abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 24 november 2025 @ 17:53:30 #26
485843 crew  Jippie
pi_219335472
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2025 17:46 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Als ik ga lopen trollen in OUD met verzinsels krijg ik daar een ban.
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2025 17:46 schreef Aberkullie het volgende:
(Bron: mijn pohi)
Aangezien het inmiddels gebruikelijk is dat serieuze media als BBC hun eigen 'desinformatie' creëren kan ik de door jou bedoelde tweets niet als 'verboden voor NWS' classificeren. Zodra er iets onder hangt van vaccinatie/covid gaat het wel weg als off-topic, tenzij het topic over vaccinaties/covid gaat.

Klagen mag bij de baas.
pi_219335979
NWS / NPO mag meer reclame uitzenden om bezuiniging op te vangen
De OP is aangepast door een mod, zie niet in waarom dat nodig was.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 24 november 2025 @ 20:11:00 #28
485843 crew  Jippie
pi_219336724
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 18:58 schreef Alpha0 het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 18:58 schreef Alpha0 het volgende:
Als het goed is weet je wat er is aangepast, dan heb je je antwoord.
pi_219336764
quote:
2s.gif Op maandag 24 november 2025 20:11 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
Als het goed is weet je wat er is aangepast, dan heb je je antwoord.
Zeker, Ik zie iets over Frau Herzberger en de Nationale Sabotage Club van Omtzigt. Niks mis mee toch? Mark Rutte noem ik ook maar wat graag een bal gehakt.
pi_219336770
quote:
2s.gif Op maandag 24 november 2025 17:45 schreef Jippie het volgende:

[..]
Iedereen mag hier posten of ze nu regelmatig in KPD, CRE, KLB of BNW posten.
Met deze hoeveelheid twitterdrek, die ook nog zonder eigen bijdrage in het topic wordt gedumpt is het enorm spammerig en maakt het zulk soort topics bijna onleesbaar.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_219336782
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2025 20:17 schreef recursief het volgende:

[..]
Met deze hoeveelheid twitterdrek, die ook nog zonder eigen bijdrage in het topic wordt gedumpt is het enorm spammerig en maakt het zulk soort topics bijna onleesbaar.
Net zoals het Femke Halsema topic om zeep is geholpen door dezelfde user.
pi_219336908
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2025 20:18 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
En vele andere topics in het verleden. O.a. topics waar Hugo de Jonge een rol in speelde. Een hele stroom aan twitterdrek. En als je daarop reageert krijg je nooit een reactie. Op een dicussieforum. Gevolg: topics waar dit gebeurt klik ik snel weer weg.
pi_219337278
Na twee weken afwezigheid ben ik tot de conclusie gekomen dat je een account niet kan verwijderen bij Fok. Moderators jullie hebben NWS tot een schithole laten verzanden. Vol mensen inclus jullie zelf die wel kunnen uitdelen, maar niet incasseren. Veel plezier ermee.
pi_219337420
Nou nou, het zijn vooral bepaalde users die er af en toe een bende van maken. De crew bestaat niet uit kleuterleiders.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 24 november 2025 @ 22:36:07 #35
485843 crew  Jippie
pi_219337835
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 21:14 schreef Glazenmaker het volgende:
Na twee weken afwezigheid ben ik tot de conclusie gekomen dat je een account niet kan verwijderen bij Fok. Moderators jullie hebben NWS tot een schithole laten verzanden. Vol mensen inclus jullie zelf die wel kunnen uitdelen, maar niet incasseren. Veel plezier ermee.
Stel je niet zo aan, crewbash is al niet gewenst vanaf de oprichting van FOK!. En schijnbaar heb je die shithole, waar je overigens zelf deel van uitmaakt, toch gemist.
  maandag 24 november 2025 @ 22:46:43 #36
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219337903
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 21:14 schreef Glazenmaker het volgende:
Je kan een account wel verwijderen hoor, hoef je alleen maar even voor te mailen. :W
Laffe huichelaar
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 24 november 2025 @ 22:47:26 #37
485843 crew  Jippie
pi_219337907
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2025 20:30 schreef recursief het volgende:

[..]
En vele andere topics in het verleden. O.a. topics waar Hugo de Jonge een rol in speelde. Een hele stroom aan twitterdrek. En als je daarop reageert krijg je nooit een reactie. Op een dicussieforum. Gevolg: topics waar dit gebeurt klik ik snel weer weg.
In BNW klaagden users dat NWS users weg moesten blijven omdat hun mening daar niet werd gewaardeerd, en hier gaat het vice versa. Zeg maar hoe jij dit zou oplossen en deel je mening met het hoger management op FOK!.

Verdraag een andere mening of negeer ze gewoon. Je aan iemand ergeren is zonde van je energie, en ook als je op je kop gaat staan zal die user zijn mening niet herzien.

Een twitterverbod kan overigens nooit voor één persoon gelden, maar zou dan voor iedereen moeten gelden.

Zoals met elke post die als off-policy wordt beschouwd, zet ook een TR op een off-topic tweet. Graag wel met een serieuzere motivatie dan 'BNW'.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 24 november 2025 @ 22:51:38 #38
485843 crew  Jippie
pi_219337922
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2025 20:18 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Welke van de 568 topics? We modereren overigens op actuele posts en nemen eerder off-topic gedrag niet mee in een besluit voor verwijdering of het plaatsen van een note. Achteraf melden van 'ja maar toen deed hij dit' kan ik weinig mee. Zet een TR of plaats hier een linkje
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 24 november 2025 @ 22:52:34 #39
485843 crew  Jippie
pi_219337925
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 20:16 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Zeker, Ik zie iets over Frau Herzberger en de Nationale Sabotage Club van Omtzigt. Niks mis mee toch? Mark Rutte noem ik ook maar wat graag een bal gehakt.
En wat doen we met naamsverbasteringen?
pi_219338003
quote:
2s.gif Op maandag 24 november 2025 22:47 schreef Jippie het volgende:

[..]
In BNW klaagden users dat NWS users weg moesten blijven omdat hun mening daar niet werd gewaardeerd, en hier gaat het vice versa. Zeg maar hoe jij dit zou oplossen en deel je mening met het hoger management op FOK!.

Verdraag een andere mening of negeer ze gewoon. Je aan iemand ergeren is zonde van je energie, en ook als je op je kop gaat staan zal die user zijn mening niet herzien.

Een twitterverbod kan overigens nooit voor één persoon gelden, maar zou dan voor iedereen moeten gelden.

Zoals met elke post die als off-policy wordt beschouwd, zet ook een TR op een off-topic tweet. Graag wel met een serieuzere motivatie dan 'BNW'.
Het gaat niet om meningen maar om de stortvloed. Het Halsematopic bestond op een gegeven moment vrijwel alleen nog maar uit een hele rits twitterberichten met nauwelijks discussie.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 24 november 2025 @ 23:29:43 #41
485843 crew  Jippie
pi_219338080
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2025 23:12 schreef recursief het volgende:

[..]
Het gaat niet om meningen maar om de stortvloed. Het Halsematopic bestond op een gegeven moment vrijwel alleen nog maar uit een hele rits twitterberichten met nauwelijks discussie.
Plaats een TR als het weer gebeurt, dan kunnen we het beoordelen.
pi_219338119
Waarom wordt mijn post over landverraad weggehaald als er te pas en te onpas allerlei propaganda mag blijven staan. Tot aan het ethisch gelijkstellen van democratische politici aan Poetin terwijl die al jaren de ene oorlogsmisdaad na de andere begaat.

Als van diverse kanten dan wordt gezegd dat we tussen vrede en oorlog inzitten en structureel hier de acties van de andere partij worden goedgepraat, verdedigend en de gruwelijkheden worden gebagatelliseerd dan is een feitelijke conclusie over landverraad een logisch gevolg van wat men hier zelf post. Al maanden geleden hebben mensen post gedrag door AI laten analyseren en daar kwam ook genoeg naar boven.

Het is niet meer dan een constatering op basis van wat mensen zelf posten. Continu volbaggeren met propaganda is ok, maar daar zaken uit concluderen niet?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2025 23:49:41 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 25 november 2025 @ 08:41:31 #43
485843 crew  Jippie
pi_219338819
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2025 23:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom wordt mijn post over landverraad weggehaald als er te pas en te onpas allerlei propaganda mag blijven staan. Tot aan het ethisch gelijkstellen van democratische politici aan Poetin terwijl die al jaren de ene oorlogsmisdaad na de andere begaat.

Als van diverse kanten dan wordt gezegd dat we tussen vrede en oorlog inzitten en structureel hier de acties van de andere partij worden goedgepraat, verdedigend en de gruwelijkheden worden gebagatelliseerd dan is een feitelijke conclusie over landverraad een logisch gevolg van wat men hier zelf post. Al maanden geleden hebben mensen post gedrag door AI laten analyseren en daar kwam ook genoeg naar boven.

Het is niet meer dan een constatering op basis van wat mensen zelf posten. Continu volbaggeren met propaganda is ok, maar daar zaken uit concluderen niet?
Je medeusers uitmaken voor landverraders wordt beschouwd als persoonlijke aanval, dat wordt al weggehaald voordat Rusland Oekraïne binnenviel.

Je kunt een mening bekritiseren/afkeuren, maar maak het niet persoonlijk.
pi_219339099
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 november 2025 08:41 schreef Jippie het volgende:

[..]
Je medeusers uitmaken voor landverraders wordt beschouwd als persoonlijke aanval, dat wordt al weggehaald voordat Rusland Oekraïne binnenviel.

Je kunt een mening bekritiseren/afkeuren, maar maak het niet persoonlijk.
Ik refereerde naar een lijn van posten, dat sommigen zich aangesproken voelen kan kloppen want het is gewoon een feitelijke constatering. Dat ligt aan het posten zelf, niet aan de constatering.

Een groep users wegzetten met een ethisch besef van Poetin is semantisch niet veel anders dan een vergelijking met oorlogsmisdadigers. Ik ben gestopt met dat te rapporteren want het bleef de afgelopen jaren toch staan. Ruim baan voor de propaganda dan maar
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 25 november 2025 @ 10:29:47 #45
485843 crew  Jippie
pi_219339574
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2025 09:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Ik refereerde naar een lijn van posten, dat sommigen zich aangesproken voelen kan kloppen want het is gewoon een feitelijke constatering. Dat ligt aan het posten zelf, niet aan de constatering.

Een groep users wegzetten met een ethisch besef van Poetin is semantisch niet veel anders dan een vergelijking met oorlogsmisdadigers. Ik ben gestopt met dat te rapporteren want het bleef de afgelopen jaren toch staan. Ruim baan voor de propaganda dan maar
Als je elke opinie die afwijkt van de jouwe als propaganda beschouwt zul je een zwaar leven tegemoet gaan.

Als ik zou modereren naar mijn persoonlijke opinie zouden op sommige dagen echt de helft van de reacties in NWS geveegd worden. Gelukkig is er een policy waar ik mij aan moet houden, en mogen users daarbinnen vinden wat ze vinden.
pi_219339897
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 november 2025 10:29 schreef Jippie het volgende:

[..]
Als je elke opinie die afwijkt van de jouwe als propaganda beschouwt zul je een zwaar leven tegemoet gaan.

Als ik zou modereren naar mijn persoonlijke opinie zouden op sommige dagen echt de helft van de reacties in NWS geveegd worden. Gelukkig is er een policy waar ik mij aan moet houden, en mogen users daarbinnen vinden wat ze vinden.
harde tante :o
  dinsdag 25 november 2025 @ 12:18:38 #47
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219340102
Ik verwijs mbt deze post

TAmaru in NWS / Verkeersboetes in Nederland zijn te hoog

even naar de TT van dit FB-topic.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219340114
quote:
18s.gif Op dinsdag 25 november 2025 12:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik verwijs mbt deze post

TAmaru in NWS / Verkeersboetes in Nederland zijn te hoog

even naar de TT van dit FB-topic.
Misschien kun je wat concreter zijn. Is ook prettiger voor de andere bezoekers van FB. Nu moet iedereen maar raden wat je precies bedoelt.
pi_219340464
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 november 2025 10:29 schreef Jippie het volgende:

[..]

Sorry, maar propaganda op 1 hoop gooien met 'ook maar een mening', dan sla je de plank gruwelijk mis. Niemand vraagt om censuur maar als je dat er inleest, tja, dan veel plezier met het zijn van een Russische spreekbuis. En het is niet dat er de afgelopen jaren achter de schermen hier niks van is gezien..
  Moderator dinsdag 25 november 2025 @ 13:52:30 #50
8781 crew  Frutsel
pi_219340719
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2025 13:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Sorry, maar propaganda op 1 hoop gooien met 'ook maar een mening', dan sla je de plank gruwelijk mis. Niemand vraagt om censuur maar als je dat er inleest, tja, dan veel plezier met het zijn van een Russische spreekbuis. En het is niet dat er de afgelopen jaren achter de schermen hier niks van is gezien..
Lees nog eens wat ze zegt. We modereren er op, we zien het, we doen er wat mee maar we moeten ons aan een policy houden. En die policy maken wij niet dus als iemand dan beslist dat dit binnen de policy past dan moeten wij en dus ook jullie het er mee doen. En als dat betekent dat verwijderde posts teruggezet worden, verwijderde users terug kunnen komen of dat gemodereerde posts niet gemodereerd hadden hoeven worden dan is dat ook zo.

Klachten over de policy snap ik, daar zal bijna altijd onvrede over zijn.
Te los, te strak, te links, te rechts, te zwart, te wit maar helaas moet je daar bij iemand anders over zijn.

Dat wil niet meteen zeggen dat Jippie of ik het altijd eens ben met die policy. Bij je werkgever ben je het ook niet altijd eens met je baas, of bij je voetbalwedstrijd met de trainer of binnen je gezin met je partner maar zeg je "okay schat" om de vrede te bewaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')