Per ongeluk door de paneermeel in de frituurpan gerold.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laat me raden, die is per ongeluk opgegeten
Nou ja op zich als het Amsterdam op den duur weet te lukken dan moet het andere gemeentes ook wel lukken toch.quote:
Ja nov en dec zijn soberzo een ramp voor internetbestellingen. Weet je van tevoren.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
Geen ledstrip vandaag. Feestdagendrukte oid.
Ik ben een gierige Hollander en wacht elk jaar tot ze in de opruiming gaanquote:Op woensdag 26 november 2025 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja misschien deze keer in een pot. In de grond heb ik nog maar weinig succes gehadEn jij?
Mooi groot wielquote:Op woensdag 26 november 2025 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Per ongeluk door de paneermeel in de frituurpan gerold.![]()
Nee gelukkig niet.
Hij had een groot radje van een cm of 30 doorsnede. Had ik een fiets kilometerteller opgezet. Die maakte kilometers in de nacht joh.
Ik wist niks, dus heb er chocolade, kruidnoten op staan.quote:
Het was niet eens een Black Friday aanbieding impulsaankoop. Vind wel dat dat voorrang mag krijgen hoor.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nov en dec zijn soberzo een ramp voor internetbestellingen. Weet je van tevoren.
Oh dat is geen slecht idee eigenlijk, dan is het misschien ook maar half zo irritant als ze zich weer als de josti's onder de tulpen ontpoppenquote:Op woensdag 26 november 2025 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een gierige Hollander en wacht elk jaar tot ze in de opruiming gaanMaar er zitten er dit jaar wel minder in zo'n zak en ze zijn 50% duurder geworden.
Vorige week zondag cadeau besteld voor m'n broer, paste in de brievenbus. Is er nog niet. Ik denk dat iemand heel lekker gaat eten bij een bepaald restaurant. Hopelijk werken ze met codes zodat die kaart geweigerd wordt.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nov en dec zijn soberzo een ramp voor internetbestellingen. Weet je van tevoren.
Ik had afgelopen januari nog een zwik blauwe druifjes gekocht bij de Gamma in de aanbieding, waren er 70 ofzo. Deden het hartstikke goed.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is geen slecht idee eigenlijk, dan is het misschien ook maar half zo irritant als ze zich weer als de josti's onder de tulpen ontpoppen
I'd do Anything For More Time On The Radio.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:05 schreef Nattekat het volgende:
De korte versie van I'd do Anything For Love?
Diep teleurgesteld Q-Music
Waar zo te zien een andere lijst gevolgd wordt.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:11 schreef Nizno het volgende:
Ik zit gewoon in MUZ bij het nostalgie topic
Dat is voor mensen met smaak.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar zo te zien een andere lijst gevolgd wordt.
nouh....quote:Op woensdag 26 november 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is voor mensen met smaak.
quote:Op woensdag 26 november 2025 11:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is geen slecht idee eigenlijk, dan is het misschien ook maar half zo irritant als ze zich weer als de josti's onder de tulpen ontpoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |