Je verwacht het niet!quote:Op donderdag 27 november 2025 08:18 schreef Ama het volgende:
Omgeving stations Emmen veiligheidsrisicogebied na aanhoudende incidenten - https://nos.nl/l/2592182
Misschien had je wat geld moeten geven?quote:Op donderdag 27 november 2025 08:22 schreef bitterbal het volgende:
Het is blijkbaar erg druk bij de landoffice dus niet zeker of het vandaag lukt
"Beetje voor nu en een beetje wanneer ik aan de beurt ben"quote:Op donderdag 27 november 2025 08:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien had je wat geld moeten geven?
Mooi, ik ben gisteren geweest, dus vandaag ga ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Da's verrassend makkelijk, geen varken eten.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:41 schreef Ama het volgende:
Ik ga in 2026 ook proberen om zo min mogelijk varken te eten, kijken of dat ook effect heeft.
Ja probeer er al nu al beetje op te letten en de laatste paar dagen heb ik het al amper gegeten.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's verrassend makkelijk, geen varken eten.
Ik eet het eigenlijk alleen nog op de tosti'squote:Op donderdag 27 november 2025 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat had het proces misschien versnel:pquote:Op donderdag 27 november 2025 08:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien had je wat geld moeten geven?
Vind het erg lastigquote:Op donderdag 27 november 2025 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ger had er gisteren een gepost, ik heb dezelfde en da's een fijn ding.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Is zoiets oké voor een daglichtlamp?
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/nl(...)istItem#productTitle
Grote varkenspoot tussen de bammetjes.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik eet het eigenlijk alleen nog op de tosti's
Gnorfquote:Op donderdag 27 november 2025 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grote varkenspoot tussen de bammetjes.
Ah, thanks, ik ga het ook maar eens proberen. Ik heb geen zin in een echte depressie.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ger had er gisteren een gepost, ik heb dezelfde en da's een fijn ding.
Deze https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B00MOIWOAK?th=1
Het is geen wonderapparaat maar ik word er iets beter wakker van heb ik het idee.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, thanks, ik ga het ook maar eens proberen. Ik heb geen zin in een echte depressie.
Ja hier hčb je het veel. Rund is minder populair. Je. Krijgt wel burgers maar gerechten met rundvlees hebben ze niet heel heel veelquote:Op donderdag 27 november 2025 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hele economie in Thailand draait om varkensvlees.
En kip en vis dan?quote:Op donderdag 27 november 2025 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hier hčb je het veel. Rund is minder populair. Je. Krijgt wel burgers maar gerechten met rundvlees hebben ze niet heel heel veel
Zonnebank proberen?quote:Op donderdag 27 november 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, thanks, ik ga het ook maar eens proberen. Ik heb geen zin in een echte depressie.
Voor mij is het grootste verschil dat ik dankzij het beter wakker worden ook beter in slaap lijk te vallen. Zelfs met m'n hoofd dat op topsnelheid blijft malen.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is geen wonderapparaat maar ik word er iets beter wakker van heb ik het idee.
Ja kip, varkensvlees , vis en schaaldieren zijn erg populair. Op het vaste land eten ze geloof ik ook veel kikker 🐸quote:
Ik lees dat het ook invloed kan hebben op het slapen.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is geen wonderapparaat maar ik word er iets beter wakker van heb ik het idee.
Heb jij het al geprobeerd?quote:Op donderdag 27 november 2025 08:56 schreef bitterbal het volgende:
Op het vaste land eten ze geloof ik ook veel kikker
quote:Op donderdag 27 november 2025 08:39 schreef Ama het volgende:
Ik slik sinds gisteren antibiotica (voor een weekje) maar ging er gisteren ineens zo slecht op dat ik het niet helemaal meer durf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das klote
Meer dan een beetje. Maar kennelijk genoeg mensen die dit helemaal top vinden.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja wel beetje sad dat het nodig is.
Zoals ik het begrijp helpt het licht met je lichaam te laten ontwaken. Idealiter heb je daar zonlicht voor, maar ja. Mja, he, tsja, we hebben allemaal ramen, het is donker.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik lees dat het ook invloed kan hebben op het slapen.
geen RAYONHOOFDENquote:Op donderdag 27 november 2025 08:30 schreef Recce het volgende:
@:nizno, -3 °C nog maar in Rovaniemi. Morgen en overmorgen gaat het dooien.
de hele boel gaat smeltenquote:Op donderdag 27 november 2025 08:30 schreef Recce het volgende:
@:nizno, -3 °C nog maar in Rovaniemi. Morgen en overmorgen gaat het dooien.
Zelfs geen sappige dikke kikkerworst?quote:Op donderdag 27 november 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Spreekt mij ook niet echt aan :p
...huehue?quote:Op donderdag 27 november 2025 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs geen sappige dikke kikkerworst?
Dat klinkt logisch. Waarschijnlijk zou het ook al redelijk helpen om direct te gaan wandelen 's ochtends vroeg, maar daar heb ik de kracht niet voor nu.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp helpt het licht met je lichaam te laten ontwaken. Idealiter heb je daar zonlicht voor, maar ja. Mja, he, tsja, we hebben allemaal ramen, het is donker.Dat licht triggert melatonine-aanmaak en dat heb je weer nodig om in slaap te vallen. Het fopt je dus eigenlijk een beetje met een kunstmatig dag/nachtritme.
Misschien hebben ze daar andere hoofden voor een ander soort activiteit die alleen bij dooi kan?quote:
quote:Op donderdag 27 november 2025 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs geen sappige dikke kikkerworst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |