We zijn al 5 afleveringen verder maar dacht maak toch even een eigen topic zodat het HBO topic ook een beetje spoilervrij blijft enz. Op zondag(avond) kan je de nieuwste aflevering kijken.quote:Bereid je voor op een ijzingwekkende terugkeer naar Derry en ontdek de oorsprong van de angstaanjagende clown Pennywise. IT: Welcome to Derry is een prequel serie, losjes gebaseerd op Stephen Kings legendarische horrorroman ‘It.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lot van Lilly wordt misschien al weggegeven in de intro...
quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:40 schreef Binge-watch het volgende:
Heel benieuwd hoe dit af gaat lopen. Het enige dat zeker is, is datIk heb de intro niet gekeken lol. Sla ik bij veel series over trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lot van Lilly wordt misschien al weggegeven in de intro...Your beauty never ever scared me.
Maar deze is zo leukquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de intro niet gekeken lol. Sla ik bij veel series over trouwens.
Het was meer een spoiler richting de eerste film. Dus voor de zekerheid toch even tussen spoilers geplaatst.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de intro niet gekeken lol. Sla ik bij veel series over trouwens.
Als je Dick Hallorann mist, kun je verder met The Shining en Doctor Sleep.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:26 schreef Discombobulate het volgende:
Ben The Long Walk nu aan het kijken. Opeens veel zin in Stephen King dingen.
Ik ben er ook niet kapot van.quote:Op maandag 1 december 2025 21:36 schreef Discombobulate het volgende:
Weet niet of ik dat Pennywise vader plot dingetje zo goed vind passen eigenlijk.
Ik vond dat ook niet zo geslaagd.quote:Op maandag 1 december 2025 21:36 schreef Discombobulate het volgende:
Weet niet of ik dat Pennywise vader plot dingetje zo goed vind passen eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |