Heerlijk!quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gebakken kabeljauwhaasjes, met gegratineerde aardappelpuree uit de oven en gegrilde romainesla.
Dat is een behoorlijke borrelplankquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Moesten deze week een bon opmaken, dus vandaag gegaan. Echt heerlijk gegeten.
Kregen eerst een borrelplank. Dat was al behoorlijk wat voor 2. Pulled pork vonden we het lekkerst.
[ link | afbeelding ]
Schnitzel met champignonsaus.
[ link | afbeelding ]
Ik had een burger, medium gebakken, met pulled pork, cheddar, bbqsaus en groenten. Verse friet erbij was ook heerlijk.
[ link | afbeelding ]
Spontaan echt lekker gegeten.
quote:Op woensdag 3 december 2025 13:08 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond Beef Bulgogi. De biefstukken liggen nu lekker te marineren. Ik hou ze heel en ga ze vanavond op de binnen-BBQ even grillen in een gloeiend hete pan rondom aanbraden en dan pas in reepjes snijden.
Heerlijk! Kerstig klinkt hetquote:Op woensdag 3 december 2025 19:11 schreef Kanaroe het volgende:
Gestoofde rode kool met rode ui, sinaasappelsap, honing en snuf kaneel
Een varkensrollade too the max bruin geroosterd in de oven met lekker veel specerijen (nootmuskaat, kruidnagel, chilipoeder en 5-spice; heerlijk sjuutje dervan
En gebakken aardappelen in eendenvet
De rode kool eet ik normaal alleen maar rauw, maar dit was erg lekker!
Lekker vlees denkquote:
Dankje, wat eten betreft kan het mij niet kerstig genoeg inderdaadquote:Op woensdag 3 december 2025 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk! Kerstig klinkt het
[..]
Lekker vlees denk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |