Waarom is Hugo L. nog niet ontslagen?quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:48 schreef Pistolero het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)er-precies~bb587fe9/
@:Alaphilippe_
Het gaat al-tijd om geld en de macht van het grootkapitaal, die uiteraard allemaal in het kamp van de terroristen van de VVD zitten. Goh.
Woedende zakenmannetjes omdat Eric Smit de vork in de steel benoemtquote:Op zaterdag 29 november 2025 08:48 schreef Pistolero het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)er-precies~bb587fe9/
@:Alaphilippe_
Het gaat al-tijd om geld en de macht van het grootkapitaal, die uiteraard allemaal in het kamp van de terroristen van de VVD zitten. Goh.
quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:00 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)tionale_sportploegen
Denk inderdaad dat iedere keer de 20e minuut klappen een slecht effect heeft. Het is goed bedoeld maar tijdens zowel sporten als werk moet je niet voortdurend ermee geconfronteerd worden.quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.vi.nl/pro/waa(...)nmenselijke-zou-zijn
Vind dat wel de beste naam eigenlijkquote:Op zaterdag 29 november 2025 10:12 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat het Belgische curlingteam de bijnaam Red Rocks heef gekregen.
Dit blijf toch zo'n fantastische rubriek.
Behalve als ze met geel spelenquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind dat wel de beste naam eigenlijk
De retweets van Pat zijn op zijn zachtst gezegd niet heel best.quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:53 schreef mitt het volgende:
[ x ]
Patrick heeft hersenschade opgelopen in het ziekenhuis, zo te zien..
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Amputatievoetbal: de Red Flamingo’s
(lol)
"Tientallen kerken binnen de Christelijke Gereformeerde Kerken (CGK) gaan zich afsplitsen. Dat gebeurt onder meer uit onvrede over de koers"quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Ach, CGK
(Ik zit er morgenochtend weer in eentje)
Résumé voor de gebanden onder ons?quote:Op zondag 30 november 2025 17:25 schreef DiegoFuser het volgende:
Het bad is wederom een aangenaam warm bad in Feedback.
Jippie al-Sahaf zit niet heel lekker in de wedstrijd.
Als het je niet bevalt moet je maar lekker uitloggen of een abbo nemen.quote:Op zondag 30 november 2025 17:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Résumé voor de gebanden onder ons?
Het is bijna een kopie van de vorige topics over de ads. Jippie gaat zoals gewoonlijk full Mohammed Saïd al-Sahaf om het beleid van het opperhoofd te verdedigen. Hij heeft immers een appje gestuurd naar de aanbieder van de ads. Vervolgens gaan er daar weer een aantal met gestrekt been op in en kom Jippie met het tegenargument dat de mensen maar moeten uitloggen als ze het zelf beter weten. En dit herhaalt zich dan meerdere pagina’s.quote:Op zondag 30 november 2025 17:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Résumé voor de gebanden onder ons?
Ik begrijp het defensieve ‘jullie zijn zelf het probleem, koop maar een abonnementje’ niet zo. Strooit enkel zout op de wonden.quote:Op zondag 30 november 2025 17:25 schreef DiegoFuser het volgende:
Het bad is wederom een aangenaam warm bad in Feedback.
Jippie al-Sahaf zit niet heel lekker in de wedstrijd.
Op deze manier komt er ook nul nieuwe aanwas van gebruikers en blijft alleen de harde kern over die er al jaren is. Dat lijkt me toch niet heel handig met het oog op het toekomstbestendig maken van de site.quote:Op zondag 30 november 2025 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp het defensieve ‘jullie zijn zelf het probleem, koop maar een abonnementje’ niet zo. Strooit enkel zout op de wonden.
Voor mij zelf geldt dat ik weinig problemen heb om een abonnementje aan te schaffen zolang de service maar goed is. Maar de hoofdadmin gebruikt de website tegenwoordig om op zijn zachtst gezegd controversieel gedachtegoed te verspreiden, en het Feyenoord-topic wordt voortdurend verstierd door degenen die de baas zijn. Eigenlijk zie ik weinig redenen meer om daar geld voor over te maken, hoe weinig dat geld ook is.
De enige reden dat ik dat wel nog doe zijn de leuke community’s en users die daar actief posten, zoals in dit topic, het Feyenoord-topic en DRT. Maar als het duidelijk is dat ze niets om hun ‘klanten’ geven, dan gaat de boel in rap tempo verder aftakelen vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |