Ze ging naar Amsterdam voor een promotie? Maar loopt ineens in een ziekenhuis wat niet de juiste plek was schijnbaar moest ze op de universiteit zijn 🤷 het adres stond verkeerd op de uitnodiging en als ze te laat was mocht ze niet meer naar binnen maar waar het echt was wist ze dus niet... 😂🤷 denk dus dat iemand gepromoveerd is en ze daarbij uitgenodigd was 🤔 maar als het adres verkeerd stond op de uitnodiging zal ze toch niet de enige zijn? Waarom kan ze niemand bellen waar het dan is? Vage toestanden weer!quote:Op maandag 24 november 2025 16:03 schreef Miepje77 het volgende:
En haar haar gewassen en los. Plus makeup op! Ik heb niet kunnen luisteren wat Judith gaat doen.
Op de uitnodiging zal toch wel een telefoonnummer staan...quote:Op maandag 24 november 2025 16:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze ging naar Amsterdam voor een promotie? Maar loopt ineens in een ziekenhuis wat niet de juiste plek was schijnbaar moest ze op de universiteit zijn 🤷 het adres stond verkeerd op de uitnodiging en als ze te laat was mocht ze niet meer naar binnen maar waar het echt was wist ze dus niet... 😂🤷 denk dus dat iemand gepromoveerd is en ze daarbij uitgenodigd was 🤔 maar als het adres verkeerd stond op de uitnodiging zal ze toch niet de enige zijn? Waarom kan ze niemand bellen waar het dan is? Vage toestanden weer!
50 euro bijna voor een ebook hoe je je kind van school hou 🤯🤦♂️ helemaal koekkoek als je dat koopt toch??
Deze oneliner irriteert me mateloos.quote:Op maandag 24 november 2025 16:51 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
‘De lieve mensen zijn met meer!’
Wordt dit nu oneliner van influencers die alles wat krom is proberen recht te breien?
Ja het gebruik is zo onterecht, onlogisch en niet passend.quote:Op maandag 24 november 2025 17:01 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Deze oneliner irriteert me mateloos.
Linda de Mol gebruikte hem toen de escapades van Vieze Jeroentje aan het licht kwamen.
En niet durven te koken? Soms heb ik het idee dat ze heel heel kwetsbaar is en soms heb ik het idee dat ze alles bij elkaar verzint.quote:Op maandag 24 november 2025 16:51 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Mevrouw Bollen deelt ook even wat sneetjes uit
- Ze durfde jaren niet te koken
- Huis is nu weer de zoete inval, heeft ze gemist
En oh dan die post….inclusief de ‘De lieve mensen zijn met meer!’
Wordt dit nu oneliner van influencers die alles wat krom is proberen recht te breien?
Ik vind dat zo'n nietszeggende uitspraak, zeg dan gewoon; gelukkig krijg ik ook veelquote:Op maandag 24 november 2025 17:08 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ja het gebruik is zo onterecht, onlogisch en niet passend.
Aangezien het om gedrag gaat wat iedereen zou afkeuren, niemand hoeft daar lief tegen te doen.
Wat nou de lieven zijn met meer.
Dat zouden ze niet moeten zijn, je exploiteert kinderen óf zoals Linda je vergoelijkt seksueel wangedrag niks is daar lief aan.
De plek waar je je proefschrift verdedigd (en dus promoveert) zit in het gebouw naast het ziekenhuis. Maar het lijkt me logisch dat je niet in het ziekenhuis moet zijn als iemand promoveert op de universiteit?quote:Op maandag 24 november 2025 16:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze ging naar Amsterdam voor een promotie? Maar loopt ineens in een ziekenhuis wat niet de juiste plek was schijnbaar moest ze op de universiteit zijn 🤷 het adres stond verkeerd op de uitnodiging en als ze te laat was mocht ze niet meer naar binnen maar waar het echt was wist ze dus niet... 😂🤷 denk dus dat iemand gepromoveerd is en ze daarbij uitgenodigd was 🤔 maar als het adres verkeerd stond op de uitnodiging zal ze toch niet de enige zijn? Waarom kan ze niemand bellen waar het dan is? Vage toestanden weer!
De pasta voorkoken scheelt toch weer 10 minuten🤣quote:Op maandag 24 november 2025 17:09 schreef Henrike het volgende:
Hvk : titel bestsellers past goed, de kinderen krijgen weer de bestseller droge pasta, goddank had ze m vanmiddag al gekookt.
Zelf eet ze voor de derde dag de curry,
Dit gaat geweldig
- geen diagnoses aub -quote:Op maandag 24 november 2025 17:09 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
En niet durven te koken? Soms heb ik het idee dat ze heel heel kwetsbaar is en soms heb ik het idee dat ze alles bij elkaar verzint.
Zij gaat van pleinvrees naar een week later co-wonen in Amsterdam. En nu durfde je niet te koken? Joe joe. Helemaal gek joh.
Graag massaal linkjes klikken en excelbestanden en e-books kopen want deze financiële tegenvaller had Judith niet ingecalculeerd!quote:Op maandag 24 november 2025 17:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De plek waar je je proefschrift verdedigd (en dus promoveert) zit in het gebouw naast het ziekenhuis. Maar het lijkt me logisch dat je niet in het ziekenhuis moet zijn als iemand promoveert op de universiteit?
Maar als het verkeerd in de uitnodiging staat is dat natuurlijk wel raar.
Nu zal ze wel extra balen van het parkeergeld.
Werkelijk hè, ook 3 dagen curryquote:Op maandag 24 november 2025 17:16 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
De pasta voorkoken scheelt toch weer 10 minuten🤣
Zij leeft zo buiten de realiteitquote:Op maandag 24 november 2025 17:31 schreef WinnieWana het volgende:
Eliseboers koopt schoencadeaus bij een bekende online shop. Drie kinderen, drie cadeaus en bijna 70 euro.
Ook echt iets voor het gemiddelde gezin om aan 1x schoen zetten uit te geven.
En op maandag aten vaak de vrienden mee, de ouders van de kinderen waar zij oppastante van was. Zij lult zoveel in de ruimte joh.quote:Op maandag 24 november 2025 17:13 schreef Hope88 het volgende:
Maar MB kookte toch elke avond Hello Fresh? Maar dar durfde ze dan niet als er bekenden zijn ofzo?
En ze heeft een schone blouse aan! Die witte trui had ze hiervoor 6 dagen aanquote:Op maandag 24 november 2025 15:54 schreef Latteanais het volgende:
Ik val bijna van mijn stoel: Judith heeft een nieuwe (en schone) jas aan. Ze geeft de laatste maand ineens geld uit, dat mag in de krant. Trampoline van meer dan 500 euro gekocht, een Nintendo switch en nu dus nieuwe jas. En dan vragen om op haar linkjes te klikken want ze heeft dat geld echt nodig. Heeft de afgelopen maand weinig gewerkt.
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 24 november 2025 17:13 schreef Hope88 het volgende:
Maar MB kookte toch elke avond Hello Fresh? Maar dar durfde ze dan niet als er bekenden zijn ofzo?
En de kinderen ook weer gillend en ruzie makend filmenquote:Op maandag 24 november 2025 17:09 schreef Henrike het volgende:
Hvk : titel bestsellers past goed, de kinderen krijgen weer de bestseller droge pasta, goddank had ze m vanmiddag al gekookt.
Zelf eet ze voor de derde dag de curry,
Dit gaat geweldig
Ik.heb bij diverse fluflu schoen cadeaus gezien dat ik dacht ehhhh...quote:Op maandag 24 november 2025 17:31 schreef WinnieWana het volgende:
Eliseboers koopt schoencadeaus bij een bekende online shop. Drie kinderen, drie cadeaus en bijna 70 euro.
Ook echt iets voor het gemiddelde gezin om aan 1x schoen zetten uit te geven.
Die hobby’s van haar verdwijnen net zo snel als het geld. Poef💥quote:Op maandag 24 november 2025 18:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer wat nieuws bedacht, zuurdesem maken. Ben benieuwd hoeveel zooi ze daar weer voor aan gaat schaffen, en hoelang deze hobby weer gaat duren
Dan kan ze de opruimcoach weer vragen te komenquote:Op maandag 24 november 2025 18:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die hobby’s van haar verdwijnen net zo snel als het geld. Poef💥
Dit! Net als Kyra toen.quote:Op maandag 24 november 2025 19:06 schreef Cattolica het volgende:
De Marketingvrouw is wederom (hiervoor was het de rechtszaak) geld aan het inzamelen (op haar abonnement deel). Nu voor haar vader om een ziek familielid in het buitenland te bezoeken. Ticket kost nog geen 1500 euro; dat kan ze toch gewoon zelf betalen (samen met andere familieleden)? Schaamteloos vind ik dit.
Ja, jonguh, wat hadden al die jonge moeders dan gemoeten zonder al die goede tips!quote:Op maandag 24 november 2025 17:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM heeft meerdere keren gezegd dat haar account zo belangrijk is. Dat ze taboedoorbrekend is etc. Maar dan heb je toch ook enorme grootheidswaanzin?
Dit soort crowdfundings zou gewoon verboden moeten worden. Ik snap dat t niet kan hoor, maar jeetje, dit soort gedrag is gewoon dieptriest. Waarom moet de mensheid elkaar toch altijd zogenaamd steunen voor dit soort kosten die heel veel mensen ooit eens hebben in hun leven?quote:Op maandag 24 november 2025 19:06 schreef Cattolica het volgende:
De Marketingvrouw is wederom (hiervoor was het de rechtszaak) geld aan het inzamelen (op haar abonnement deel). Nu voor haar vader om een ziek familielid in het buitenland te bezoeken. Ticket kost nog geen 1500 euro; dat kan ze toch gewoon zelf betalen (samen met andere familieleden)? Schaamteloos vind ik dit.
Dat begreep ik ook niet in de podcast van Boos. Het was ook zo'n beetje het enige argument. "Mijn content is heel belangrijk voor mijn volgers."quote:Op maandag 24 november 2025 17:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM heeft meerdere keren gezegd dat haar account zo belangrijk is. Dat ze taboedoorbrekend is etc. Maar dan heb je toch ook enorme grootheidswaanzin?
🤥quote:Op maandag 24 november 2025 16:51 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Mevrouw Bollen deelt ook even wat sneetjes uit
- Ze durfde jaren niet te koken
- Huis is nu weer de zoete inval, heeft ze gemist
En oh dan die post….inclusief de ‘De lieve mensen zijn met meer!’
Dat vraag ik me ook af hoe ze dat met de auto gaat doenquote:Op maandag 24 november 2025 19:31 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Hvk is idd weer een dieptepunt, kale pasta die al was voorgekookt… dat doet Tamara dan inderdaad wel beter, vooraf alvast een fatsoenlijke maaltijd koken. Maar goed dat ze gesponsorde vitamientjes krijgen 🙈
Debbie met haar nieuwe rolstoel is ook weer kansloos… met een vast frame kan toch helemaal nergens meer mee naartoe in de auto?
Ik snap niet wat je bedoelt?quote:Op maandag 24 november 2025 19:28 schreef Cattolica het volgende:
Niemand: ....
Helemaal niemand: ....
AM: Lotje naar bed .... (vooral die .... zijn veelzeggend)
Nou nu je het zegt.. Toen ik zwanger was van m’n eerste en misschien ook wel 2e wist ik niet eens van het bestaan van haar. Achteraf gezien snap ik niet hoe ik die tijd ben doorgekomen hoor. Poehquote:Op maandag 24 november 2025 19:20 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ja, jonguh, wat hadden al die jonge moeders dan gemoeten zonder al die goede tips!
En wat is ons leven zonder Lotje?
Tamara kookt vaker gezond dan hvk dat sowieso. Maar ook bij Tamara eten ze toch minstens 3 keer in de week iets van pizza of patat. Vind ik relatief vaak.quote:Op maandag 24 november 2025 19:31 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Hvk is idd weer een dieptepunt, kale pasta die al was voorgekookt… dat doet Tamara dan inderdaad wel beter, vooraf alvast een fatsoenlijke maaltijd koken. Maar goed dat ze gesponsorde vitamientjes krijgen 🙈
Debbie met haar nieuwe rolstoel is ook weer kansloos… met een vast frame kan toch helemaal nergens meer mee naartoe in de auto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |