Je verwacht het niet!quote:Op donderdag 27 november 2025 08:18 schreef Ama het volgende:
Omgeving stations Emmen veiligheidsrisicogebied na aanhoudende incidenten - https://nos.nl/l/2592182
Misschien had je wat geld moeten geven?quote:Op donderdag 27 november 2025 08:22 schreef bitterbal het volgende:
Het is blijkbaar erg druk bij de landoffice dus niet zeker of het vandaag lukt
"Beetje voor nu en een beetje wanneer ik aan de beurt ben"quote:Op donderdag 27 november 2025 08:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien had je wat geld moeten geven?
Mooi, ik ben gisteren geweest, dus vandaag ga ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Da's verrassend makkelijk, geen varken eten.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:41 schreef Ama het volgende:
Ik ga in 2026 ook proberen om zo min mogelijk varken te eten, kijken of dat ook effect heeft.
Ja probeer er al nu al beetje op te letten en de laatste paar dagen heb ik het al amper gegeten.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's verrassend makkelijk, geen varken eten.
Ik eet het eigenlijk alleen nog op de tosti'squote:Op donderdag 27 november 2025 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat had het proces misschien versnel:pquote:Op donderdag 27 november 2025 08:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien had je wat geld moeten geven?
Vind het erg lastigquote:Op donderdag 27 november 2025 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ger had er gisteren een gepost, ik heb dezelfde en da's een fijn ding.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Is zoiets oké voor een daglichtlamp?
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/nl(...)istItem#productTitle
Grote varkenspoot tussen de bammetjes.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik eet het eigenlijk alleen nog op de tosti's
Gnorfquote:Op donderdag 27 november 2025 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grote varkenspoot tussen de bammetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |