abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219345728
Slechte nacht met pieker, hartkloppingen, ribpijn en :(
Op 3 uurtjes slaap of zo ga ik vol goede moed in de dichte mist naar werk :O
pi_219345731
Oh en AnneX over Ton Kars las ik hier en daar meer negatieve dan positieve recensies.
  woensdag 26 november 2025 @ 07:56:20 #253
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_219345753
Ahh balen Blues :'( als het toch niet gaat dan gaat het niet he :*

Ton Kas is als voice-over bij Meiden die rijden wel erg leuk, zo droog :D
Maar ik heb sowieso een zwak voor dat programma. Het blijft kriebelen om me te gaan omscholen, maar de werktijden en lange periodes van huis (en waarschijnlijk ook het salaris) lijken me niet fijn met een gezin.

Sterkte vandaag Borisz!

[ Bericht 1% gewijzigd door Morgane89 op 26-11-2025 08:15:29 ]
pi_219345848
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2025 07:56 schreef Morgane89 het volgende:
Ahh balen Blues :'( als het toch niet gaat dan gaat het niet he :*

Ton Kas is als voice-over bij Meiden die rijden wel erg leuk, zo droog :D
Maar ik heb sowieso een zwak voor dat programma. Het blijft kriebelen om me te gaan omscholen, maar de werktijden en lange periodes van huis (en waarschijnlijk ook het salaris) lijken me niet fijn met een gezin.

Sterkte vandaag Borisz!
Ook O+
Niet omdat ik het zou willen maar het is gewoon de bom en het commentaar to die for O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 26 november 2025 @ 08:24:01 #255
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_219345888
Ik denk dat ik heel goed zou gedijen in een mannenwereld en de afwisseling tussen rijden en laden/lossen lijkt me erg leuk. En ik heb een paar keer in een verhuisbus van 7 meter gereden en dat vond ik zo vet :D maar ik blijf toch maar achter m'n bureau zitten O-)
pi_219345890
Sterkte borisz
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219346000
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2025 21:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Klinkt als Coolblue zondaglevering
fout op de website, optie spoedlevering had er nooit bij mogen staan. Morgen komt de zending pas en ik krijg het verschil in verzendkosten terug.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219346027
Sterkte vandaag @borisz :*

quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2025 07:04 schreef AnneX het volgende:
Vermakelijk en ademloos als ik over je inspanningen lees! @:Lonaa
Edit: trouwens die boomer baas kan nooit zó erg zijn als Ton Kas afgelopen zaterdag in een voorstelling. Die braakte anderhalf uur lang de walgelijkste seksistische teksten en vloeken uit.
Het zal een typetje zijn. Het blijft ergerlijk in mijn hoofd hangen.

Hou je taai @:borisz Fijn om verdriet te kunnen delen met familie en zo veel mensen daarbuiten.
Waarom kan de boomer baas nooit zo erg zijn geweest als degene in die voorstelling? @Lonaa heeft 'r volgens mij een stuk langer dan 1.5u mee te maken gehad. En waarom moet het überhaupt vergeleken worden qua ernst? Ik snap wel dat het een bruggetje is naar wat jij hebt meegemaakt met de voorstelling, maar dat kan ook gewoon via 'goh bij jou ook al, ik keek gisteren een voorstelling en daar..' of zo :)

Ik sliep gister van 23-2.30 en toen van 6.30-6.50 wat natuurlijk helemaal kut was, moest wel 7.30 de deur uit, 9-12.30 achter elkaar afspraak en cursus, even lunchen, bijkomen en mail bijwerken en van 14-17.15 met een collega samen heel veel werk gedaan. Was lekker om zoveel af te vinken, maar toen ik om 19u thuis kwam was ik wel gesloopt :Y gelukkig vannacht beter geslapen. Vandaag rustigere dag, over halfuurtje richting station, werkgroep geven, door naar psych en daarna of weer naar huis of even bij collega langs. En dan vanavond nog wat werken aan powerpointslides voor een presentatie bij het managementteam van de afdeling (bestaande uit afdelingshoofd, hoofden van de secties binnen de afdeling en nog iemand van HR geloof ik) over een project waar ik afgelopen maanden mee bezig ben geweest. Die moet morgenochtend naar collega van wie ik dat project heb gekregen, en dan krijg ik hopelijk niet echt feedback meer (waarschijnlijk wel :') ) en dan is maandag die bijeenkomst. Daarna even iets rustiger en ik heb al bijna vakantie *O*
pi_219346046
Ook namens mij sterkte @borisz
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219346078
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 november 2025 07:48 schreef sigme het volgende:

[..]
Het gaat goed met Pootjes. Op dit moment ligt hij bij mij op schoot.

Hoe gaat het met jou, Sararaats?
Gaat wel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_219346171
Sterkte @borisz
Spoilers!
pi_219346202
@vlindertje89 er staat van mijn kant ook een disclaimer bij. Soort van.
…”het zal een typetje geweest zijn…”
Doorredenerend is het in werkelijkheid, wat Lonaa ervaren heeft, nog ergerlijker dan een karikatuur in een voorstelling. Natuurlijk heb jij dan gelijk.

Succes vandaag met je agenda🍀
pi_219346343
Mogge!

Heel veel sterkte vandaag @borisz

Hopelijk gaat het een beetje @Blues zulke nachten zijn slopend

Had de boomerbaas wel door op een gegeven moment dat hij boomerde?

Nu de zon in de keuken schijnt kan ik zien dat ik gisteren goed heb schoongemaakt na de tahin ellende, zag nog twee flinke druppels
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 26 november 2025 @ 10:17:42 #264
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219346640
Sterkte vandaag @borisz
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219347182
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2025 23:10 schreef derLudolf het volgende:
Die 3x63A is dikke overkill natuurlijk, de kast die de oorspronkelijke meterkast vervangt is op 3x35A gezekerd en daar zit tot op heden alle elektra aangesloten en dat zou opzich ook ruim voldoende zijn.

Had het met m'n pa vanavond over airco voor verwarmen, had hij ook wel al aan gedacht.
Maar 1x35A wat in veel oudere huizen standaard is, is dan toch wel krap. Dat is 8kW. Hun kookplaat is 7kW, hybride ketel 2kW, plug-in hybride 3kW. Dan ook nog een airco van 1kW.
Als je pech hebt kun je dan makkelijk de hoofdzekering er uit blazen
Mijn ouders hebben airco-verwarming. Wat de verkooppraatjes ook zeggen: het is niet warm. Ja, vlak onder die dingen is het warm. Maar als je niet in een klein huisje met kleine kamertjes woont, dan wordt domweg de hele kamer niet warm. Ze hebben nu ook nog een elektrische kachel vlak bij de bank plus een infrarood plaat op het plafond. Kost heel veel stroom. Maar dat was niet erg, want ook bizar veel zonnepanelen. Maar ja, dat voordeel verdwijnt binnenkort en opwekking van energie in de winter zal de kosten van al die elektronische verwarmingsapparaten niet dekken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_219347191
Sterkte voor jou en je familie vandaag, borisz.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_219347246
En mocht iemand nog een originele tv-serie zoeken: Pluribus. Ik vind het echt super leuk om naar te kijken. Verfrissend origineel, filosofisch, grappig en ook donker. Wat betekent het eigenlijk om mens te zijn? Van Vince Gilligan, creator van de X-files en Breaking Bad.
pi_219347424
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 11:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mijn ouders hebben airco-verwarming. Wat de verkooppraatjes ook zeggen: het is niet warm. Ja, vlak onder die dingen is het warm. Maar als je niet in een klein huisje met kleine kamertjes woont, dan wordt domweg de hele kamer niet warm. Ze hebben nu ook nog een elektrische kachel vlak bij de bank plus een infrarood plaat op het plafond. Kost heel veel stroom. Maar dat was niet erg, want ook bizar veel zonnepanelen. Maar ja, dat voordeel verdwijnt binnenkort en opwekking van energie in de winter zal de kosten van al die elektronische verwarmingsapparaten niet dekken.
Klopt helemaal. Ik heb meestal overdag de verwarming niet uit staan, genoeg in beweging. Maar soms, wanneer ik thuis werk maar ook al weer snel weg ga zet ik de airco aan voor verwarmen. Maar vind het helemaal niets. Herrie, moet anders gaan zitten om het warm te hebben en zodra het ding uit is, is het meteen koud.
We have far more in common than that which devides us..
pi_219347564
Sterkte borisz al weet ik niet waarom :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  Moderator woensdag 26 november 2025 @ 13:10:32 #270
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219347651
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 11:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat dat betreft nooit doen wat de overheid zegt want je wordt genaaid.
Sommige mensen (oa @Jan_Onderwater ) zijn toch erg enthousiast? Misschien een airco met een te lage capaciteit en/of niet goed geïsoleerd?

Dat het niet warm meer is zodra hij uit is, is ook wel raar. De dingen in de ruimte worden na verkoop van tijd toch ook warm?
  Moderator woensdag 26 november 2025 @ 13:13:41 #271
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219347674
Heb er zelf ook over nagedacht. Een van 7kW ofzo in de woonkamer die als je de deur open laat ook de keuken verwarmd.
  woensdag 26 november 2025 @ 13:22:16 #272
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219347724
Ik ben persoonlijk enthousiaster over ir-panelen dan airco verwarming.

Bij schoonma op de twee plekken waar ze het meest zit zo'n IR-plaat aan het plafond gehangen, stralend op het gebied rondom haar favo plek.

Eerst had ze in die kamer verwarming op basis van de warmtewisselaar, toen was het altijd zo net-niet-warm dat ze toch wat erbij wilde. Nu doet ze de plaatjes icm de ouderwetse CV op 18.

En als de cv ketel er eens uit moet komt daar vast iets warmtepomp achtigs voor terug.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219347745
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte voor jou en je familie vandaag, borisz.
Ben jij niet meer blauw?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 26 november 2025 @ 13:39:18 #274
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_219347822
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 17:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja! Dit gaat wonderbaarlijk goed zelfs met 1 klopper. Ik doe dat in de emmertjes 100% pindakaas van de AH.

@:Lucky_Strike ik heb héél lang geleden het 'Wandel alle straten in mijn woonplaats' project gedaan. Met een papieren kaart en dan met pen de straten 'afstrepen'. Je kan nu dus gewoon geen papieren kaarten meer krijgen hè :( Tenminste niet van mijn woonplaats. Vast nog wel van de grote steden.

@:Barreltje weet je ook zo of de gas- en elektra prijzen in je thuisland net zo hoog zijn als in je geboortland? Het is hier gewoon schrikken als je een hele dag stookt als het vriest. En de overheidskosten maken ook nog eens een bizar groot deel uit van de kosten.
Wij stoken hout pallets.. als het koud is (zoals nu) dan verstoken we met gemak voor 300 euro aan hout per maand....
Electriciteit is in de winter hoger, want langer de buiten verlichting aan.. dat is zo'n 200 eur per maand..

Gas om te koken is gelukkig 70 eur per 8 maanden in een fles :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_219347872
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 13:39 schreef Barreltje het volgende:

Gas om te koken is gelukkig 70 eur per 8 maanden in een fles :+
jaja. :P

quote:
Barreltje
Produceert gas
Ik ruik belangenverstrengeling! :P