Ookquote:Op woensdag 26 november 2025 07:56 schreef Morgane89 het volgende:
Ahh balen Bluesals het toch niet gaat dan gaat het niet he
![]()
Ton Kas is als voice-over bij Meiden die rijden wel erg leuk, zo droog
Maar ik heb sowieso een zwak voor dat programma. Het blijft kriebelen om me te gaan omscholen, maar de werktijden en lange periodes van huis (en waarschijnlijk ook het salaris) lijken me niet fijn met een gezin.
Sterkte vandaag Borisz!
fout op de website, optie spoedlevering had er nooit bij mogen staan. Morgen komt de zending pas en ik krijg het verschil in verzendkosten terug.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klinkt als Coolblue zondaglevering
Waarom kan de boomer baas nooit zo erg zijn geweest als degene in die voorstelling? @Lonaa heeft 'r volgens mij een stuk langer dan 1.5u mee te maken gehad. En waarom moet het überhaupt vergeleken worden qua ernst? Ik snap wel dat het een bruggetje is naar wat jij hebt meegemaakt met de voorstelling, maar dat kan ook gewoon via 'goh bij jou ook al, ik keek gisteren een voorstelling en daar..' of zoquote:Op woensdag 26 november 2025 07:04 schreef AnneX het volgende:
Vermakelijk en ademloos als ik over je inspanningen lees! @:Lonaa
Edit: trouwens die boomer baas kan nooit zó erg zijn als Ton Kas afgelopen zaterdag in een voorstelling. Die braakte anderhalf uur lang de walgelijkste seksistische teksten en vloeken uit.
Het zal een typetje zijn. Het blijft ergerlijk in mijn hoofd hangen.
Hou je taai @:borisz Fijn om verdriet te kunnen delen met familie en zo veel mensen daarbuiten.
Gaat welquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Het gaat goed met Pootjes. Op dit moment ligt hij bij mij op schoot.
Hoe gaat het met jou, Sararaats?
Mijn ouders hebben airco-verwarming. Wat de verkooppraatjes ook zeggen: het is niet warm. Ja, vlak onder die dingen is het warm. Maar als je niet in een klein huisje met kleine kamertjes woont, dan wordt domweg de hele kamer niet warm. Ze hebben nu ook nog een elektrische kachel vlak bij de bank plus een infrarood plaat op het plafond. Kost heel veel stroom. Maar dat was niet erg, want ook bizar veel zonnepanelen. Maar ja, dat voordeel verdwijnt binnenkort en opwekking van energie in de winter zal de kosten van al die elektronische verwarmingsapparaten niet dekken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:10 schreef derLudolf het volgende:
Die 3x63A is dikke overkill natuurlijk, de kast die de oorspronkelijke meterkast vervangt is op 3x35A gezekerd en daar zit tot op heden alle elektra aangesloten en dat zou opzich ook ruim voldoende zijn.
Had het met m'n pa vanavond over airco voor verwarmen, had hij ook wel al aan gedacht.
Maar 1x35A wat in veel oudere huizen standaard is, is dan toch wel krap. Dat is 8kW. Hun kookplaat is 7kW, hybride ketel 2kW, plug-in hybride 3kW. Dan ook nog een airco van 1kW.
Als je pech hebt kun je dan makkelijk de hoofdzekering er uit blazen
Klopt helemaal. Ik heb meestal overdag de verwarming niet uit staan, genoeg in beweging. Maar soms, wanneer ik thuis werk maar ook al weer snel weg ga zet ik de airco aan voor verwarmen. Maar vind het helemaal niets. Herrie, moet anders gaan zitten om het warm te hebben en zodra het ding uit is, is het meteen koud.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben airco-verwarming. Wat de verkooppraatjes ook zeggen: het is niet warm. Ja, vlak onder die dingen is het warm. Maar als je niet in een klein huisje met kleine kamertjes woont, dan wordt domweg de hele kamer niet warm. Ze hebben nu ook nog een elektrische kachel vlak bij de bank plus een infrarood plaat op het plafond. Kost heel veel stroom. Maar dat was niet erg, want ook bizar veel zonnepanelen. Maar ja, dat voordeel verdwijnt binnenkort en opwekking van energie in de winter zal de kosten van al die elektronische verwarmingsapparaten niet dekken.
Wat dat betreft nooit doen wat de overheid zegt want je wordt genaaid.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben airco-verwarming. Wat de verkooppraatjes ook zeggen: het is niet warm. Ja, vlak onder die dingen is het warm. Maar als je niet in een klein huisje met kleine kamertjes woont, dan wordt domweg de hele kamer niet warm. Ze hebben nu ook nog een elektrische kachel vlak bij de bank plus een infrarood plaat op het plafond. Kost heel veel stroom. Maar dat was niet erg, want ook bizar veel zonnepanelen. Maar ja, dat voordeel verdwijnt binnenkort en opwekking van energie in de winter zal de kosten van al die elektronische verwarmingsapparaten niet dekken.
Ben jij niet meer blauw?quote:Op woensdag 26 november 2025 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte voor jou en je familie vandaag, borisz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
Wij stoken hout pallets.. als het koud is (zoals nu) dan verstoken we met gemak voor 300 euro aan hout per maand....quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Dit gaat wonderbaarlijk goed zelfs met 1 klopper. Ik doe dat in de emmertjes 100% pindakaas van de AH.
@:Lucky_Strike ik heb héél lang geleden het 'Wandel alle straten in mijn woonplaats' project gedaan. Met een papieren kaart en dan met pen de straten 'afstrepen'. Je kan nu dus gewoon geen papieren kaarten meer krijgen hèTenminste niet van mijn woonplaats. Vast nog wel van de grote steden.
@:Barreltje weet je ook zo of de gas- en elektra prijzen in je thuisland net zo hoog zijn als in je geboortland? Het is hier gewoon schrikken als je een hele dag stookt als het vriest. En de overheidskosten maken ook nog eens een bizar groot deel uit van de kosten.
jaja.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:39 schreef Barreltje het volgende:
Gas om te koken is gelukkig 70 eur per 8 maanden in een fles
Ik ruik belangenverstrengeling!quote:Barreltje
Produceert gas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |