en daarna wasmachine opgehaald en op plek gezet. Even kijken of ik juiste materiaal heb /het meegeleverde past om te installeren.

Ik was alweer vergeten dat ik je een reisadvies had gegeven, was het naar Hamburg? Knap dat je dit van iedereen onthoud, is niet dat je verder niets aan het hoofd hebt.

Oh qua wasmachine, Expert vind ik sowieso een fijne keten maar ben wel fan van die in Nordhorn nu. Knappe en hyper verkoopster, koddig wezen. Met trouwring en foto van baby op telefoon :+
pi_219369974
@Yinny het lurkt lekker hè. Daar heb je maar één pols voor nodig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 😘

Het is omdat ik het hier postte: ik ging broodjes bakken.
Zónder machine, gewoon met de Deense whisk en de handen.
Nee, ja natuurlijk moet deeg rijzen 8)7 dus even pauze. Maal 3.
Scrollend door de voorraad todo recepten…zag ik dat pepernoten ook weer eens op het lijstje stonden. Volgend keer dan.
pi_219369982
quote:

Kennisje heeft dit, heb haar niet meer gezien sinds zij dat kreeg. Haar weinige energie geeft ze uiteraard liever aan kinderen en ouders dan aan kennissen. Ze plaatst wel eens wat op Instagram en echt wat een hel. Zij kan wel tegen licht maar een wandeling van 20 minuten (moet ze gebracht en gehaald worden) resulteert in een paar dagen dodelijke vermoeidheid. Meerdere keren beginnen met eten koken en geen idee hebben wat je doet, koffiemelk naast de mok gieten en niet doorhebben dat je dat doet. Hersenmist
pi_219369990
Vreselijk he -O-
  Moderator zaterdag 29 november 2025 @ 12:48:51 #263
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219370015
Ik trek die mensen echt niet in twijfel, maar kan het amper geloven. Absurd
pi_219370028
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:48 schreef derLudolf het volgende:
Is het ook. En dan ook vooral dat, om beter te worden, ze er vanalles gedaan hebben qua oefeningen etc.
Mijn coll ook, werd alleen maar zieker.
pi_219370042
Iets leukers dan?
KleinzoonJ is naar de open dag van het conservatorium geweest, ik kreeg een filmpje. Hij speelde op een eckte vleugel. Hem daar te zien en horen spelen O+ _O_
pi_219370043
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:48 schreef derLudolf het volgende:
Het is echt niet voor te stellen inderdaad, dat mensen zo in en in moe zijn, ziek zijn dat euthanasie hun enige uitweg is.
Las laatst dat het in de UK meer dan 110.000 kinderen post covid hebben. Hun leven is al haast gestopt voordat het begonnen is.
pi_219370162
Pakketten zijn binnen *O*
pi_219370309
quote:

Ik kan in dit kader dit artikel ook aanbevelen: https://www.nrc.nl/nieuws(...)-dit-hebben-a4907761 (even door archive halen als nodig).

Weet je wat ik ook zo schrijnend vind? Er was al een hele grote groep mensen die dit had vóór Covid. Met een andere PAIS (post acuut infectieus syndroom; zoals ME/CVS, Qkoorts). Die al tien, vijftien etc jaar zo leven en maar zelden serieus genomen werden. Pas sinds post covid is er veel meer aandacht voor, en blijkt het enorm veel overeenkomsten te hebben. Wat enerzijds natuurlijk fantastisch voor hen is, want eindelijk aandacht en hoop dat er toch nog iets wordt ontdekt waar ook zij wat aan hebben. En tegelijkertijd vreselijk confronterend, want waarom nu ineens wel de aandacht en erkenning?

Als het onderwerp je raakt: morgen is er een protest op het Malieveld. https://www.hetpaisprotest.nl/
pi_219370603
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 14:06 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik kan in dit kader dit artikel ook aanbevelen: https://www.nrc.nl/nieuws(...)-dit-hebben-a4907761 (even door archive halen als nodig).

Weet je wat ik ook zo schrijnend vind? Er was al een hele grote groep mensen die dit had vóór Covid. Met een andere PAIS (post acuut infectieus syndroom; zoals ME/CVS, Qkoorts). Die al tien, vijftien etc jaar zo leven en maar zelden serieus genomen werden. Pas sinds post covid is er veel meer aandacht voor, en blijkt het enorm veel overeenkomsten te hebben. Wat enerzijds natuurlijk fantastisch voor hen is, want eindelijk aandacht en hoop dat er toch nog iets wordt ontdekt waar ook zij wat aan hebben. En tegelijkertijd vreselijk confronterend, want waarom nu ineens wel de aandacht en erkenning?

Als het onderwerp je raakt: morgen is er een protest op het Malieveld. https://www.hetpaisprotest.nl/
Wordt ook allemaal genoemd in het artikel ^O^
pi_219371094
De oven deed het niet meer. De muis ook niet.

La derecha oprime, la izquierda libera
pi_219371095
(de oven nu wel weer. De muis nog steeds niet)
pi_219371151
Fijn van de oven, zielig voor de muis. Hopelijk heeft hij niet geleden.

Zo, huis is opgeruimd en schoon. Kan ik morgen verder met de kleine kamer.
Moet er in het vervolg niet vanuit gaan dat de elektrische dweil zichzelf op kan laden ;)

Ik kojk nu naar een Engelse serie, Prisoner 951 over een iraans britse vrouw die 6 jaar in de gevangenis in Iran heeft gezeten voor spionage maar eigenlijk om de UK ergens (zover ben ik nog niet) toe te dwingen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 november 2025 @ 16:53:37 #273
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219371259
Yinny :*.
Het slechts 16,2. Route was oorspronkelijk 16,7. :P. Alkmaar - Usem. Toch een halve kilometer onderweg verloren. En ja dat is relatief weinig, maar voor nu wel prima.

Wel knap dat je in het Park Rozenburg over het hoofd wordt gezien.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219371261
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 16:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn van de oven, zielig voor de muis. Hopelijk heeft hij niet geleden.

Zo, huis is opgeruimd en schoon. Kan ik morgen verder met de kleine kamer.
Moet er in het vervolg niet vanuit gaan dat de elektrische dweil zichzelf op kan laden ;)

Ik kojk nu naar een Engelse serie, Prisoner 951 over een iraans britse vrouw die 6 jaar in de gevangenis in Iran heeft gezeten voor spionage maar eigenlijk om de UK ergens (zover ben ik nog niet) toe te dwingen.
Muis is met een pootje op de fase en een ander pootje op de metalen rand onder de inductieplaat gelijk doodgegaan. En de zelf aangelegde aarde werkt dus prima, is dat ook weer getest.
pi_219371291
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 15:00 schreef Blues het volgende:

[..]
Wordt ook allemaal genoemd in het artikel ^O^
Ah, top ^O^ ik had alleen het eerste stukje gelezen, broertje appte dat hij voor de deur stond met slapend nichtje dus snel post afgemaakt.

En @Yinny weer zo attent O+ je herstel klinkt rot en onhandig, hopelijk gaat het snel zodanig vooruit dat je weer wat mobieler wordt buiten alleen lopen! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')