quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mourinho blijft een verschrikkelijke man, daarom mag ajax van mij best winnen
Goede wedstrijd om de was te vouwen straks.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:38 schreef Karzai het volgende:
zie dat hierna chelsea- barca wordt uitgezonden
Altijd lekker!quote:
lang genoeg gewacht in de auto om nu te kunnen gaan rijden?quote:
Dat dacht Ajax ook.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dacht dat het pas om 19:00 begon
Denk maar gewoon wat je wil denken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
lang genoeg gewacht in de auto om nu te kunnen gaan rijden?
Wat voor kleur is die slaapzak?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk maar gewoon wat je wil denken.
Als ik echt had gewacht, had ik de garage niet meer uit gekund.
welke huehue is dit nu weer een metafoor voor?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst even een bak kwark uit de bosjes vissen.
Is het wel weer het seizoen voor.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst even een bak kwark uit de bosjes vissen.
Ik had laatst mijn handenvol en zette even een pak melk in de plantenbak neer om de voordeur open te maken. Toen moest ik even aan je denken wel.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het wel weer het seizoen voor.
Toch wel mooi dat die ene keer dat ik dat deed voor altijd een stempel heeft achtergelaten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had laatst mijn handenvol en zette even een pak melk in de plantenbak neer om de voordeur open te maken. Toen moest ik even aan je denken wel.
Dat maak je altijd wel eens mee. Heb ook eens tijdens het wandelen gehad dat hij ergens een struik in liep en er daarna ook ineens vandoor was. Half uur lang lopen zoekenquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman
Ook wel eigen schuld dit. Hond weggelopen.
Gelukkig weer gevonden in de donkere uiterwaarden terwijl hij probeert een konijn te vangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |