SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Je moet je lenzen wel af en toe schoonmaken.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het wordt steeds mistiger hier.
quote:Op woensdag 26 november 2025 09:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet je lenzen wel af en toe schoonmaken.
Hier is het vrij helder.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het wordt steeds mistiger hier.
Nazi megastructures genotquote:Op woensdag 26 november 2025 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Wereldgozer kijk dit![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Flakturm
Blijf je wel ademen?quote:Op woensdag 26 november 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
merk nu weer dat ik duizelig wordt van yoga
En waaronder valt "Vliegtuigen uit de lucht schieten" precies?quote:Op woensdag 26 november 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
en dit mag small mountain allemaal doen
Import/export van alle soorten goederen
Bouw- en renovatiewerkzaamheden
Handel in elektronica, voertuigen, machines
Hotel- en resortbeheer
Verhuur van huizen, kamers, appartementen
Exploitatie van restaurants, cafés en bars
Organiseren van evenementen
Productie en verkoop van voedsel en dranken
IT-diensten, softwareontwikkeling
Marketing, design en reclame
Verhuur van tools, voertuigen, machines
Reisbureau-activiteiten
Consulting op administratief, commercieel en financieel gebied
Maar voor alle werkzaamheden moet een work permit aan worden gevraagd. Dus je mag niet met je workpermit voor consulting werkzaam zijn als receptionist ofzo
het leger. dat mag ik dus niet doenquote:Op woensdag 26 november 2025 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waaronder valt "Vliegtuign uit de lucht schieten" precies?
Nou leuk. Met je flakturmquote:Op woensdag 26 november 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het leger. dat mag ik dus niet doen
Mijn schijnwerper is er niets bij.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
Dit is ook wel erg. Een trein vol met ledlampjes.
https://www.nu.nl/321843/(...)t-door-engeland.html
"Adem in. Adem heel diep in."quote:
Best kans dat je ongemerkt je adem vasthoudt, dat gebeurt regelmatig.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee. ik heb al mijn focus op de beweging![]()
maar misschien is dat het ja
God de Vader wat lelijkquote:Op woensdag 26 november 2025 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn schijnwerper is er niets bij.
ik zal er op letten. ga het elke dag doenquote:Op woensdag 26 november 2025 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best kans dat je ongemerkt je adem vasthoudt, dat gebeurt regelmatig.
Gebabbel over ledlampjes?quote:
De zon is zichtbaar.quote:
Dat zijn makkelijk 50 shades of grey.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Echt precies genoeg bewolking voor een halve zonsverduistering.
Dat doe ik dus, vandaar dat ik het vroegquote:Op woensdag 26 november 2025 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best kans dat je ongemerkt je adem vasthoudt, dat gebeurt regelmatig.
quote:Op woensdag 26 november 2025 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn makkelijk 50 shades of grey.
Is vrij normaal.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik dus, vandaar dat ik het vroeg
ZWABBER.quote:
Als er hele grote zonnevlekken zijn, kun je ze zo soms ook met het blote oog zien.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind dit wel altijd zo machtig. Gewoon de zon zelf kunnen zien zonder blind te worden. Niet de vorige zonsverduistering, maar die daarvoor was het ook zo bewolkt, en dat maakte het volgen ervan echt fantastisch.
ga jij naar yoga? welke doe je ?quote:Op woensdag 26 november 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik dus, vandaar dat ik het vroeg
ja het gebeurd heel snel. Bij die les vorige week ook en ook misselijkquote:Op woensdag 26 november 2025 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is vrij normaal.Ik doe het ook regelmatig, vooral bij nieuwe oefeningen. Ben je te gefocust op wat je aan het doen bent en dan vergeet je überhaupt te ademen.
Nee maar vroeger heb ik een tijdje Pilates gedaan en daarna fysio en toen deed ik het ook. Doe het sowieso als ik een beetje geconcentreerd met iets bezig ben.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga jij naar yoga? welke doe je ?
wat toevalligquote:Op woensdag 26 november 2025 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zal eens niet.
Toevallig worden er hier vandaag ledlampjes bezorgd.
Hmm. Zoveel mogelijkheden met ledjes en snoeren/ strips / whatever. En dan vouwen ze het maar een beetje losjes heen en weer. Gemiste kans.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
Dit is ook wel erg. Een trein vol met ledlampjes.
https://www.nu.nl/321843/(...)t-door-engeland.html
Waar was je al die tijd?quote:
aaah. waarom ben je gestopt met pilates? ze geven het hier ook maar het is vrij duur vind ikquote:Op woensdag 26 november 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar vroeger heb ik een tijdje Pilates gedaan en daarna fysio en toen deed ik het ook. Doe het sowieso als ik een beetje geconcentreerd met iets bezig ben.
vertel meerquote:Op woensdag 26 november 2025 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zal eens niet.
Toevallig worden er hier vandaag ledlampjes bezorgd.
Zo te zien zijn die er niet.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Als er hele grote zonnevlekken zijn, kun je ze zo soms ook met het blote oog zien.
Nou ja. Mijn wake-up light is een paar maanden terug overleden. Hij blijft lampjes vreten nu.quote:
Ik ga over de gehele lengte van mijn bed, aan de kant van het schuine dak waar het tegenaan staat, een RGBWW strip inbouwen. Die is draadloos aan te sturen en schijnt dan omhoog naar het dak. Moet nog wel even een Raspberry Pi voorzien van Home Assistant om het te bedienen.quote:
Het was in Utrecht en toen ik afgestudeerd was, was dat een beetje lastig met reizen. En moest je ineens het stomme normale tarief betalen.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaah. waarom ben je gestopt met pilates? ze geven het hier ook maar het is vrij duur vind ik
omg dat klint vetquote:Op woensdag 26 november 2025 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga over de gehele lengte van mijn bed, aan de kant van het schuine dak waar het tegenaan staat, een RGBWW strip inbouwen. Die is draadloos aan te sturen en schijnt dan omhoog naar het dak. Moet nog wel even een Raspberry Pi voorzien van Home Assistant om het te bedienen.
Dingen. Druk. Druk met dingen.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar was je al die tijd?
Helder. Duidelijk.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dingen. Druk. Druk met dingen.
ah ja dan wordt het wel een dure hobby.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was in Utrecht en toen ik afgestudeerd was, was dat een beetje lastig met reizen. En moest je ineens het stomme normale tarief betalen.
De strip is gewoon een losse strip van een ledwebwinkel, en heb een controller en een voeding gekocht. Het wordt geen kant en klare Hue oplossing oid.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omg dat klint vetvan welke merk doe je de strip?
is de kwaliteit wel goed dan? Ik vinde meeste strips niet fel genoegquote:Op woensdag 26 november 2025 09:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De strip is gewoon een losse strip van een ledwebwinkel, en heb een controller en een voeding gekocht. Het wordt geen kant en klare Hue oplossing oid.
Ze zijn nu niet zo groot inderdaad:quote:Op woensdag 26 november 2025 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo te zien zijn die er niet.
Ik moet ook niet te lang staren, vinden m'n ogen niet zo fijn.
Pilates of the Calibbean.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar vroeger heb ik een tijdje Pilates gedaan en daarna fysio en toen deed ik het ook. Doe het sowieso als ik een beetje geconcentreerd met iets bezig ben.
dit had niemand verwacht bij jouquote:Op woensdag 26 november 2025 09:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De strip is gewoon een losse strip van een ledwebwinkel, en heb een controller en een voeding gekocht. Het wordt geen kant en klare Hue oplossing oid.
Zwabbel's Huehue LED creaties.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik wil niet een zonnebril op hoeven doen voor ik ga slapen. Ik heb eerder bij deze winkel besteld voor ledstrips, als aquarium verlichting, voor onder keukenkastjes, etc. Dat beviel wel. Deze heeft veel ledjes, dus hopelijk een wat meer effen strook licht ipv een rij puntjes.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is de kwaliteit wel goed dan? Ik vinde meeste strips niet fel genoeg
de foto's van klanten zien er wel goed uitquote:Op woensdag 26 november 2025 09:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik wil niet een zonnebril op hoeven doen voor ik ga slapen. Ik heb eerder bij deze winkel besteld voor ledstrips, als aquarium verlichting, voor onder keukenkastjes, etc. Dat beviel wel. Deze heeft veel ledjes, dus hopelijk een wat meer effen strook licht ipv een rij puntjes.
https://www.ledstripkonin(...)-leds-pm-losse-strip
Ik heb visioenen van een bad met RGB.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik wil niet een zonnebril op hoeven doen voor ik ga slapen. Ik heb eerder bij deze winkel besteld voor ledstrips, als aquarium verlichting, voor onder keukenkastjes, etc. Dat beviel wel. Deze heeft veel ledjes, dus hopelijk een wat meer effen strook licht ipv een rij puntjes.
https://www.ledstripkonin(...)-leds-pm-losse-strip
quote:
quote:
Ja he. Geheel onverwacht.quote:
Tijd voor één sneaky online bestelling.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb visioenen van een bad met RGB.
Gelukkig voor kerel hebben we geen bad.
O_oquote:Op woensdag 26 november 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een wake-uplight van de HEMA maar werd er niet echt wakker van dus gebruikte hem alleen in de winter.
Heeft m'n moeder hem uitgeleend aan een collega om te kijken of het iets voor haar was. Nooit teruggekregen
Hij heeft z'n truukje alweer gedaan vandaag.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Voor de liefhebber:
https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B00MOIWOAK
Nadeel: dan moet ik serieus opruimen.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
Er is vast wel een 123badbezorgboer.nl of zo
werkt zo'n ding een beetje? krijg je er meer energie van enzo?quote:Op woensdag 26 november 2025 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij heeft z'n truukje alweer gedaan vandaag.
Het is niet eens van de HEMA, sorry mensen.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij heeft z'n truukje alweer gedaan vandaag.
Baby BOOM!quote:Op woensdag 26 november 2025 10:03 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)verdal-geen-gewonden
Zwanger & Zo_!
Ja ik ben een beetje teleurgesteld nu.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet eens van de HEMA, sorry mensen.
Het is geen tovenarij he.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
werkt zo'n ding een beetje? krijg je er meer energie van enzo?
Het helpt vooral bij het in slaap vallen, als ik 'm niet aan heb gehad op zo'n grijze dag, blijf ik veel langer wakker.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
werkt zo'n ding een beetje? krijg je er meer energie van enzo?
Mongooltjes dachten zeker dat het een abortuskliniek was. Wordt het nut van abortus maar weer eens bewezen.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:03 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)verdal-geen-gewonden
Zwanger & Zo_!
Het duurde net iets te lang terwijl ik door de afbeeldingen bladerde zonder de tekst te lezen voor ik doorhad dat dit niet een hele felle e-reader was.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Voor de liefhebber:
https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B00MOIWOAK
stomquote:
ah oke, in slaap vallen is het probleem niet bij mij. doorslapen wel.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het helpt vooral bij het in slaap vallen, als ik 'm niet aan heb gehad op zo'n grijze dag, blijf ik veel langer wakker.
Ferrari & zoquote:Op woensdag 26 november 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Maar bedrijfsnamen met & Zo aan het einde!
De groenteboer heet hier Sus & So.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
ik droomde laatste dat ik hier een hema tegenkwamquote:Op woensdag 26 november 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet eens van de HEMA, sorry mensen.
Zow.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Dan gaat dit niet veel doen denk ik.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
stom
[..]
ah oke, in slaap vallen is het probleem niet bij mij. doorslapen wel.
Wij hebben een Steaks & Zo.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:08 schreef Recce het volgende:
[..]
De groenteboer heet hier Sus & So.
Kussen nat van de tranen?quote:Op woensdag 26 november 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik droomde laatste dat ik hier een hema tegenkwam
klinkt erg sus.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:08 schreef Recce het volgende:
[..]
De groenteboer heet hier Sus & So.
ja dan ga ik zo'n ding niet aanschaffenquote:Op woensdag 26 november 2025 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan gaat dit niet veel doen denk ik.
Nu helpt dit ook niet bij een malend hoofd natuurlijk, maar het scheelt wel wanneer je lichaam in ieder geval al "denkt" dat het bedtijd is.
quote:Op woensdag 26 november 2025 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bijna. Kon ook de rookworst ruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |