Wat denk je weer heerlijk simplistischquote:Op woensdag 26 november 2025 23:48 schreef Masberum het volgende:
Als je niet meer kan fietsen dan kan je niet meer fietsen toch. Er zijn meer dingen in het leven die je wel kan
Nou ja, je denkt wellicht omdat mijn antwoord simpel lijkt dat ik dom ben en daarmee mijn antwoord minder goed is. Een beetje als de man of jongen die je kan manipuleren zoals je wil in je leven. Maar wat ik zeg is toch gewoon correct en waarom moeten we maar meer hoop geven dan realistisch is? En maar knuffelen zoals ik zoveel zie terwijl dat in de praktijk niet helpt..quote:Op woensdag 26 november 2025 23:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat denk je weer heerlijk simplistisch
Kijk zoals dit, je kan toch ook sterkte geven zoals elk ander persoon zonder dat het echt helpt. Maar in plaats van dat dit simplistisch is ben ik het met een wat uitgebreider antwoord.. Ik ga misschien gewoon ook op elk topic gewoon reageren met 'sterkte' en dan ben ik niet simplistisch in ieder geval met mijn antwoordquote:
Verder wel met je eens. Mijn post is niet van het hoogste niveau of wel danquote:Op woensdag 26 november 2025 23:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat denk je weer heerlijk simplistisch
Nee, dat interpreteerde je vast verkeerd. Maar ik denk dat ik voor mijn beurt sprak en dat ik eigenlijk TS af had moeten afwachten met wat zij zou zeggen over jouw "...dan kan je niet meer fietsen toch. Er zijn meer dingen in het leven ..."-opmerking.quote:Op donderdag 27 november 2025 00:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja, je denkt wellicht omdat mijn antwoord simpel lijkt dat ik dom ben en daarmee mijn antwoord minder goed is. Een beetje als de man of jongen die je kan manipuleren zoals je wil in je leven. Maar wat ik zeg is toch gewoon correct en waarom moeten we maar meer hoop geven dan realistisch is? En maar knuffelen zoals ik zoveel zie terwijl dat in de praktijk niet helpt..
Hopelijk kan je wat met mijn vorige reactie, wantquote:Op donderdag 27 november 2025 00:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Verder wel met je eens. Mijn post is niet van het hoogste niveau of wel dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 27 november 2025 00:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Hopelijk kan je wat met mijn vorige reactie, wantWow, een beetje raar om iets te gaan invullen voor iemand en dat als smoes gaan gebruiken (en aan te gaan halen) niet waar? Dat is wel een flink zwaktebod zoals ik ernaar kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, je noemt jezelf dom - dat zeg ik niet. Simplistisch is niet dom.quote:Op donderdag 27 november 2025 00:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wow, een beetje raar om iets te gaan invullen voor iemand en dat als smoes gaan gebruiken (en aan te gaan halen) niet waar? Dat is wel een flink zwaktebod zoals ik ernaar kijk
Wat hebben je andere woorden "Een beetje als de man of jongen die je kan manipuleren zoals je wil in je leven. [en verder] " te maken met dat jouw antwoord minder goed is, als ik zeg dat ik denk dat je TS op een andere manier interpreteert dan ik dat doe?quote:Op donderdag 27 november 2025 00:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja, je denkt wellicht omdat mijn antwoord simpel lijkt dat ik dom ben en daarmee mijn antwoord minder goed is. Een beetje als de man of jongen die je kan manipuleren zoals je wil in je leven. Maar wat ik zeg is toch gewoon correct en waarom moeten we maar meer hoop geven dan realistisch is? En maar knuffelen zoals ik zoveel zie terwijl dat in de praktijk niet helpt..
Ik had tot corona vitamine B12 injecties gehad. Door corona mocht ik net naar de huisarts komen voor vitamine B12 injecties en sindsdien slik de drogisterij tabletten ervoor.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:17 schreef Lenny77 het volgende:
En VAC therapie voor je buik? Of L-PRF?
VAC werkt sowieso goed op zo een wonden en de L-PRF behandeling heeft het voordeel dat je er nooit op kan reageren daar het fibrine en plasma van jezelf is en dat die bomvol leukocyten, cytokines en groeifactoren zit.
En hoe banaal ook: krijg je injecties met B12 voor je neuropathie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De reden dat ik nu pas reageer is dat ik gisteren na een paar uurtjes werken, ben ik ga gamen. Ik probeer de eindbaas te verslaan bij Kingdom Hearts Birth by Sleep en he is a pain in the ass. Dat wordt grinden enzo.
[ Bericht 5% gewijzigd door ESF1Gamer op 27-11-2025 08:11:19 ]Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Je hoeft daar echt geen verantwoording voor af te leggen.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
De reden dat ik nu pas reageer is dat ik gisteren na een paar uurtjes werken, ben ik ga gamen. Ik probeer de eindbaas te verslaan bij Kingdom Hearts Birth by Sleep en he is a pain in the ass. Dat wordt grinden enzo.
Zolang dat het streven blijft zit je wel goed. In elk geval qua mindset. En dat helpt.quote:
Voor jouw dikke knuffel.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Zolang dat het streven blijft zit je wel goed. In elk geval qua mindset. En dat helpt.
Dat je het dan soms even niet meer ziet zitten is volkomen begrijpelijk en ook niet helemaal erg.
Zelf zat ik er eergisteren ook ff helemaal doorheen, soms is dat gewoon ff zegmaar.
In elk geval heel veel beterschap gewenst. Ik had wel meegekregen dat het jou ook niet voor de wind ging, maar jij hebt zo te lezen net als ik eigenlijk veel te veel voor je kiezen gekregen.
Hopelijk dat er snel enige verbetering in zit voor jou.
Vertel mij wat. Ik kan ook geen kant op. Beetje wandelen lukt nog, maar niet te ver.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor jouw dikke knuffel.![]()
Jij hebt ook niet makkelijk.
Ik wil gewoon de simpele dingen: Werken en geld verdienen om vaste lasten en leuke dingen te klunnen doen. Het liefst op mijn fietsje en genieten van de vrijheid.
Dat wordt ooit mijn toekomst als mijn zicht zodanig achteruit gaat.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik kan ook geen kant op. Beetje wandelen lukt nog, maar niet te ver.
Ehm. Even inhaken....quote:Op donderdag 27 november 2025 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had tot corona vitamine B12 injecties gehad. Door corona mocht ik net [niet??] naar de huisarts komen voor vitamine B12 injecties en sindsdien slik de drogisterij tabletten ervoor.
quote:@:Sally en @:Lienekien Dat is wel tip dat ik de fietsmaker vraag als ik de komende tijd de fiets brengt voor een beurt. Daarnaast ga ik vandaag de fysio vragen om hulp hiervoor. Bepaalde oefeningen.
Lijkt me een fijn plan, ik vond zwemmen ook heerlijk!quote:Het is ook afgelopen paar weken wel goed gegaan. Als bedenk ik hoe ik nog onvast op mijn benen stond in juli en augustus en vergeleken met nu.
Voor mij is de fiets nog kunnen pakken belangrijk omdat het vrijheid geeft. Anders moet ik de bus steeds pakken en plannen. Ik ben totaal geen planner.
Verder hou ik van banen zwemmen. Alleen heb ik deze week het abonnement opgezegd voor het zwembad vanwege dat die buikwond nog open is. Als die weer dicht is, dan is het ook 1 van de eerste dingen die gelijk ga doen.
quote:@:LTVDK Als iets ernstig was met de buikwond was geweest dan had ik het vorige week of deze week gehoord. De CT-scan is vorige week gemaakt. De kweek is zelfs van mids oktober. Ik ben ook benieuwd wat ik over zo'n 2 a 3 weken krijg te horen.
Dank allen voor de lieve berichten
Ik geloof niet dat het heel negatief bedoeld wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En.... Gelukt inmiddels?quote:De reden dat ik nu pas reageer is dat ik gisteren na een paar uurtjes werken, ben ik ga gamen. Ik probeer de eindbaas te verslaan bij Kingdom Hearts Birth by Sleep en he is a pain in the ass. Dat wordt grinden enzo.
😋 😆
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Nee. Het gaat me wel lukken, denk ik.quote:En.... Gelukt inmiddels?
😋 😆
Haha! Succes!quote:Op donderdag 27 november 2025 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee. Het gaat me wel lukken, denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |