Ook dit zou weer op een liedje van Queen kunnen slaan...quote:
Queen had dan ook weer iets met radio. Het volgende nummer heeft daar ook weer een connectie meequote:Op woensdag 26 november 2025 19:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook dit zou weer op een liedje van Queen kunnen slaan...
Ah.... je gaat meteen het antwoord draaien? Fijn, dat raak ik niet meer in de war.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 stopt met moedwillig verwarring zaaien
Nee, ik ga gewoon lekker door met muziekjes draaien. Iets met een radiozender die naar je toe komt, deze zomerquote:Op woensdag 26 november 2025 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... je gaat meteen het antwoord draaien? Fijn, dat raak ik niet meer in de war.
Elvis Costello - Veronica
Slaapogen vind ik het. Wel bijzonder inderdaad.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Een collega van mij heeft dit soort ogen.
Intrigerend…
quote:Op woensdag 26 november 2025 20:11 schreef livelink het volgende:
Ik ga het niet doen hoor, maar stel dat ik al deze nummers in ChatGPT gooi met het verzoek de connectie te zoeken, zou die het dan weten?
Geen idee. Ik weet ook niet hoe jullie erachter gaan komen, maar vroeg of laat lukt dat. De laatste nummers zijn zó obvious, het kan haast niet misgaan. Deze kwis is Melting-proofquote:Op woensdag 26 november 2025 20:11 schreef livelink het volgende:
Ik ga het niet doen hoor, maar stel dat ik al deze nummers in ChatGPT gooi met het verzoek de connectie te zoeken, zou die het dan weten?
Welkom bij de club.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:12 schreef brother52 het volgende:
Ik kan er tot nu toe nog geen touw aan vast knopen.
Let op.... je hebt een te hoge pet van me op.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet ook niet hoe jullie erachter gaan komen, maar vroeg of laat lukt dat. De laatste nummers zijn zó obvious, het kan haast niet misgaan. Deze kwis is Melting-proof
Moet ik nu ook nog in vreemde talen een connectie zoeken?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:13 schreef DJ11 het volgende:
En net op dat moment komt er een nummer dat je niet ziet aankomen...
Geen enkel nummer wordt zomaar gedraaid. Er is een connectie tussen het antwoord en dit nummer. Meer kan ik er niet over zeggenquote:Op woensdag 26 november 2025 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet ik nu ook nog in vreemde talen een connectie zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |