Na afloop samen douchen genot. Noah met een grotere pik als Peter.quote:Op maandag 24 november 2025 17:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk dat Peter Wright prima blij is met Van Leuven
Laten we nou maar bidden en smeken dat de media het niet in hun hoofd halen om hem als underdog neer te zetten.quote:Op maandag 24 november 2025 18:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Wimderon Cullen wel weer typisch dat hij de average wise beste 'qualifier' loot (lol).
Als topsporter minder weerstand?quote:
Zjak zit weer een bak onzin te verkopen man man manquote:Op maandag 24 november 2025 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Smith heeft doodsimpel geloot man
Even snel de loting doorspitten en ik kom op deze 'interessante' combinaties.quote:Op maandag 24 november 2025 18:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Laten we nou maar bidden en smeken dat de media het niet in hun hoofd halen om hem als underdog neer te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van Gerwen v O'Connor weet ik nog niet te plaatsen in mijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |