Keep the soul alive!!!quote:Op zondag 23 november 2025 06:06 schreef greysbones het volgende:
een DSQ voor Mclaren vanwege plank slijtage zou kunnen
terwijl je het zo makkelijk kan voorkomenquote:Op zondag 23 november 2025 06:06 schreef SiGNe het volgende:
Reclame tijdens de race? en daar betaal je dan voor???
quote:Op zondag 23 november 2025 05:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij viaplay krijg je gratis mogelijkheid om F1tv te kijken dus als je nog vrijwillig viaplay kijkt dan niet klagen
Viaplay moet geld verdienen.quote:Op zondag 23 november 2025 06:06 schreef vul_maar_in het volgende:
is 3x erger dan normaal lijkt het wel.
Sterker, ik denk dat ze dan zo lang blijven meten, dat het goed is.quote:
Behoorlijk achterlijk ja.quote:Op zondag 23 november 2025 06:06 schreef SiGNe het volgende:
Reclame tijdens de race? en daar betaal je dan voor???
aangezien de slijtage dan zou gaan om 0.1 ofzo is dat klein jaquote:
Crash in de muur en een klein mircoscheurtje in het chassisquote:Op zondag 23 november 2025 06:06 schreef greysbones het volgende:
een DSQ voor Mclaren vanwege plank slijtage zou kunnen
Weet ik hoorquote:Op zondag 23 november 2025 06:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
aangezien de slijtage dan zou gaan om 0.1 ofzo is dat klein ja
Hij is out.quote:
bij jou weet je het maar nooit. ik las ook dat je niet wist waar de F1academy besproken werd.quote:
quote:Op zondag 23 november 2025 06:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij jou weet je het maar nooit. ik las ook dat je niet wist waar de F1academy besproken werd.
Bij Sc neem ik aan?quote:
Komt door Trumpquote:
Peanuts, de bitcoins gaan lekkerquote:Op zondag 23 november 2025 06:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
In Q3 van 2025 draaide The Sphere een operationeel verlies van US$ 84,4 miljoen, Q2 US$ 83,4 miljoen verlies en Q1 US$ 93,8 miljoen verlies.
Dat u het even weet.
ja ik ook...kost hem teveelquote:Op zondag 23 november 2025 06:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
na een 3 sec pit zou ik zeggen bekijk het maar.
johquote:
Het putje in ja.quote:
Water is nat.quote:
waarom zou hij nog pitten? 9 rondjes met 5.8s is meer dan genoeg als je banden nieuwer zijn.quote:
gras is groenquote:Op zondag 23 november 2025 06:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Water is nat.
We missen een kat.
En dit is dan, volgens die kneuzen van Viaplay, een titanenstrijd.quote:
Was maar een suggestie van Team...Max ging er niet op inquote:Op zondag 23 november 2025 06:12 schreef wdn het volgende:
[..]
waarom zou hij nog pitten? 9 rondjes met 5.8s is meer dan genoeg als je banden nieuwer zijn.
Al bekend.quote:Op zondag 23 november 2025 06:13 schreef vosss het volgende:
[..]
En dit is dan, volgens die kneuzen van Viaplay, een titanenstrijd.
Die zogenaamde tweede laat het anders danig afweten.
water is niet nat. Dingen die met water in contact komen worden nat. Maar water zelf is niet natquote:Op zondag 23 november 2025 06:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Water is nat.
We missen een kat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |