Is ook lief van ze en lief van jou dat je zoveel voor je vader doet.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:45 schreef Melting het volgende:
Werd door mijn oudste broer en schoonzus mee uit eten genomen omdat ik zoveel voor mijn vader doe. Erg lief van ze.
Ja, maar zei ook tegen ze dat ze het niet hoefden te doen, omdat iemand het toch moest doen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Is ook lief van ze en lief van jou dat je zoveel voor je vader doet.
Olive - Outlaw (radio edit)
Het mag best op waarde worden geschat; dik verdiend.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar zei ook tegen ze dat ze het niet hoefden te doen, omdat iemand het toch moest doen.
Outlawer? Of Olives?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Deze plaat ben ik al weken aan het doorschuiven. Tot nu, want ik heb er zin in én hierna komt de vergrotende trap langsOlive - Outlaw (radio edit)
Ja, maar het is voor hen heel fijn dat jij dat doet. Mantelzorg is zwaar (dat is zelfs mijn ww voor een bepaalde zorgapp) en het is goed dat het gezien wordt en erkend wordt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar zei ook tegen ze dat ze het niet hoefden te doen, omdat iemand het toch moest doen.
Oliver Pesch & Julia Adriana - Date On The Moon
quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het is voor hen heel fijn dat jij dat doet. Mantelzorg is zwaar (dat is zelfs mijn ww voor een bepaalde zorgapp) en het is goed dat het gezien wordt en erkend wordt.
Kun je zo'n kaart niet opnieuw aanvragen? Dat zou wel terecht zijn dan, toch?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:53 schreef livelink het volgende:
Gek is dat, ik werd gezien als mantelzorger voor mijn zoon en kreeg daarvoor een mantelzorgkaart van de gemeente, waarmee ik recht had op allerlei extraatjes.
Dat vond ik altijd onzin, want zorg voor mijn zoon was gewoon vanzelfsprekend en geen mantelzorg. Ik heb het ook meteen opgezegd op het moment dat het beter ging met mijn zoon.
En nu zorg ik voor mijn vader, wat veel minder uren betreft, maar wat ik toch veel zwaarder vind en wat veel minder erkenning krijgt.
Dit is dan ook vlak voor z'n overlijden uitgekomen. Hij zegt letterlijk I'm ready, my lord...quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:54 schreef livelink het volgende:
Oh, dit gaat verdacht veel richting fluisteren...
Leonard Cohen - You Want It Darker
Nee, ik vind het wel goed. Ik heb het niet nodig. En zoals gezegd, ik doe nu eigenlijk veel minder. Maar als het je zoon is, zie je het gewoon als erbij horend en het is gewoon toch een beetje tegennatuurlijk om voor je vader te moeten zorgen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je zo'n kaart niet opnieuw aanvragen? Dat zou wel terecht zijn dan, toch?
Ik heb altijd wel wat moeite met Leonard Cohen en dit nummer geeft me aan de ene kant heel erg de rillingen en aan de andere kant vind ik het wel mooi en mooier dan andere nummers die door Leonard Cohen gezongen worden.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is dan ook vlak voor z'n overlijden uitgekomen. Hij zegt letterlijk I'm ready, my lord...
Ik draai vaak de fraaie Paul Kalkbrenner remix (gemaakt met veel respect voor het origineel), maar vandaag het origineel:Leonard Cohen - You Want It Darker
Ja, dat wel. Ik werd dit jaar uitgenodigd voor een mantelzorglunch of diner.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel goed. Ik heb het niet nodig. En zoals gezegd, ik doe nu eigenlijk veel minder. Maar als het je zoon is, zie je het gewoon als erbij horend en het is gewoon toch een beetje tegennatuurlijk om voor je vader te moeten zorgen.
Lenny Kravitz - Heaven Help
Chicago - Saturday In The Park
quote:
Ik stoor me het meest aan "hun" in plaats van zij. Hun gaan uit eten.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik erger me zo erg aan de jeugd van tegenwoordig die de verkeerde lidwoord gebruikt. Of mij/mijn/me.... ook zo irritant.
Inderdaad... hun of hunnie.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik stoor me het meest aan "hun" in plaats van zij. Hun gaan uit eten.
Pet Shop Boys - Luna Park
Wel een bijzondere titel om 2 nummers van te hebben.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different Songwant de Pet Shop Boys hebben ook een mooi liedje met die titel:
Pet Shop Boys - Luna Park
Klopt. Vandaar dat ze ook een keertje achter elkaar moesten gedraaidquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel een bijzondere titel om 2 nummers van te hebben.
Ik stoor me vooral aan me in plaats van mijn. En inderdaad aan hun in plaats van zij.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik stoor me het meest aan "hun" in plaats van zij. Hun gaan uit eten.
Ik ook niet, maar ja... deze zanger is er maar mooi bekend mee gewordenquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:19 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is om als het donker is, om dan in het park te gaan wandelen.
Blur - Parklife
Ligt er een beetje aan. In de winter is het natuurlijk al vroeg donker en dan loop ik nog rustig door het park eind van de middag. 's avonds laat of 's nachts vermijd ik het liever, hoewel ook niet altijd.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:19 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is om als het donker is, om dan in het park te gaan wandelen.
Ik voel überhaupt niet echt de behoefte om 's avonds of 's nachts in het donker over straat te gaan. Ik woon eigenlijk vlak naast een park, maar daar kom ik nooit.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. In de winter is het natuurlijk al vroeg donker en dan loop ik nog rustig door het park eind van de middag. 's avonds laat of 's nachts vermijd ik het liever, hoewel ook niet altijd.
Ik ben aangewezen op het OV en dan ontkom je er niet echt aan.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik voel überhaupt niet echt de behoefte om 's avonds of 's nachts in het donker over straat te gaan. Ik woon eigenlijk vlak naast een park, maar daar kom ik nooit.
De kans is wel heel klein dat ik 's avonds of 's nachts in het Kronenburg Park kom. Sowieso kom ik bijna nooit in Nijmegen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:27 schreef DJ11 het volgende:
De laatste van het park-blok komt uit eigen land:Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park
Oops, dat bier ken ik helemaal nietquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Ik had een plaatje van een krat Kronenburg-bier verwacht
Frans bier is dat. Over klap-liedjes gesproken, deze had bij brother52 ook niet misstaan:quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oops, dat bier ken ik helemaal niet
Alexander Rybak - Fairytale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |