quote:Op woensdag 26 november 2025 13:53 schreef Barreltje het volgende:
Ihh.. dat moet nu "verkoopt gebakken lucht " worden
Oh das gek, ik vind het huis van mijn ouders nogal aan de grote kant en die stoken het overal behoorlijk warm met aircos.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:48 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ouders hebben airco-verwarming. Wat de verkooppraatjes ook zeggen: het is niet warm. Ja, vlak onder die dingen is het warm.
Waarom verlicht je de boel dan zoveel buiten? Wat moet je buiten doen? Als dat zo'n groot verschil maakt zou ik over LED na gaan denkenquote:Op woensdag 26 november 2025 13:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wij stoken hout pallets.. als het koud is (zoals nu) dan verstoken we met gemak voor 300 euro aan hout per maand....
Electriciteit is in de winter hoger, want langer de buiten verlichting aan.. dat is zo'n 200 eur per maand..
Gas om te koken is gelukkig 70 eur per 8 maanden in een fles
Ik lees het net in een whatsapp groep ook. Maar geen appel-tv hier.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:59 schreef Isabeau het volgende:
En mocht iemand nog een originele tv-serie zoeken: Pluribus. Ik vind het echt super leuk om naar te kijken. Verfrissend origineel, filosofisch, grappig en ook donker. Wat betekent het eigenlijk om mens te zijn? Van Vince Gilligan, creator van de X-files en Breaking Bad.
Want anders DONKERquote:Op woensdag 26 november 2025 14:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom verlicht je de boel dan zoveel buiten? Wat moet je buiten doen? Als dat zo'n groot verschil maakt zou ik over LED na gaan denken
Dit doet pijn aan mijn advent hart!quote:Op woensdag 26 november 2025 14:59 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb te weinig discipline voor een adventskalender. 3 en 4 december ga ik op reis dus die kan ik al vast opeten [ afbeelding ]
Dat zal me eerlijk gezegd aan mn aars oxiderenquote:Op woensdag 26 november 2025 15:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit doet pijn aan mijn advent hart!
Bad karma. Geen jackpot op 24 decemberquote:Op woensdag 26 november 2025 14:59 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb te weinig discipline voor een adventskalender. 3 en 4 december ga ik op reis dus die kan ik al vast opeten [ afbeelding ]
Ga je opvoedkundige lessen toepassen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lokale coöperatie biedt het aan. Had een aantal vragen wat betreft inhoud. Onderhoud en pbm geloof ik wel, ik wil vooral leren over spanningen in hout en zagen van liggende bomen. Als de tijd evenredig wordt verdeeld ben je langer bezig met pbm en slijpen van de ketting dan met wat ik echt wil leren.Kranplätze müssen verdichtet sein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |