Nee het is gewoon slachtofferrol topic 1093quote:Op zondag 23 november 2025 09:26 schreef SemperLibertas het volgende:
Mogen we dan de conclusie trekken dat je nu op mannen valt?
Zo las ik het ook.quote:Op zondag 23 november 2025 09:32 schreef einzeinz het volgende:
Ik begreep de titel eerst verkeerd:
Ik dacht dat je 'vrouwen die ervaren zijn als onaantrekkelijk zag'.
Want? Op zich is het natuurlijk helemaal prima als je mgtow gaat.quote:Het is vreselijk eigenlijk als je er serieus naar kijkt.
Maar het zijn wel allebei vrouwen...quote:Op zondag 23 november 2025 10:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik heb ook de nodige strubbelingen met het andere geslacht gehad maar het is onzin om ze op één hoop te gooien. Geen twee vrouwen zijn hetzelfde.
Toch alleen maar vrouwen met een verrot innerlijk?quote:
Yupquote:Op zondag 23 november 2025 12:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Dit is toch die parel met een alcoholprobleem waar hij niks aan wil doen?
Gedronken? Paar uur. Vanavond weerquote:Op zondag 23 november 2025 12:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Hoe lang zou TS het al niet meer gedaan hebben ?
Snap ik maar was ook een sarcastisch antwoord. Zn chick is ervandoor gegaan maanden terug dus wie weetquote:Op zondag 23 november 2025 14:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik bedoel met "het" natuurlijk iets anders.
Neuken zal hij al wel een hele tijd niet meer gedaan hebben.quote:Op zondag 23 november 2025 14:08 schreef Friday12 het volgende:
Snap ik maar was ook een sarcastisch antwoord. Zn chick is ervandoor gegaan maanden terug dus wie weet
Met zijn attitude en drank issues zal dat ook wel zo blijvenquote:Op zondag 23 november 2025 14:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Neuken zal hij al wel een hele tijd niet meer gedaan hebben.
Masturberen waarschijnlijk wel.
Kan een leuke hobby zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 14:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Masturberen waarschijnlijk wel.
Nee, we zijn gewoon aseksueel geworden.quote:Op zondag 23 november 2025 09:26 schreef SemperLibertas het volgende:
Mogen we dan de conclusie trekken dat je nu op mannen valt?
Die kunnen niet koken.quote:
Mede door de komst van smartphones. En vooral: onze seksueel drift wordt daardoor gedreven door de snelle mogelijkheden om seks te krijgen. Relaties zijn geen vanzelfsprekendheid meer.quote:Op zondag 23 november 2025 17:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, we zijn gewoon aseksueel geworden.
Zijn het ook nooit geweest.quote:Op zondag 23 november 2025 19:53 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Mede door de komst van smartphones. En vooral: onze seksueel drift wordt daardoor gedreven door de snelle mogelijkheden om seks te krijgen. Relaties zijn geen vanzelfsprekendheid meer.
Nee, dat is ook zo. Een relatie is hard werken. Alleen anno 2025 is het vrij eenvoudig overstappen naar een ander want zoveel keuzes en mogelijkheden.quote:
Hij zei van wel, in het algemene R&P Stoppen met Alcohol-topic.quote:Op zondag 23 november 2025 12:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Dit is toch die parel met een alcoholprobleem waar hij niks aan wil doen?
En dan in de nieuwe relatie het oude gedrag in stand houden.quote:Op maandag 24 november 2025 11:29 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Alleen anno 2025 is het vrij eenvoudig overstappen naar een ander want zoveel keuzes en mogelijkheden.
Na verschillende topics van je tegen gekomen te zijn, vraag ik mij af of je bekend bent met concept "zelfreflectie" en hoe je als een bovenmatig intelligent persoon je jezelf inschat in het vermogen dat te beheersen.quote:
oke.. wat offtopic lijkt mij.. maar oke.. maar nee, wat is zelfreflectie?quote:Op woensdag 26 november 2025 22:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Na verschillende topics van je tegen gekomen te zijn, vraag ik mij af of je bekend bent met concept "zelfreflectie" en hoe je als een bovenmatig intelligent persoon je jezelf inschat in het vermogen dat te beheersen.
Eerlijke vraag, niets negatiefs bedoeld.....
Dat je kritisch naar jezelf kijkt, je fouten toegeeft én probeert er iets aan te doen om die fouten in de toekomst te voorkonen...quote:Op woensdag 26 november 2025 22:36 schreef Masberum het volgende:
[..]
oke.. wat offtopic lijkt mij.. maar oke.. maar nee, wat is zelfreflectie?
Is toch gewoon dan dat je in de spiegel kijkt en dan blij bent met jezelf of niet?quote:Op woensdag 26 november 2025 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat je kritisch naar jezelf kijkt, je fouten toegeeft én probeert er iets aan te doen om die fouten in de toekomst te voorkomen...
Nee en nee.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
Is toch gewoon dan dat je in de spiegel kijkt en dan blij bent met jezelf of niet?
Was jouw ondertitel niet trouwens vroeger "make that de kat wise" of zoiets? Wat verbasterd engels voor de lol maar in ieder geval Engels.. Nu maak dat de kat wijs
Matige deflect.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
Is toch gewoon dan dat je in de spiegel kijkt en dan blij bent met jezelf of niet?
Was jouw ondertitel niet trouwens vroeger "make that de kat wise" of zoiets? Wat verbasterd engels voor de lol maar in ieder geval Engels.. Nu maak dat de kat wijs
Nee als je in de spiegel kijkt en blij bent met jezelf dan is dit geen zelfreflectie.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
Die is aan het trollen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee als je in de spiegel kijkt en blij bent met jezelf dan is dit geen zelfreflectie.
Het is het tegenovergestelde van zelfreflectie![]()
Dat is zelfs vrij narcistisch (klopt nog echt ook met het spiegelbeeld in het water)
Als je het hebt over innerlijk, welke gedragingen of denkwijzen heb je dan precies afkeer van?quote:Op zondag 23 november 2025 00:22 schreef Masberum het volgende:
Ik ben hetero, en een man, dus ik val op vrouwen. Maar niet meer. Bepaalde ervaringen in het verleden hebben me heel angstig gemaakt voor vrouwen. Een beetje hetzelfde als dat je verliefd kan raken op iemand vanwege het innerlijk in plaats van het uiterlijk? Zo heb ik een afkeur gekregen naar vrouwen toe vanwege het innerlijk. Het uiterlijk kan alsnog prima zijn, niet dik, symmetrisch uiterlijk. Maar het innerlijk is gewoon zo'n afknapper dat welk uiterlijk dan ook het maar kan compenseren. Het is bijna een afschuw ervan. Ik wil er niks meer mee te maken hebben, het geeft alleen maar problemen, ik ben diegene die figuurlijk genaaid wordt. Het is vreselijk eigenlijk als je er serieus naar kijkt. En dat overkomt mij dan weer.. maar goed niet over klagen, gewoon objectief benaderen en zijn er anderen die hetzelfde hebben ervaren? Of mensen kennen die hetzelfde hebben ervaren of misschien zelfs midden in zitten als ze pech hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |