Je bent donderdag 18:45 van harte welkomquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een ongelooflijke kutwedstrijd is dit.
Alleen een necrofiel.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
Niemand neemt die woorden van Bob Marley nog serieus
In dit zooitje val je al snel op natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:54 schreef Wotte het volgende:
Ik heb er verder geen verstand van maar wellicht zou je die Bounida vaker op moeten stellen.
Was het maar zo’n feestquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:53 schreef fetX het volgende:
Bounida test Jaros, aldus de commentator.
Was best aardig gevoetbald. Moet je ze nageven. Die Japanner op het middenveld is wellicht wel een goede zet van Grim.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
In dit zooitje val je al snel op natuurlijk.
Klaassen
Japanners doen het goed in de eredivisie.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Was best aardig gevoetbald. Moet je ze nageven. Die Japanner op het middenveld is wellicht wel een goede zet van Grim.
Beste centrale verdediger van de Eredivisie is een Japanner, begreep ik.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Japanners doen het goed in de eredivisie.
Ik weet niet of hij ook van de mannenliefde is Hans.quote:
Samsung tablet --> iPadquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:04 schreef Black-Death het volgende:
Wat is de systeemwissel trouwens waar de commentator het over had?
Israeliers kunnen alleen maar aanvallenquote:
Ze schuiven met 3 man achterop die Bounida en Godts trekken naar binnen en de backs overlappen (voornamelijk Wijndal).quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:04 schreef Black-Death het volgende:
Wat is de systeemwissel trouwens waar de commentator het over had?
Topvoetbalquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze schuiven met 3 man achterop die Bounida en Godts trekken naar binnen en de backs overlappen (voornamelijk Wijndal).
Dit doe ik met FM ook altijd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze schuiven met 3 man achterop die Bounida en Godts trekken naar binnen en de backs overlappen (voornamelijk Wijndal).
ADO 1-0. Ter info.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benfica is nog slechter dan Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |