Morgen (de laatste dag) gaan we focussen op bier en foodpairing, ben ik erg benieuwd naar. Heb ik ook niet zo veel ervaring mee.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat leuk! Ben best benieuwd hoe dat bij elkaar komt als geen bier drinker. Wat voor bier je waarbij drinkt
Op Insta is hij wel aanwezigquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:52 schreef flipsen het volgende:
Ik heb LHO al een paar dagen niet online gezien geloof ik? Ingesneeuwd in de bergen en geen internet?
Klinkt als Coolblue zondagleveringquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Godgloeiende hoerende hoerigheid![]()
Vanochtend dus steunbrace besteld. Om 8:50. "Voor 12:00 besteld, vandaag nog in huis!" Okee 4 euro extra spoedkosten bovenop de normale verzendkosten, maar goed, ik wil dat.
De verzendbevestiging is er nog steeds niet en ook op de factuur staat niets over een spoedlevering. Waardeloos. Kan ik morgen weer stennis gaan trappen om die 4 euro terug te krijgen EN heb ik mijn spul niet op tijd. Kutervaring.
Trainer bij en clubje uit Amsterdam die pretendeert de beste te zijn.quote:
Ah, daar wisselen de trainers zich zo snel af, da’s voor een amateurtje als ik niet bij te houdenquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Trainer bij en clubje uit Amsterdam die pretendeert de beste te zijn.
Daar kom ik momenteel weinig, dus kwam hem daar ook niet tegen. Maar goed om te wetenquote:
Ik was net op de tvquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:52 schreef flipsen het volgende:
Ik heb LHO al een paar dagen niet online gezien geloof ik? Ingesneeuwd in de bergen en geen internet?
Wij willen bewijs! Van de tv dan he, die regen geloof ik wel.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik was net op de tv
Maar alles goed hier, wel wat sneeuw maar vooral veel veel regen.
Bij jou of bij ons?quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik was net op de tv
Maar alles goed hier, wel wat sneeuw maar vooral veel veel regen.
De regen?quote:
A7 (Televisión del Principado de Asturias), herdenking femicide en Los Oscosquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wij willen bewijs! Van de tv dan he, die regen geloof ik wel.
Dan moet je wel je best doen. Die auto is wel een ding, maar die kookplaat gaat in de praktijk nooit meer dan de helft van dat gebruiken. De warmtepomp met slimme oplossingen op een buffervat en dan kom je er wel.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:10 schreef derLudolf het volgende:
Die 3x63A is dikke overkill natuurlijk, de kast die de oorspronkelijke meterkast vervangt is op 3x35A gezekerd en daar zit tot op heden alle elektra aangesloten en dat zou opzich ook ruim voldoende zijn.
Had het met m'n pa vanavond over airco voor verwarmen, had hij ook wel al aan gedacht.
Maar 1x35A wat in veel oudere huizen standaard is, is dan toch wel krap. Dat is 8kW. Hun kookplaat is 7kW, hybride ketel 2kW, plug-in hybride 3kW. Dan ook nog een airco van 1kW.
Als je pech hebt kun je dan makkelijk de hoofdzekering er uit blazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |