dat is wel de planning jaquote:Op donderdag 27 november 2025 07:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en verwacht je dat je vandaag nog gebeld wordt?
Als het bij 36 zou blijven zou het een godswonder zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 07:27 schreef Karzai het volgende:
flats in de fik in hong kong zeker 36 doden![]()
[ afbeelding ]
mjaquote:Op donderdag 27 november 2025 07:27 schreef Karzai het volgende:
flats in de fik in hong kong zeker 36 doden![]()
[ afbeelding ]
Daar zitten nog honderden lui in hč?quote:Op donderdag 27 november 2025 07:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als het bij 36 zou blijven zou het een godswonder zijn.
ik las ergens dat er nog iets van 250 bewoners waren waar nog geen contact mee was. Die zouden zomaar nog allemaal thuis kunnen zijnquote:Op donderdag 27 november 2025 07:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als het bij 36 zou blijven zou het een godswonder zijn.
Het is een ramp, wat een doodangsten zullie die mensen hebben doorstaan. Vreselijk.quote:Op donderdag 27 november 2025 07:29 schreef bitterbal het volgende:
De brand die gistermiddag lokale tijd uitbrak, is de dodelijkste in decennia in Hongkong. Het dodental staat nu officieel op 44, maar waarschijnlijk loopt het dodental nog veel verder op. Er zijn bijna driehonderd vermisten. In de ruim dertig verdiepingen tellende woontorens zitten circa 2000 appartementen.
https://nos.nl/artikel/25(...)e-mensen-aangehouden
iedere dode is 1 teveel natuurlijk maar voor zoveel appartementen vind ik het dan ook nog meevallen..quote:Op donderdag 27 november 2025 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las ergens dat er nog iets van 250 bewoners waren waar nog geen contact mee was. Die zouden zomaar nog allemaal thuis kunnen zijn
Viel mee dat het op een werkdag gebeurde.quote:Op donderdag 27 november 2025 07:37 schreef mschol het volgende:
[..]
iedere dode is 1 teveel natuurlijk maar voor zoveel appartementen vind ik het dan ook nog meevallen..
Er zijn nog veel vermistenquote:Op donderdag 27 november 2025 07:37 schreef mschol het volgende:
[..]
iedere dode is 1 teveel natuurlijk maar voor zoveel appartementen vind ik het dan ook nog meevallen..
quote:
voor zo'n enorm gebouw ligt het aantal inderdaad nog niet heel hoog.quote:Op donderdag 27 november 2025 07:37 schreef mschol het volgende:
[..]
Volgens mij heel hoog. Geloof dat het een van de duurste steden is om te wonen.quote:Op donderdag 27 november 2025 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor zo'n enorm gebouw ligt het aantal inderdaad nog niet heel hoog.
Ik weet niet hoe hoog de woningnood in China is, maar opeens 4000 woningen verwoest is ook wel een probleem denk ik
Je verwacht het niet!quote:Op donderdag 27 november 2025 08:18 schreef Ama het volgende:
Omgeving stations Emmen veiligheidsrisicogebied na aanhoudende incidenten - https://nos.nl/l/2592182
Misschien had je wat geld moeten geven?quote:Op donderdag 27 november 2025 08:22 schreef bitterbal het volgende:
Het is blijkbaar erg druk bij de landoffice dus niet zeker of het vandaag lukt
"Beetje voor nu en een beetje wanneer ik aan de beurt ben"quote:Op donderdag 27 november 2025 08:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien had je wat geld moeten geven?
Mooi, ik ben gisteren geweest, dus vandaag ga ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |