O ja ik vergat even hoe het tegenwoordig in nederland isquote:Op woensdag 26 november 2025 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Totdat hij zelf een wapen trekt.
Sta je daar met je hand in je tasje naar een pipa te kijken.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ik vergat even hoe het tegenwoordig in nederland is
Triest maar waar.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ik vergat even hoe het tegenwoordig in nederland is
quote:Op woensdag 26 november 2025 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sta je daar met je hand in je tasje naar een pipa te kijken.
In z'n zij.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Betwijfel ik. Verhaal verteld verder ook niet waar ze hem heeft gestoken. Maar er zijn genoeg zaken geweest waar een inbreker werd betrapt en een tegen aangifte deed wegens mishandeling en dit won. Even als voorbeeld.
Roofdieren zoeken altijd de in hun ogen zwakkeren op.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het was puur toeval dat het zo liep. Toen ik doorkreeg dat die aan het kijken was waar mijn handen waren en wat angstig werd heb ik het mee gespeeld. Plus had jong geleerd dat je in sommige situaties gewoon beter niets kan zeggen. Dus daarom zei ik ook niets tegen hem zodat ik hem niet kwaad zou maken.
Absurd wel. Ik denk dat ik 17 was of zo en hij moest al ver boven de 40 zijn geweest
Gewoon stug doorgaan met je staring contest.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sta je daar met je hand in je tasje naar een pipa te kijken.
Ja hand in tas of zak ofzo. Het is echt zo.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel een goede tip. Gewoon een vervelende persoon strak aan blijven kijken en heel langzaam je hand in je tas stoppen, denkt diegene misschien dat je er een wapen uithaalt![]()
ja minderjarige meisjesquote:Op woensdag 26 november 2025 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Roofdieren zoeken altijd de in hun ogen zwakkeren op.
Toch te gek voor woordenquote:Op woensdag 26 november 2025 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Betwijfel ik. Verhaal verteld verder ook niet waar ze hem heeft gestoken. Maar er zijn genoeg zaken geweest waar een inbreker werd betrapt en een tegen aangifte deed wegens mishandeling en dit won. Even als voorbeeld.
kijk zie jequote:Op woensdag 26 november 2025 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ja hand in tas of zak ofzo. Het is echt zo.
Toen ik net 16 was ook iets meegemaakt. Ik was nerveus, Had mn handen in mn zak en zat daar met mn sleutels te friemelen.....
Toen vroeg die ander ineens, heb je daar een mes? Toen zei ik maar "wie weet". En hij droop af..... Ik denk dat hij anders was doorgegaan...
Ik las stigquote:Op woensdag 26 november 2025 15:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon stug doorgaan met je staring contest.
Nee ze pakken altijd de sterkste van de roedel, duh.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Roofdieren zoeken altijd de in hun ogen zwakkeren op.
Ja, klopt. Dat is ook deel van dat buitenproportionele verhaal. Ik heb hier bijvoorbeeld een vrij zware perforator binnen handbereik liggen, als iemand me nu ineens zou komen bedreigen en ik pak dat ding uit reflex om 'm van me af te meppen, is er echt niemand die daar langer dan drie seconden over nadenkt.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hebt ook nog noodweer exces dacht ik. Dan mag het wel meer zijn, zij het onder strikte omstandigheden zogezegd.
@Recce ?quote:Op woensdag 26 november 2025 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik gebeld door een nummer uit Enschede.
Scheelt dat het in België was en dat zij een polsbreuk en gekneusde voet heeft oa. Daarmee is het in elk geval wel aantoonbaar te maken dat de 18jarige echt bang was voor wat er kon gebeurenquote:Op woensdag 26 november 2025 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dat is ook deel van dat buitenproportionele verhaal. Ik heb hier bijvoorbeeld een vrij zware perforator binnen handbereik liggen, als iemand me nu ineens zou komen bedreigen en ik pak dat ding uit reflex om 'm van me af te meppen, is er echt niemand die daar langer dan drie seconden over nadenkt.
Eens, maar zo werkt het wel. Ze komen nog net niet weg met een schadevergoeding voor inkomstenderving.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch te gek voor woorden
Heb je het nummer al gegoogled om te kijken welk callcenter je nu weer lastig aan het vallen is?quote:Op woensdag 26 november 2025 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik gebeld door een nummer uit Enschede.
Ja, maar geen resultaat.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb je het nummer al gegoogled om te kijken welk callcenter je nu weer lastig aan het vallen is?
stomme callcenterquote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
oh man eindeloze verhalen. 1 verhaal zal ik nooit vergeten.
Mijn beste vriendinnetje van vroeger stapte uit de bus en dan moest ze altijd nog zo'n tien minuutjes naar huis lopen. Maar er stapte een man bij dezelfde halte ook uit de bus. Begint tegen haar te praten en zij bevroor altijd in dit soort situaties. Dus die halve zool zegt tegen haar als we hand in hand naar je huis lopen laat ik je daarna met rust.
Zij bang dus ze lopen samen hand in hand naar huis..... Thuis aangekomen gaat die idd weg maar hij heeft daarna nog dagen lang door haar straat lopen spoken. Ze mocht vanaf toen ook niet meer alleen naar de bushalte en werd altijd opgehaald door haar vader
En dit meisje zat al jarenlang op judo en kon met gemak een man vloeren die 2 koppen groter is maar in dit soort situaties heb je er niks aan als je bevriest
Een verloren oom die zijn miljoenen aan jou heeft nagelaten.... Ik weet niet of de notaris het nog een keer probeert hoor.quote:
ja had die zich vast niet aan willen houden als het zo ver was gekomenquote:Op woensdag 26 november 2025 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Overigens is judo wel echt de meest waardeloze van de vechtkunsten, dat werkt alleen als de ander zich ook aan de judoregels houdt.
Je moet ook veel te dicht bij de ander komen om het als zelfverdediging te kunnen toepassen.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had die zich vast niet aan willen houden als het zo ver was gekomen
Woonde zeker in Nigeria.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Een verloren oom die zijn miljoenen aan jou heeft nagelaten.... Ik weet niet of de notaris het nog een keer probeert hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |