Ik stoor me het meest aan "hun" in plaats van zij. Hun gaan uit eten.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik erger me zo erg aan de jeugd van tegenwoordig die de verkeerde lidwoord gebruikt. Of mij/mijn/me.... ook zo irritant.
Inderdaad... hun of hunnie.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik stoor me het meest aan "hun" in plaats van zij. Hun gaan uit eten.
Pet Shop Boys - Luna Park
Wel een bijzondere titel om 2 nummers van te hebben.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different Songwant de Pet Shop Boys hebben ook een mooi liedje met die titel:
Pet Shop Boys - Luna Park
Klopt. Vandaar dat ze ook een keertje achter elkaar moesten gedraaidquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel een bijzondere titel om 2 nummers van te hebben.
Ik stoor me vooral aan me in plaats van mijn. En inderdaad aan hun in plaats van zij.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik stoor me het meest aan "hun" in plaats van zij. Hun gaan uit eten.
Ik ook niet, maar ja... deze zanger is er maar mooi bekend mee gewordenquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:19 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is om als het donker is, om dan in het park te gaan wandelen.
Blur - Parklife
Ligt er een beetje aan. In de winter is het natuurlijk al vroeg donker en dan loop ik nog rustig door het park eind van de middag. 's avonds laat of 's nachts vermijd ik het liever, hoewel ook niet altijd.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:19 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is om als het donker is, om dan in het park te gaan wandelen.
Ik voel überhaupt niet echt de behoefte om 's avonds of 's nachts in het donker over straat te gaan. Ik woon eigenlijk vlak naast een park, maar daar kom ik nooit.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. In de winter is het natuurlijk al vroeg donker en dan loop ik nog rustig door het park eind van de middag. 's avonds laat of 's nachts vermijd ik het liever, hoewel ook niet altijd.
Ik ben aangewezen op het OV en dan ontkom je er niet echt aan.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik voel überhaupt niet echt de behoefte om 's avonds of 's nachts in het donker over straat te gaan. Ik woon eigenlijk vlak naast een park, maar daar kom ik nooit.
De kans is wel heel klein dat ik 's avonds of 's nachts in het Kronenburg Park kom. Sowieso kom ik bijna nooit in Nijmegen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:27 schreef DJ11 het volgende:
De laatste van het park-blok komt uit eigen land:Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park
Oops, dat bier ken ik helemaal nietquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Ik had een plaatje van een krat Kronenburg-bier verwacht
Frans bier is dat. Over klap-liedjes gesproken, deze had bij brother52 ook niet misstaan:quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oops, dat bier ken ik helemaal niet
Alexander Rybak - Fairytale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |