Wordt dat vooraf gegaan door boom boom?quote:Op maandag 24 november 2025 20:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een nummer waar ik op zit te wachten. Het enige nummer dat we met onze coverband speelden, waar ik geacht werd om mee te klappen
Fijne avond nogquote:Op maandag 24 november 2025 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo naar de (online) ALV van mijn honkbal cluppie.
Dank Brother en keep on clapping everyone!
Bekijk deze YouTube-video
Ik hoop het niet want die staat niet in de lijstquote:Op maandag 24 november 2025 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wordt dat vooraf gegaan door boom boom?
Succes MadMaster. Zo'n ALV is een noodzakelijk kwaad. Goed dat je gaat!quote:Op maandag 24 november 2025 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo naar de (online) ALV van mijn honkbal cluppie.
Dank Brother en keep on clapping everyone!
Bekijk deze YouTube-video
Niet dat ik weetquote:Op maandag 24 november 2025 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wordt dat vooraf gegaan door boom boom?
Ik ook wel een beetje, heb hem gezien op Lowlands en dat was een geweldig optreden.quote:
Veel plezier met de tv.quote:Op maandag 24 november 2025 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
We gaan naar de tv. Was een leuk stukje show, dank u
Ik kan sowieso niet goed individuele onderdelen van een nummer benoemen. Ik had een paar oh, ja's, maar over het algemeen ben ik hier niet goed in. De cowbell hoor ik ook alleen maar als het benoemd wordt hier of als het echt ongeveer een cowbell-solo is.quote:Op maandag 24 november 2025 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Veel liedjes die ik niet meteen met 'claps' had geassocieerd
Heb gister ook heel veel liedjes geluisterd waar ik claps verwachtte maar ze er gewoon niet in zitten.quote:Op maandag 24 november 2025 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Veel liedjes die ik niet meteen met 'claps' had geassocieerd
Het is ook maar net hoe je er naar luistert.quote:Op maandag 24 november 2025 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet goed individuele onderdelen van een nummer benoemen. Ik had een paar oh, ja's, maar over het algemeen ben ik hier niet goed in. De cowbell hoor ik ook alleen maar als het benoemd wordt hier of als het echt ongeveer een cowbell-solo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |