Ik zit ook nog steeds te denken aan zo'n loopband voor 's avonds maar ik denk dat dat ook gewoon stof gaat verzamelen na een tijdje. Ik ben gewoon een lui mormel.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch. Waarschijnlijk zou het ook al redelijk helpen om direct te gaan wandelen 's ochtends vroeg, maar daar heb ik de kracht niet voor nu.
Smaakt naar kip.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Spreekt mij ook niet echt aan :p
Ja, met dit soort dingen heb ik ook een "maak het jezelf zo makkelijk mogelijk"-insteek. Als een ding van een paar tientjes 20 minuten op een dag aanzetten me helpt met slapen, waarom zou ik dan níet daarmee beginnen. Beter drempelloos beginnen en wanneer je weer wat meer energie (fysiek/mentaal) hebt, kan je altijd nog uitbreiden.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch. Waarschijnlijk zou het ook al redelijk helpen om direct te gaan wandelen 's ochtends vroeg, maar daar heb ik de kracht niet voor nu.
Wat m'n e-cursus therapie me al geleerd heeft: het is geen luiheid als je je schuldig voelt over het niksdoen.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ook nog steeds te denken aan zo'n loopband voor 's avonds maar ik denk dat dat ook gewoon stof gaat verzamelen na een tijdje. Ik ben gewoon een lui mormel.
Lifehack.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat m'n e-cursus therapie me al geleerd heeft: het is geen luiheid als je je schuldig voelt over het niksdoen.
Meer een "ooooh, die interne weerstand om dingen te DOEN hoort ook al bij een diagnose".quote:
quote:Op donderdag 27 november 2025 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer een "ooooh, die interne weerstand om dingen te DOEN hoort ook al bij een diagnose".
Je kunt het proberen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ook nog steeds te denken aan zo'n loopband voor 's avonds maar ik denk dat dat ook gewoon stof gaat verzamelen na een tijdje. Ik ben gewoon een lui mormel.
Uhuh. Ik ken het gevoel.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer een "ooooh, die interne weerstand om dingen te DOEN hoort ook al bij een diagnose".
Yups. En als het eigenlijk niet echt werkt, heb je voor een paar tientjes wel profijt van het placebo-effect en dat is vaak ook al niet gering.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, met dit soort dingen heb ik ook een "maak het jezelf zo makkelijk mogelijk"-insteek. Als een ding van een paar tientjes 20 minuten op een dag aanzetten me helpt met slapen, waarom zou ik dan níet daarmee beginnen. Beter drempelloos beginnen en wanneer je weer wat meer energie (fysiek/mentaal) hebt, kan je altijd nog uitbreiden.
Precies, iedereen is zo negatief over placebo's maar dan werkt het toch voor je?quote:Op donderdag 27 november 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. En als het eigenlijk niet echt werkt, heb je voor een paar tientjes wel profijt van het placebo-effect en dat is vaak ook al niet gering.
's avonds staat er toch? 's avonds buiten lopen heeft geen zin.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt het proberen natuurlijk.Maar ik denk dat af en toe een rondje buiten wandelen extra ook al flink helpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Op werk geen zak gedaan krijgen omdat ik zit te scrollen en dan alles in het laatste half uur op sneltreinvaart afronden, gewoon omdat ik het eerder domweg niet uit m'n vingers krijg, voelt heel anders dan aan het eind van de avond even wat filmpjes kijken omdat ik niet weet waar ik zin in heb of omdat de rest van de dag te kort voelt om wat leuks te pakken. Immers, als ik wat leuks pak en niet goed oplet, is het zo midden in de nacht.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2025 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
's avonds staat er toch? 's avonds buiten lopen heeft geen zin.Nee en ik vind dat toch niet zo heel gezellig ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al is m'n wijk leuk versierd deze periode.
En straks komt de schaatsbaan weer.Tap tap tap
Exact.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. En als het eigenlijk niet echt werkt, heb je voor een paar tientjes wel profijt van het placebo-effect en dat is vaak ook al niet gering.
Inderdaad! Ze moeten ook veel meer onderzoek doen naar de werking van placebo's. Als je dat effect nog verder kunt versterken, kun je zo de halve apotheek wegdoen.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies, iedereen is zo negatief over placebo's maar dan werkt het toch voor je?
Nou ik vind het nog wel een beetje tegenvallen hier buiten met de kerstverlichting.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee en ik vind dat toch niet zo heel gezellig ookal is m'n wijk leuk versierd deze periode.
En straks komt de schaatsbaan weer.
quote:Op donderdag 27 november 2025 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
's avonds staat er toch? 's avonds buiten lopen heeft geen zin.Jawel joh! Dan moet je gaan lopen met zo'n mijnwerkerslamp op je hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich. We hebben de complete homeopathie als veldtest.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Inderdaad! Ze moeten ook veel meer onderzoek doen naar de werking van placebo's. Als je dat effect nog verder kunt versterken, kun je zo de halve apotheek wegdoen.
Maar ik woon in een winkelstraat. Ze hebben nieuwe verlichting dit jaar. En de kerk wordt sowieso altijd wel verlicht. En op de markt staat een kerstboompje.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik vind het nog wel een beetje tegenvallen hier buiten met de kerstverlichting.
Oh ja dan is het er al wel inderdaad.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik woon in een winkelstraat. Ze hebben nieuwe verlichting dit jaar. En de kerk wordt sowieso altijd wel verlicht. En op de markt staat een kerstboompje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |