quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geen idee wat RT is. Maar sowieso jij bent een collega mod en landgenoot. Dus sowieso streepje voor![]()
Nee streepje door was de bedoelingquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geen idee wat RT is. Maar sowieso jij bent een collega mod en landgenoot. Dus sowieso streepje voor![]()
Gewoon kerstmarkt Bruggequote:Op dinsdag 25 november 2025 21:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Aan de zee lijkt me dit nog erger. Daar is letterlijk alles grijs in de winter.. het strand, de zee, de lucht,...
quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:31 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee streepje door was de bedoeling
Nee niet per se, ik sta wel vaak noodgedwongen vroeg opquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een godsgeschenk![]()
Ben jij een ochtendmens?
Ik helaas ookquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:34 schreef Magica het volgende:
[..]
Nee niet per se, ik sta wel vaak noodgedwongen vroeg op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien een stomme tip (zit even te denken aan je)
Kun je niet een soort (en het klinkt heel zwaar) zelfcareplan maken?Mja wie weet. Ik zal er eens over nadenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:36 schreef Cockwhale het volgende:
Geen last van. Vind het wel gezellig met al die lichtjes en lampjes.
Knuffelquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja wie weet. Ik zal er eens over nadenken
Zullen wij samen in Spanje gaan wonen?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:15 schreef Lenny77 het volgende:
Ik moet dringend gaan verhuizen of overwinteren.
Lamp werkt wel, jaren gebruikt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb zo een Ayo lichtbril en ben alle vitamines al de hoogte in aan het jagen.
Maar ik kreeg een lieve tip van een echte lamp, misschien is dat effectiever dan zo een bril.
Graagquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zullen wij samen in Spanje gaan wonen?
Maar als ik straks weer de mensen dood wil wensen die lopen te zeiken dat je moet genieten van de hitte en ochtenden waarop het om 9 uur al vies warm is, dan mag dat weer nietquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:15 schreef Lenny77 het volgende:
En dood aan de mensen die deze seizoenen heeeeerrllijkkk vinden![]()
![]()
![]()
Ik ben zelf bijna jarig, het is bijna kerst en nieuwjaar enz enzquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:00 schreef roos94 het volgende:
Mijn dochter is jarig
Het is feest
Geen tijd voor depri
Nuja je mag dat wel hoor?quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als ik straks weer de mensen dood wil wensen die lopen te zeiken dat je moet genieten van de hitte en ochtenden waarop het om 9 uur al vies warm is, dan mag dat weer niet
Lekker wat warms aantrekken: weg kou. In de zomer geheel naakt lopen: je wordt raar aangekeken én het is nog steeds tyfuswarm, geen ontsnappen mogelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja je mag dat wel hoor?
Alleen is dat een beetje raar. Wie houdt daar nu niet van
Ik ben ochtend en avondmens. Om 1 uur naar bed en om 4:30 opquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:07 schreef Lenny77 het volgende:
Zijn de mensen die deze tijd fijn vinden per toeval ook ochtendmensen?
[poll=9455]
Anti-depressiva zegt niet zoveel. Hele arme landen hebben natuurlijk ook lager medicijngebruik.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zeg maar 1 ding:
laatste zin in de OP
![]()
![]()
En nee man, die zijn heul niet gelukkig daar:
In IJsland slikken 101 op 1.000 inwoner anti-depressiva in Denemarken 84 op 1.000, in Zweden 76 op 1.000, in Finland 69 op 1.000 en in Noorwegen 56 op 1.000. In België is dat 69 op 1.000, in Nederland 41 op 1.000. Bron: OECD
Probeer iedere dag een uurtje buiten in het licht te lopen. Bijvoorbeeld in je lunchpauze. Dat zal een merkbaar verschil maken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geef mij de gouden tip aub
Want ik merk enkel het tegenovergestelde.. elk jaar erger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |