Ik hoop juist dat het meer uitzendingen worden, doe er alsjeblieft nog wat kwartfinales - voorrondes - selecties en weet ik wat bij.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:26 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat het meer uitzendingen worden, doe er alsjeblieft nog wat kwartfinales - voorrondes - selecties en weet ik wat bij.
Maar dat is omdat ik op die dagen lekker alleen thuis ben omdat de rest van het gezin bij vrienden gaat kijken, heerlijke avonden zijn dat
Zolang het om een paar euro zoals 140 miljoen gaat, nee.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:25 schreef spapaars het volgende:
Heeft er ook maar 1 het vermoeden dat we minder belasting gaan betalen met deze bezuinigen?
Dit komt van het piepkleine demissionaire kabinet?quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:33 schreef spapaars het volgende:
Het probleem is de onderdrukking van onafhankelijk nieuws.
Er zijn politieke partijen die daar niets mee te maken willen hebben.
Waarom zou de EBU hun hele principe omgooien (letterlijk een verzameling van publieke omroepen) zodat die winst van reclame inkomsten rond het songfestival naar een RTL of SBS zou gaan? Omdat wat burgers in Nederland een paar onderbuikscheten laten? Denk trouwens niet dat we uberhaupt meedoen volgend jaar.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wellicht moet daar dan iets aan veranderen? Als je lid bent, heb je dan geen invloed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |