Gebabbel over ledlampjes?quote:
De zon is zichtbaar.quote:
Dat zijn makkelijk 50 shades of grey.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Echt precies genoeg bewolking voor een halve zonsverduistering.
Dat doe ik dus, vandaar dat ik het vroegquote:Op woensdag 26 november 2025 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best kans dat je ongemerkt je adem vasthoudt, dat gebeurt regelmatig.
quote:Op woensdag 26 november 2025 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn makkelijk 50 shades of grey.
Is vrij normaal.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik dus, vandaar dat ik het vroeg
ZWABBER.quote:
Als er hele grote zonnevlekken zijn, kun je ze zo soms ook met het blote oog zien.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind dit wel altijd zo machtig. Gewoon de zon zelf kunnen zien zonder blind te worden. Niet de vorige zonsverduistering, maar die daarvoor was het ook zo bewolkt, en dat maakte het volgen ervan echt fantastisch.
ga jij naar yoga? welke doe je ?quote:Op woensdag 26 november 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik dus, vandaar dat ik het vroeg
ja het gebeurd heel snel. Bij die les vorige week ook en ook misselijkquote:Op woensdag 26 november 2025 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is vrij normaal.Ik doe het ook regelmatig, vooral bij nieuwe oefeningen. Ben je te gefocust op wat je aan het doen bent en dan vergeet je überhaupt te ademen.
Nee maar vroeger heb ik een tijdje Pilates gedaan en daarna fysio en toen deed ik het ook. Doe het sowieso als ik een beetje geconcentreerd met iets bezig ben.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga jij naar yoga? welke doe je ?
wat toevalligquote:Op woensdag 26 november 2025 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zal eens niet.
Toevallig worden er hier vandaag ledlampjes bezorgd.
Hmm. Zoveel mogelijkheden met ledjes en snoeren/ strips / whatever. En dan vouwen ze het maar een beetje losjes heen en weer. Gemiste kans.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
Dit is ook wel erg. Een trein vol met ledlampjes.
https://www.nu.nl/321843/(...)t-door-engeland.html
Waar was je al die tijd?quote:
aaah. waarom ben je gestopt met pilates? ze geven het hier ook maar het is vrij duur vind ikquote:Op woensdag 26 november 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar vroeger heb ik een tijdje Pilates gedaan en daarna fysio en toen deed ik het ook. Doe het sowieso als ik een beetje geconcentreerd met iets bezig ben.
vertel meerquote:Op woensdag 26 november 2025 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zal eens niet.
Toevallig worden er hier vandaag ledlampjes bezorgd.
Zo te zien zijn die er niet.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Als er hele grote zonnevlekken zijn, kun je ze zo soms ook met het blote oog zien.
Nou ja. Mijn wake-up light is een paar maanden terug overleden. Hij blijft lampjes vreten nu.quote:
Ik ga over de gehele lengte van mijn bed, aan de kant van het schuine dak waar het tegenaan staat, een RGBWW strip inbouwen. Die is draadloos aan te sturen en schijnt dan omhoog naar het dak. Moet nog wel even een Raspberry Pi voorzien van Home Assistant om het te bedienen.quote:
Het was in Utrecht en toen ik afgestudeerd was, was dat een beetje lastig met reizen. En moest je ineens het stomme normale tarief betalen.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaah. waarom ben je gestopt met pilates? ze geven het hier ook maar het is vrij duur vind ik
omg dat klint vetquote:Op woensdag 26 november 2025 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga over de gehele lengte van mijn bed, aan de kant van het schuine dak waar het tegenaan staat, een RGBWW strip inbouwen. Die is draadloos aan te sturen en schijnt dan omhoog naar het dak. Moet nog wel even een Raspberry Pi voorzien van Home Assistant om het te bedienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |