Toon jij het dan eens met voorbeelden aan.quote:Op vrijdag 28 november 2025 07:36 schreef Montagui het volgende:
Ten eerste mag Mona deze mening hebben.
Ten tweede heeft ze nog gelijk ook. (Wederom gelijk ook nog).
Ten derde is het volledig van de pot gerukt dat hier kamervragen over worden gesteld.
Ten vierde zou het dan ook nog eens kunnen dat het gelijk van Mona met voorbeelden in de kamer gaat worden aangetoond.
Ik vind mooi.
Je zou kunnen beginnen met het rapport watlerenweonzekinderen eens te lezen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 07:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toon jij het dan eens met voorbeelden aan.
Verder wel vreemd dat je vindt dat de kamer geen weerwoord tegen Mona mag hebben.
Maar je kunt dus geen enkel NOS artikel aandragen waaruit blijkt dat de NOS doet wat Mona hen verwijt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:05 schreef Montagui het volgende:
[..]
Je zou kunnen beginnen met het rapport watlerenweonzekinderen eens te lezen.
Check watlerenweonzekinderen.nl
De indieners (Oualhadj, maar met name Mohandis) zijn fel anti Israël. Zie ook de moties van Mohandis. Kritiek op de NOS is voor hen kritiek op een organisatie die weinig kritisch op haar bronnen is in de kwestie Gaza/Israël. Dat schaadt hun overtuiging, die wordt daarmee aangetast.
Natuurlijk mogen ze deze vragen stellen, maar de kans is aannemelijk dat die als een boemerang naar hen terugkomt. Niet slim.
Lijvige PDF, maar wie heeft dit rapport geschreven? Waarom is daar niks over te vinden? Waarom is er geen verantwoording? Waarom zo anoniem? Zelfs uit de gegevens bij de domeinregistratie word je niet veel wijzer.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:05 schreef Montagui het volgende:
[..]
Je zou kunnen beginnen met het rapport watlerenweonzekinderen eens te lezen.
Check watlerenweonzekinderen.nl
Ik heb enkele videos bekeken waarop het rapport kritiek heeft, maar kan me niet in die kritiek vinden.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:18 schreef recursief het volgende:
[..]
Lijvige PDF, maar wie heeft dit rapport geschreven? Waarom is daar niks over te vinden? Waarom is er geen verantwoording? Waarom zo anoniem? Zelfs uit de gegevens bij de domeinregistratie word je niet veel wijzer.
Maaike van Charante. Het rapport is ook aangeboden geweest aan de 2e kamer.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:18 schreef recursief het volgende:
[..]
Lijvige PDF, maar wie heeft dit rapport geschreven? Waarom is daar niks over te vinden? Waarom is er geen verantwoording? Waarom zo anoniem? Zelfs uit de gegevens bij de domeinregistratie word je niet veel wijzer.
Het zijn meer dan 300 pagina's dus heel precies heb ik het niet gelezen, maar het komt na een eerste snelle scan meer op me over als een pamflet dan als een rapport. Dat er wordt geschermd met journalistieke codes en educatieve standaarden doet daar niets aan af. Hier en daar is het niet heel kritisch en lijkt er vooral naar conclusies toe te worden geschreven. Jij mag het een ongemakkelijke "waarheid" noemen, op mij komt het hier en daar meer over als een mening of op zijn minst een behoorlijk gekleurde "waarheid".quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Maaike van Charante. Het rapport is ook aangeboden geweest aan de 2e kamer.
Het is ongemakkelijke waarheid die of gebagatelliseerd of onder het tapijt geschoven moet worden.
Hoe doet ze dat exact dan?quote:Op vrijdag 28 november 2025 07:46 schreef recursief het volgende:
Voor de mensen die alleen het in het topic zichtbare deel van de tweet lezen hier een beter screenshot. Mona suggereert dat de NOS een verlengstuk is van een terroristische organisatie. Aangezien het kabinet met 1 mond dient te spreken lijkt het me niet meer dan terecht dat hier vragen over gesteld worden.
[ afbeelding ]
Inhoudelijk krijg je er niks tegen in, dan maar op de vorm?quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:49 schreef recursief het volgende:
De auteur even geGoogled. Ik kom op de eerste pagina's met zoekresultaten Syp Wynia, Wierd Duk, Ongehoord Nederland, Bart Nijman en NieuwRechts tegen. Dat past wel in het beeld dat ik kreeg dat dit geen neutraal en objectief rapport is maar een gekleurd pamflet.
Ze suggereert dat de NOS letterlijk over tikt wat Hamas zegt, en dat ze dat blijven doen, zonder weerwoord op X.quote:
Hamas is een terroristische organisatie. Mona doet alsof NOS Hamas-talking points kritiekloos overtikt. Daar suggereert ze wat mee. En aangezien het kabinet met 1 mond wordt geacht te spreken ben ik benieuwd wat Schoof hier van vindt.quote:
Zie mijn andere reactie, 1 post eerder.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Inhoudelijk krijg je er niks tegen in, dan maar op de vorm?
Dan heb je zitten slapen de afgelopen jaren. Israel-hamas topic zit er vol mee.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze suggereert dat de NOS letterlijk over tikt wat Hamas zegt, en dat ze dat blijven doen, zonder weerwoord op X.
Nou, dan mag ze aantonen dat de NOS dit doet of gedaan heeft.
Tot nu toe heeft niemand in deze discussie dat aangetoond.
Ik vind het heel grappig dat Mohammed Mohandis ‘betrouwbaarheid’ zegt. Hij bedoelt uiteraard reputatie. Op hun betrouwbaarheid, daar heeft toch echt alleen de NOS zelf invloed op. Maar het is wel typisch omdat de macht van links nogal steunt op de reputatie van instituten die weinig betrouwbaar blijken.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:26 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Wat een hysterie om een paar tweets.
Gezien de stroom van propaganda-items de afgelopen jaren en het klakkeloos overnemen van bijv israel is dader op dat ziekenhuis.. tjah.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:59 schreef recursief het volgende:
[..]
Hamas is een terroristische organisatie. Mona doet alsof NOS Hamas-talking points kritiekloos overtikt. Daar suggereert ze wat mee. En aangezien het kabinet met 1 mond wordt geacht te spreken ben ik benieuwd wat Schoof hier van vindt.
Je hebt het alleen maar over de vorm.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:04 schreef recursief het volgende:
[..]
Klets dan niet dat ik niks inhoudelijks zeg. Dat zouden meer mensen moeten doen (zich op de inhoud richten).
Hoe is dat exact dan stellen als verlengstuk van een terror organisatie?quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb je die afbeelding met tweet niet gezien????????
Het staat in de post waar je op reageert
Nou ...quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gezien de stroom van propaganda-items de afgelopen jaren en het klakkeloos overnemen van bijv israel is dader op dat ziekenhuis.. tjah.
Ook aan jou, als tip, ffies dat israel-hamas topic doorlezen hier.
Waar was nos eigenlijk toen na de wapenstilstand hamas burgers op straat begon te executeren?
bron (NOS)quote:Een video die gisteren op sociale media verscheen laat zien hoe gewapende mannen met groene Hamas-hoofdbanden acht vermeende collaborateurs op straat executeren in Gaza. De beelden zijn gisteren gemaakt in Gaza-Stad, heeft de NOS geverifieerd. Hamas heeft niet gereageerd op de berichten. Afgelopen maand voerde de groep al drie executies uit wegens samenwerking met Israël.
Ik had het al eerder geschreven, maar negeer dat vooral als je dat fijn vindt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je hebt het alleen maar over de vorm.
Ffies wat meningen de wereld in helpen, verpakt dat je het hebt gezien.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:00 schreef recursief het volgende:
[..]
Zie mijn andere reactie, 1 post eerder.
Dat duurde een aantal dagen en werd pas naar buiten gebracht toen ze er echt niet meer omheen konden. De eerste dagen was het oorverdovend stil daarover.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:13 schreef recursief het volgende:
[..]
Nou ...
[..]
bron (NOS)
Laten we hier verder geen Israel vs. Hamastopic van maken. Dat is er namelijk al.
Niet waar.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat duurde een aantal dagen en werd pas naar buiten gebracht toen ze er echt niet meer omheen konden.
<Knip>quote:Een video die gisteren op sociale media verscheen
Ja, dan maak je een hoop lawaai, maar je komt met niets.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan heb je zitten slapen de afgelopen jaren. Israel-hamas topic zit er vol mee.
Raket op ziekenhuis
De dodenaantallen
Het continu hamas benoemen als 'burgers' of 'verzetsgroep'
<Knip>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |