Het financiële aspect moet ook absoluut meegenomen worden voor je de knoop doorhakt.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of als je de ruimte en middelen niet hebt om er goed voor te zorgen.
Hoorde van de week van iemand in Nederland dat ze al 12'000 euro in een paar jaar tijd aan de hond kwijt waren vanwege gezondheidsproblemen. Is toch zielig voor zo'n hond als je de juiste medicatie niet kunt betalen en zo'n beestje de hele tijd pijn o.i.d. heeft.
Dat is wel een hoop geld.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of als je de ruimte en middelen niet hebt om er goed voor te zorgen.
Hoorde van de week van iemand in Nederland dat ze al 12'000 euro in een paar jaar tijd aan de hond kwijt waren vanwege gezondheidsproblemen. Is toch zielig voor zo'n hond als je de juiste medicatie niet kunt betalen en zo'n beestje de hele tijd pijn o.i.d. heeft.
Ik had er 2.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen heeft wel een schijtlollig verhaal over een hamster die akelig aan z'n einde is gekomen
Sowieso vind ik het heel ergelijk als mensen doen alsof het leven van een knaagdier minder waard is dan van een kat of hond. Alleen maar omdat ze niet zo oud worden maar ja dan verdienen ze alsnog gewoon een goed leven.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Maar je hebt dan vaak verhalen van mensen die een hamster hebben opgezogen ofzo, of hamsters die gegrepen worden door de kat of tussen de deur komen. En dan lachen he. Hilarisch. Ik rij straks wel over je kat heen anders.
Sorry ik krijg wel de kriebels van deze kooi.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had er 2.
Ik had helemaal een attractiepark voor ze gemaakt zoiets....
[ afbeelding ]
Eentje is overleden tijdens een vakantie. Belde de buurvrouw op helemaal over haar toeren.
De 2e kan ik me niet herinneren hoe die gevonden is oid....
Ik weet nog wel dat ik erg blij was dat ik al die spullen weg kon doen.
De buurman is ooit met z'n grasmaaier over m'n baby schildpad gereden. Was natuurlijk wel kut, maar ja deed ie ook niet met opzet. Shit happens, maar om er nou om te lachen..quote:Op woensdag 26 november 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Maar je hebt dan vaak verhalen van mensen die een hamster hebben opgezogen ofzo, of hamsters die gegrepen worden door de kat of tussen de deur komen. En dan lachen he. Hilarisch. Ik rij straks wel over je kat heen anders.
Ja die komt niet door de commissiequote:Op woensdag 26 november 2025 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Sorry ik krijg wel de kriebels van deze kooi.
Teringquote:Op woensdag 26 november 2025 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De buurman is ooit met z'n grasmaaier over m'n baby schildpad gereden. Was natuurlijk wel kut, maar ja deed ie ook niet met opzet. Shit happens, maar om er nou om te lachen..
Ik had een goudhamster. Komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet mijn hamster overigens. Ik had alleen goudvissen.
Mja, maar ja moet je wel rekening mee houden als je een hond in huis haalt.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel een hoop geld.![]()
Wat voor cadeau heb je besteld dan?quote:Op woensdag 26 november 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgende week dinsdag op kantoor een sinterklaas lunch met surprises. Ik hoop dat mijn cadeau voor een collega op tijd bezorgd wordt.
quote:Op woensdag 26 november 2025 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had een goudhamster. Komt wel dichtbij zo.
Die heette kroket overigens.
Laat me raden, die is per ongeluk opgegetenquote:Op woensdag 26 november 2025 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had een goudhamster. Komt wel dichtbij zo.
Die heette kroket overigens.
Succes.quote:Amsterdam wil fatbikes weren, Vondelpark moet eerste locatie met verbod zijn
Zat vast in de muurquote:Op woensdag 26 november 2025 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laat me raden, die is per ongeluk opgegeten
Werk je met @CherryLips?quote:Op woensdag 26 november 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bloembollen, dat wilde die persoon.
En wat staat er op jouw lijstje?quote:Op woensdag 26 november 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bloembollen, dat wilde die persoon.
Per ongeluk door de paneermeel in de frituurpan gerold.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laat me raden, die is per ongeluk opgegeten
Nou ja op zich als het Amsterdam op den duur weet te lukken dan moet het andere gemeentes ook wel lukken toch.quote:
Ja nov en dec zijn soberzo een ramp voor internetbestellingen. Weet je van tevoren.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
Geen ledstrip vandaag. Feestdagendrukte oid.
Ik ben een gierige Hollander en wacht elk jaar tot ze in de opruiming gaanquote:Op woensdag 26 november 2025 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja misschien deze keer in een pot. In de grond heb ik nog maar weinig succes gehadEn jij?
Mooi groot wielquote:Op woensdag 26 november 2025 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Per ongeluk door de paneermeel in de frituurpan gerold.![]()
Nee gelukkig niet.
Hij had een groot radje van een cm of 30 doorsnede. Had ik een fiets kilometerteller opgezet. Die maakte kilometers in de nacht joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |