Ben je een beetje handig in werken met je handen? Daar is werk gegarandeerd en krijg je een prima salaris. Zo'n beetje ongeacht wat je doet met je handen.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:17 schreef Meerssen2025 het volgende:
Voelt een beetje alsof ik tijd heb weggegooid, en weet niet wat nu te doen. Ik zou graag ergens anders werken, waar ik meer zou kunnen verdienen. Hard werken ben ik niet vies van, tijden maken me ook niks uit.
Dit dus. Loodgieters etc. verdienen bakken met geld omdat dit beroeps steeds meer onmisbaar en schaars aan het worden is.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben je een beetje handig in werken met je handen? Daar is werk gegarandeerd en krijg je een prima salaris. Zo'n beetje ongeacht wat je doet met je handen.
Wat voor Middelbare school heb je afgerond?quote:Op woensdag 26 november 2025 14:17 schreef Meerssen2025 het volgende:
Ik ben momenteel 25 jaar en zit met “ stress “ kwa mijn werkgerelateerd situatie.
Toen ik na mijn middelbare school klaar was wou ik een ICT opleiding gaan doen, stage gelopen beviel niet. Geen idee wat ik moest doen 1 maand nadat alle opleidingen begonnen waren last minute begonnen met detailhandel niveau 2 BBL opleiding 1 dag naar school de rest werken bij de Jumbo. Na deze opleiding hier gebleven en wou toen via Jumbo opleidingen verder gaan studeren. Alleen toen kwam corona, en nu 4 jaar later zitten we er dan. 40 Uur per week, ¤2350 netto (exclusief vakantiegeld inclusief ATV)
Voelt een beetje alsof ik tijd heb weggegooid, en weet niet wat nu te doen. Ik zou graag ergens anders werken, waar ik meer zou kunnen verdienen. Hard werken ben ik niet vies van, tijden maken me ook niks uit.
Ik ben van Meerssen (dichtbij Maastricht)
Wat zouden jullie in mijn situatie doen?
Hulp of advies is welkom en zou ik erg dankbaar voor zijn!
Wat heeft die quote nou met jouw antwoord te maken?quote:Op woensdag 26 november 2025 14:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben je een beetje handig in werken met je handen? Daar is werk gegarandeerd en krijg je een prima salaris. Zo'n beetje ongeacht wat je doet met je handen.
TS wil iets anders gaan doen dan ICT. Iets waar je meer kan verdienen. Hard werken en meer uren maken is geen probleem. Vervolgens stel ik voor dat dat mogelijk is bij een baan waar je met je handen werkt.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:53 schreef blomke het volgende:
[..]
Wat heeft die quote nou met jouw antwoord te maken?
Hij doet geen ICT.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
TS wil iets anders gaan doen dan ICT. Iets waar je meer kan verdienen. Hard werken en meer uren maken is geen probleem. Vervolgens stel ik voor dat dat mogelijk is bij een baan waar je met je handen werkt.
Wat is daar onlogisch aan?
Heb je nou wel of niet de vervolgopleidingen binnen Jumbo gedaan?quote:Op woensdag 26 november 2025 14:17 schreef Meerssen2025 het volgende:
Ik ben momenteel 25 jaar en zit met “ stress “ kwa mijn werkgerelateerd situatie.
Toen ik na mijn middelbare school klaar was wou ik een ICT opleiding gaan doen, stage gelopen beviel niet. Geen idee wat ik moest doen 1 maand nadat alle opleidingen begonnen waren last minute begonnen met detailhandel niveau 2 BBL opleiding 1 dag naar school de rest werken bij de Jumbo. Na deze opleiding hier gebleven en wou toen via Jumbo opleidingen verder gaan studeren. Alleen toen kwam corona, en nu 4 jaar later zitten we er dan. 40 Uur per week, ¤2350 netto (exclusief vakantiegeld inclusief ATV)
Ik ben van Meerssen (dichtbij Maastricht)
Niet echt ervaring, maar ik ben wel iemand die snel leert en graag dingen doet. Wat voor iets zou ik dan moeten doen? En zou het een goeie keuze zijn als je het vergelijkt met wat ik nu heb en doe?quote:Op woensdag 26 november 2025 14:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niet gedaanquote:Op woensdag 26 november 2025 15:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je nou wel of niet de vervolgopleidingen binnen Jumbo gedaan?
Bedenken wat je wél zou willen en daar vol voor gaan. Desnoods beginnen met deeltijd, stap voor stap.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:17 schreef Meerssen2025 het volgende:
Professionele hulp zoeken.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:17 schreef Meerssen2025 het volgende:
Probeer iets on de procestechhiek. Genoeg industrie nog in Limburg. je moet wel in de meeste gevallen rekening houden met ontegelmatigheid. Daar staat dan wel een toeslag tegenover. Ik heb in de familie zelfs een persoon met een mbo 2 schilder opleiding en begon bij Sappi. Heeft zo rond de 3000 euro netto en een vapro opleiding gevolgd bekostigd door. werkgever Eis was wel slagen voor een vast contract.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:16 schreef Meerssen2025 het volgende:
[..]
Niet echt ervaring, maar ik ben wel iemand die snel leert en graag dingen doet. Wat voor iets zou ik dan moeten doen? En zou het een goeie keuze zijn als je het vergelijkt met wat ik nu heb en doe?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |